Neden böyle oluyor anlamadım.30 lu yaşlarında adamlar beş kuruş birikimleri yok. Ben kadın halimle 600,000 lira biriktirdim. Hedefim birikimlerimiz, birleştirip ev alarak evlenmek. Ama hep beş kuruş birikimi olmayanlar beni buluyor. İnsanlar nasıl kendi dengi kişilerle evlenebiliyor ben hiç karşılaşamadım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe bu materyalizm?
Sizin zaten evliliğe bakış açınızda maddiyat var, neden evlenemediniz peki? Bunca maddiyatı, bunca varlığı dillendirdiğinize göre sizi pek boşta bırakmamaları gerekiyordu.
Siz evlilik değil, çıkar ilişkileriyle bezeli bir maddiyat ortaklığı düşünüyorsunuz.
Sizin gibi düşünen de çoktur, bulursunuz birini merak etmeyin.
Maneviyat nedir, aşk nedir, dünya görüşü, anlaşmak nedir yahut helal daire anlayışında maddiyat nerededir düşünmeyin ama '' şunca para yığdım, şunca da gelirim, ay neden evlenemedim '' şeklinde vakit geçirin...03 Yorumla
Soran+1 yılErkekler yapınca oluyor ben yapınca mı sıkıntı oldu? Tabi siz alışmışsınız kendi hiçbir vasfı olmayıp, erkek evi alsın 50 bilezik isterim diyen kızlara. Benim gibi ev alırken kendisi destek olmayan kadımlar ağır gelir bu kada erkeklere
Cevap sahibi+1 yılMesele ağır gelmek falan değil.
Evlilik materyali ki dillendirirse aşka inanmıyordur. Bunu söylemek istedim
Soran+1 yılsorduğuma cevap verir misin önce? başka kızlar şu kadar altın isterim bu kadar bilmem ne isterim diyince sorun olmuyor da ben evlenince alınacak eve destek olmak isteyince mi sorun oldu?
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBulursun bulursun hiç merak etme.
Günümüz kızları 8-10 çift bilezik 1,5 2 metre altın zincir ucuna bilmem ne kadarlık altın düğün kına nişan bunlarda giyilecek elbiseler hatta çoğu ailesinin bile giyeceğini erkeğe aldırmak istiyorken. Senin gibi birikimi olan birinin bekâr kalması şaşırttı beni açıkçası
Kıza diyorum senin neyin var benim çeyizim var. Çeyizim dediği 3-5 tabak çanak 2-3 örtü dantel.05 Yorumla
Soran+1 yılÇok kızıyorum böyle kızlara. Eş hayat arkadaşı değil finansör arıyor onlar. Herşeyin eşit olması gerekiyor. Erkek evi alsın altın alsın bilezik alsın kendisi bomboş. Böyle kızlar kıymet görüyor işte. Benim gibi bütün zorlukları paylaşmak isteyen terkediliyr
Cevap sahibi+1 yılTroll değilsen kriterlerin nedir öğrenmek isterdim..
Soran+1 yılDeğilim tabii ki , dürüst karakterli üniversite mezunu düzgün bir işi olan dış görünüş olaral eli yüzü düzgün biri olsun isterdim hayatımda
Cevap sahibi+1 yılÜniversite mezunu olması şart mı yani.. okumamış ama gelişime açık ve geliştirende birisi..
Soran+1 yılişi maaşı iyiyise olabilir neden olmasın. ama eğitim kişinin gelişimi açısıdan önemli
- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle giderse sen evlenemezsin, o yüzden kişiliğine bakarsan iyi olur, enazindan 5-6 bin tl alan biriyle de evlenebilirsin ama evlendikten sonra da benim şu kadar para vardı senin hiç bir şeyin filan yok dersen o evlilik ye yürümez, parasına defil i sanl8g8na bakarsan rahat edersin
03 Yorumla
Soran+1 yılparasına değil insanlığına baktığım da oldu. ben onu çok sevmeme rağmen adamın beş kuruş parası olmamasına rağmen terkedildim. bari geçim sıkıntısı çekmeyeyim. parasızlar da şe.. refsiz çıkıyor
- +1 yıl
Allah doğru insanlarla karşılaştırsın yoksa zengini de aynı fakiri de, dikkat etmek gerek hayırlısı olsun böyle insanlarla evlenmektense bekar kal daha iyi
Soran+1 yılaynen öyle ben de böyle düşünyorum. içime sinen biri karşıma çıkmadığı için evlenmedim hayırlısı
+1 yılUmarım kendi dengin birini bulursun. Yoksa sıkıntı olur. Tersi durum olsa sıkıntı olmaz ama senin durumun parasız erkek için uymaz. Seninki kadar birikim de az değilmiş. Her erkekte o kadar birikim olmayabilir. Ama 30 unu geçen bi erkek en azından arabasını vs almış olması gerekir.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
48Cevap
Bak ne güzel paran pulun var sevgiyi gerçekten istiyor olsaydın para değilde sevgiden bahsederdin adam parası pulu olmayabilir ama gayret ile çalışıyor ve emek veriyosa birikimi yok diye de kalkıp parası yok demende yanlış olur senin altmış bin TL paran var benim altımdaki araba üç yüz bin TL'nin üzerinde bende evlenecek olsam o zaman benim param bu kadar param var birikimi olan bir kızla mi evlenmek istiyorum demek saçmalik olur sen evlenmek değilde ticaret yapmak istiyorsun bu kafayla da evlenemezsin öyle kalırsın
16 Yorumla
Soran+1 yılparasına puluna bakmadan çok sevdiğim adam beni terketti. değer verdikçe değersizleştirdi beni. artık kimseye bu tavizi veremem herkes hakettiği kadar
Soran+1 yılhiç de basit değildim. onun kendi basitliği ve karaktersizliği. o şe. re. fsizlik yapıyor ben mi basit oluyorum
Soran+1 yılolması gereken bu değil mi, evet mutlu etmek için çabaladım. sevdiğini düşünmek güzel bir şey. bu olmazsa sorun olur zaten. hiç umrumda olmayan birini sevgilmi olarak hayatıma alamam ama. karşımdaki kişi düzgünse değerimi bilir. düzgün değlse terkeder bunu ben engelleyemem
+1 yılBu maddiyatçılıkla senden daha fakir biri seni bulmasın zaten. 600.000 dediğin bir apartman dairesi ile bir tane giriş seviye sıfır otomobil parası. Aferin sana ne diyelim. :D Hayır kadınların iş bulmasının çok kolay olduğunu sanki bilmeyen yokmuş gibi. Biraz görgü öğren görgü. :D
10 Yorumla
+1 yılValla ablacım ayaklarının üzerinde durup okuyup, emek verıp belli bır konuma gelmişsin tebrik edıyorum helal olsun bu acıdan.. Dediğin gibi kızlar okumalı 3,4 bilezik, zincir vs. erkek eline bakacağına okumalı..
Nasıl bırı ıstedıgın konusunda ise
Yani dengini istemen bu bence gayet normal.. Tabi her şey para değil ama nerde ne yapacagını sen iyi bilirsin..00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl33 yaşındasın ve hâla bu toplumu çözemedin mi? Kendini de mi çözemedin? Evlenmek zorunda değilsin, başına iş açmaya hevesli değilsen. 600.000 lira ile iş kurmayı da asla düşünme, çünkü buna hiç gerek yok. Akıllı ol bence. Hayatı güzelleştirmek senin ellerinde.
02 Yorumla
Soran+1 yılnasıl mesela?
Cevap sahibi+1 yılBirikimini elbette bir şekilde yönetiyorsundur, gelire ihtiyacın olduğunu düşünmüyorum, en güzel yaşlarındasın, mesela seyahat edebilirsin dilediğin yere, hayata karşı bakış açını değiştirebilirsin.
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. böyle bir kız arkadaşım vardı, evleniriz diyorduk. sonra bana benim 2 milyon birikmişim var, sen de ne var sana niye bakayım demeye başladı. maaşı benim 3 katımdı. hep paradan bahsetmeye başladı aileme sardı ben de ayrıldım. hâlâ bekâr ve evlenemiyor. ben de bekârım evlenmedim evim var araba alamadım. birikmişim varde ama sorsan evlenir misin yine hayır evlenmem. para hesabı girince çok değişiyor her şey. Sen o kadar kattın ben bunu yaptım, yetersizsin falan.
10 Yorumla
+1 yılbos gezmekten serserilik yapmaktan veya günü birlik yasamaktan 30 yasina gelmis ne düzgün bir isi var nede bir birikimi böylelerden aman uzak dur yakisikliliklarinada aldanma! Allah hayirli kismet nasib etsin
00 Yorumla
+1 yılBende de senin durumuna benzer bir durum var ama benim maddi durum beklentim yok. Clublarda barlarda takıl güzel arabayla gelenlerden biriyle tanışmaya çalış. Muhtemelen maddi durumu iyi birine denk gelebilirsin.
00 Yorumla
+1 yılBirikiminle kendin ev al. Yarın ev alsan bile ne kadar evli kalacağının garantisi yok evlilikten önce edindiğin mal kendinindir. Varsa birikimin evliliği bekleme kendin yap. Senin gibi olup erkek olanlar da var onların da birikimi olup taliplerinde tık yok. Ez cümle maddi durumuna birikimine vs. bu kadar kriterlere uygun birini internete ilan versen zor bulursun.
04 Yorumla
Soran+1 yılzor bulunacak bir şey değil aslında. 30lu yaşlarında bir erkeğin belli bir miktar birikimi olması gayet normal tamam benim kadar olmayabilir ama illa birşeyler olmalı. sıfır para olması normal mi bu yaşta adamın
- +1 yıl
Yani herkes aynı şartlarda değil işe girme kazanç gider dengesi herkes için aynı değil. Birikimi olsa bile sana denk olmayabilir. Ama gelirine göre az da olsa birikimi olmalı mi? Kesinlikle evet. Eğer yoksa bu da sana onu değerlendiriken adam geleceğini düşünmüyor bundan bir cacık olmaz bilgisi verir ki bu da iyi bir şey.
Soran+1 yılbirebir aynı birkimi olsun demiyorum zaten ama dediğin gibi kendi kazancına göre ileriyi düşünüp kenara birşeyler atmış olmalı. benden az birikimi olabilir o sorun değil. önemli olan geleceğini düşünebilmesi
- +1 yıl
Haklısın bu konuda , birikimi olan erkekler de çok aslında ya sana rastlamamış ya da rastlamış ama tam tersi gibi davranmış.
+1 yılvalla sen para evliliği yapmayı düşünüyorsun parayla saadet olmuyor malesef seviyosan beş kuruş diye bakmacan 600 bin için ne iş yaptın o kadar
03 Yorumla
Soran+1 yıltabii ki öncelik sevgi ama ikisnin dengesi olmalı. işsüz güçsüz it serseri biriyle de evlenemem seviyorum diye. denklik önemli.
- +1 yıl
sen insan ayırıyorsun resmen ne denkliğinden bahsediyorsun sen para kazanılır ve kaybedlir sana paracıklarınla mutluluklar paran kadar konuş
Soran+1 yılaptalsan kaybedersen akıllıysan kaybetmezsin. ben 6 yıl okudum kusura bakma işsiz güçsüz bir serseriyle evlenemem adam gibi biri olmalı
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. nakiti yoktur ama evi arabası vardır. sağda solda yatırımı vardır. geliri yüksek biriyse mutlaka bir şeyleri vardır. sürekli parasız olanlar denk gelecek değil ya.
00 YorumlaHayır anlamadığım şirket mi kuruyorsun evleniyor musun belli değil. Maddiyata dayalı şirket evliliği desen yeridir.
06 Yorumla
Soran+1 yılkızlar şu kadar altın diyince sorun yoki ben dengi mi arayınca mı sorun var.
Soran+1 yılherkes değil tabi ki, anlaşabilmemiz lazım aynı zamanda
Soran+1 yılanlaşabilmemiz lazım diyorum hala yanlış yoldasın diyorsun. anlaşmadığım biriyle mi evleneyim yani.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBayan 33 yaşındasın evlenme 600 milyarın varsa hayatını yaşa
20 Yorumla Ego tavan. Evi olan birini bul yeter. En kötü ev 500 bin tl. Denklersiniz işte birbirinizi
04 Yorumla
Soran+1 yılevi olan da yok işte o olsa tamam derim
Soran+1 yıllafa gelince erkeği adamım asarım keserim, paraya gelince boş bütün erkekler. ben kadın halimle onlardan daha adamım
Bu tarz insanlarla karşılaşabileceğin yerlerde takıl. Zengin mekanlarında. Zengin olmadığım için yer tavsiyesi veremiycem.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAmerikada doktorluk cerrahlık yapiyrorum o birikimini 2 ayda bir kazanıyorum diyebilirim bana da zengin adamlar yazmıyo yaşımdan dolayı😂
18 Yorumla
Soran+1 yılAmerikada hayatla buradaki aynı değil. Burada açlık oyunları survivor var. Parasızlıktan intihar ediyor insanlar. Ülke ekonomisi çökmüş durumda
Cevap sahibi+1 yıl@Can_usa napıcaksın nerde olduğumu gizli yazmazdım öyle olsaydı zaten ilişki istemiyorum boşuna uğraşma
Cevap sahibi+1 yıl@Can_usa biraz sinirliyim şu sıralar kusura bakma iyi günler
Cevap sahibi+1 yıl@Can_usa siz de mi Amerikadasınız
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılLütfen evlenipte bir erkeğin daha hayatını sen mahvetme. Birisi benim ağıma sıçtı para pul muhabbeti ile hala başıma açtığı borçları ödüyorum. Kalan sağlığımla artık kendim için yaşamak istiyorum.
00 Yorumla
+1 yılAferin sana,çalışan birikimi olmayan olabilir, nerede yaşıyorsun?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yıl1+1 ev al bitane kiraya ver evlenincede söleme evin olduğunu eşitkensin durumunuz
00 Yorumla
+1 yılNasıl biriktirdin o parayı bu ülke şartlarında ve bu yaşta
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yanlış yerlerde takılıyorsun daha lüKS mekanlara takıl
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDua et. İnsan bazen görebildiğinden daha fazlasına ihtiyaç duyuyor. Denk gelmiyor işte gelmeyince. Nasip kısmet diyorlar çok klişe ama doğru.
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle çok doğru. Bakma dengimle karşılaşöasım diyorum ama maddi açıdan benden çok düşük olduğu halde sevdiğim adam da oldu terketti beni çok üzülmüştüm. olmuyor işte bir türlü elimden bir şey gelmiyor nasip gerçekten
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. sen kendine koca değilde , ortak arıyor gibisin daha çok.
07 Yorumla
Soran+1 yılevlilik de bir nevi ortaklık değil mi zaten. boşanma aşamasında mal için birbirini yiyorlar
Soran+1 yıldemek ki ayrılıklarda sevgi yalan dolan oluyor. kimsekimsenin hayatında bir ömür kalmayabilir güvenememem. kocam belki aldatıp beni ortada bırakıp çekip gidecek. o yüzden her zaman tek başıma kimseye muhtaç olmadan ayakta durabilecek şekilde olabilmem lazım
Soran+1 yılboş adamlar evlenemez tabii ki benimle, benim çalışıp biriktirecem adam yiyip içip satacak yok öyle. bana akıllı adam lazım
Soran+1 yılenim param var sponsora ihtiyacım yok. asıl bir iş becerememiş adamlar beni sponsor görür param için evlenmek ister
Ben kendi işimi yapıyorum kimseye de ihtiyacım yok ama paranı katlamak isdiyorsan bana ulaş diyecem beni belki yadirgamayin bizim. isde para çok önemli 34 bin TL 3 sn de 5 trilyon ypan biriyim belki saçma ama ticari yetenek diyelim
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılÇünkü çoğu erkek ya parayı yer ya da ailesine harcar. Ailesine elbette harcayacak da bazıları aşırı oluyor ve birikimsiz kalıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl4-5 yaş küçüklere talipsen ben varım. Tipim iyi. Maaşım yerinde. Ailem varlıklı.. DD. Bende Olgun kadın seviyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılEvim var arabam var işim iyi bankada birikmişim var seninle neden evleneyim?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılSenin gibi bencillerle evlenen yandı sktred Elizabeth etsinler sende yanlız ol
03 Yorumla
Soran+1 yılErkek ev alsın, 20 bilezik 5 metre altın zincir alsın desem susardın ama. Erkekle bütün giderleri paylaşmak isterim diyince mi dert oldu. Böyle kızlar söğüşlesin soysun sizin gibi erkekler bu kızları hakediyor
- +1 yıl
Hak etmiyiruz kardeşim türk kızları yanlız ölmeli
Soran+1 yılTürk erkekleri de öyle. Değer veren kızların duygularıyla oynayıp 10 kızla aynı anda konuşan sizlersiniz. Tabii 10uyla birden yakılanilirsin sen yalnız ölmezsin
Şirket mi kuruyorsun direk paradan girmişsin konuya 😂
Bu hayatta parası az olan adam gibi adamlarda var şerefiyle yaşayan...10 Yorumla🤣hayir neden reklam yapıyorsun konumda atda soysunlar
04 Yorumla
Soran+1 yılismim açık olsaydı reklam yapmış olurdum ismim gizli
Soran+1 yılşu an hiçbir bilgim yok nasıl soyacaklar beni anlamadım? isminle bile seni bulamazlar diyorsun sonra da soysunlar seni diyorsun. ne dediğin belli değil
+1 yılsen nasılsın fızığın guzelliğin nasıl parayı boş ver
00 Yorumla
+1 yılBen de aynı dertten muzdaribim. Bak karşıma çıksan kaçırmazdım seni :)
00 YorumlaSen evlilik değil ticaret yapmak istiyorsun.
12 Yorumla
Soran+1 yılkız tarafı 10 altın bilezik isterim, evi erkek alır diyince sorun olmuyor da ben kendi dengimi isteyince mi sorun oldu? erkeğe ev aldıran, altın isteyen kızların peşinde köpek olursunuz. benim gibi evlenirken ev almaya destek olmak isteyene de böyle dersiniz
+1 yılMesleginiz neydi merak ettim
02 Yorumla
Soran+1 yılyazılanları okursanız diğer cevaplarda belirttim
- +1 yıl
Dun aksam goz atmistim fakat yeni atilan yorumlar var 48 tane kisinin yorumlarina tek tek bakamam , meslegim... Demek cokta zor olmamali bence
Şanki şirkete ortak arıyor. ☺️
03 Yorumla
Soran+1 yılkızlar beş kuruş eklemeden erkekten 500 gram altın isterim, erkek ev almadan diyince sorun yok ama dimi. ben ev alırken bende destek olmak istiyorum diyince mi dert oldu
Soran+1 yılişte dedim ya yukarıda kız erkenten 500 gram altın isterim dese sorun olmaz dersin. ben erkeğin de birikimi olmalı , ev alırken bende destek olmak isterim diyince suçlu oldum.
+1 yılYanlış yerlerde yanlış insanlar arıyor sunuz
04 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yani nerede kimi arıyormuşum. doğrusu nerede söyle de orada arayayım
- +1 yıl
İşletmeci
+1 yılMantik evliliği bu olsa gerek
08 Yorumla
Soran+1 yılhem mantık hem sevgi dengesi olmalı. ben mi doyurayım elin adamını. bari eşit olalım ben demiyorum ki erkek alsın evi barkı. evi erkek alır kafasında bir sürü kadın var
- +1 yıl
Sevgi sende biraz ikinci planda gibi.. Ekonomik kaygilarin daha öncelikli
Soran+1 yılsevi birinci planda olan evliliklerde geçim sıkıntısı yüzünden bitiyor çok örneği var
- +1 yıl
Maddiyat birinci olanlar neden bitiyor peki
Soran+1 yılbiten de var bitmeyen de.
- +1 yıl
O zaman?
Soran+1 yılGözüm kapalı it serseri işsiz biriyle evlenemem kusura bakma. Tabii ki sevgiyle birlikte düzgün işi maaşı olan biri olsun isteyeceğim
- +1 yıl
İstekler bitmez tabi
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. bende 10 krş var olur mu
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNasil birisin. bende de ev var araba var güçlerimizi birleştirelim.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılvalla iyi para biriktirmişsin
00 Yorumla Çoğunda ticari zeka yok
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 313 cevap paylaştı.
+1 yılbu gidişle evlenemezsin
00 Yorumla
+1 yılO kadar birikimi nasıl yaptınız ya?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 698 cevap paylaştı. o parayı nasıl biriktidin ya
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl22 yaşındayim 1 milyon birikimim var. Önemli olan para değil yürekte... Varsinn beş kurussuz olsun
00 Yorumlasen bu yüzden evlenemiyorsun bu kafayla mesela
14 Yorumla
Soran+1 yılne yapsaydım bana değersiz hissettiren adamla mı evlenseydim. adam gibi değer veren olsaydı evlenirdim. şe.. refsize paramı yediremem
Soran+1 yılartık böyle , hayat beni bu hale getirdi. sevdim de ne oldu terkedildim. elin ş. ere. fsiz oğlunu besleyemem kendi paramlar. sevdik de kıymet mi grdük
sen eş değil para arıyosun
10 Yorumla
+1 yılBu yasa kadar niye bekledin
01 Yorumla
Soran+1 yıliçime sinen biri çıkmadı karşıma
+1 yılbeni istemeye gelsene bende para yok
08 Yorumla
Soran+1 yılyuhh ne yaptın bu yaşına kadar boş boş gezdin mi :D
- +1 yıl
uzun mesele ozelden yazarmısın
Soran+1 yılboş adamsın ya ne yazcam
- +1 yıl
haha peki eyvallah
- +1 yıl
sende para var ama karakterin boş oda doruysa kızım aşk dediğin parayla olmaz sevgi anladınmı ha bendede sevda cüzdana konmaz o işin şakasıydı neyse güle güüle
Soran+1 yılne aşkı ne sevgisi bu devirde herkes şe. r. efsiz olmuş hala polyyannacılık peşindesin
- +1 yıl
sen boyle devam et fazla yaşamazsın sen
Soran+1 yılsen kazık çak yeter
- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılMesleğin ne
01 Yorumla
Soran+1 yılEndüstri mühendisiyim
+1 yıl600.000 nasil biriktirdin acaba
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. hatunlara yedirmekten birikim yapamamıslardır
00 YorumlaMal varlıgını gizle, seni seven gelsin sana.
00 YorumlaSenden fazla param var tanisalim 😃
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Düşüncen yanlış.
00 Yorumlaşansızlık :)
00 Yorumla
+1 yılİş kur evlenme
02 Yorumla
Soran+1 yılen sonunda onu yapacam
- +1 yıl
Yap tabi
Aşk İlişkileri konusunda 313 cevap paylaştı. Maşallah ne güzel
00 Yorumla
+1 yılHemen evlenelim 😂
00 Yorumla
Devamını Gör(43)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 33 yaşındayım evlenip kendi ailemi kurmak istiyorum, 600.000 lira birikimim var ama hep beş kuruşsuz adamlar denk geliyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer