"Bizim doğamızda tek eşlilik yok" diyen erkeklerin, tek eşli olabileceklerini hâlâ ümit etmeli miyiz?

Bizim doğamızda tek eşlilik yok diyen erkeklerin, tek eşli olabileceklerini hâlâ ümit etmeli miyiz?
Biz bayanlar hâlâ erkeklerin sadık kalabileceklerine güvenmeli/inanmalı mıyız?
"Bizim doğamızda tek eşlilik yok" diyen erkeklerin, tek eşli olabileceklerini hâlâ ümit etmeli miyiz?
Cevapla