Güncellemeler
1 yıl
Para birikimi iyi mi diye sordum, sosyal medya kullanmıyorum scan suratlı ucubeler midemi bulandırıyor sadece bura var boş muhabbete gelemyrm kafam rahat o bunu skmis bunu yapmış beni ilgilendirmiyor cardio yaparım jako papağanm var 50k ya almıştım bana hep karı var mı diyor küfüre alistrm. D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Merhaba kanks. Anlamadım sanki evi satılığa koyar gibi ilan vermişsin de :D Ne yapmamız lazım talip falan mı oluyoruz? :D
bence düşünebilirsiniz.
Yani ne demeye getiriyorsun soru tam olarak ne anlamadım.
Bence çok iyi sakın mutluluğunu rahatlığını bir erkeği hayatına alıp ta bozma canım
Burada soru var mı yoksa dümdüz bir aşağılık kompleksi mi sezelim
Yani 26 bin dolar çok fazla değil bir ev alamazsın
Saba üzülüyorum okuma sorunlu
Bunlar hayallerin mi yoksa gerçek mi.
Hepsi gerçek hedefim 500.000 dolar sahibi olmak tabi yıllar sonra önemli olan dolar
Fizik konusuna takıldım fizik gerçekmi
Gayet iyi bir birikim bence
Tamam ne yapalım şimdi?
20 yasinda bu kadar para nerden geliyor
He 26 ymiş dlkddö
Olum bunlar ne güzel infolar böyle lan 🙄😂
Benim 10.000 dolarım olsa hayatım kurtulur @mk 🥺
Senin adına sevindim ama genede 🙏🙌
En güzelini yapıyorsun
Aferin.
biz ne yapabiliriz
İyisin iyi
Elinkini görmeyen kendini kini ssnarmış
Eee napalim
Sakın evlenme abla