
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılİnsan (kadın da, erkek de), biyolojik olarak çok eşli, sosyolojik olarak tek eşlidir. Hemen "olur mu öyle şey" diye tepki göstermeyin, bu konuyu biraz araştırın. İnsanın doğasına aykırı olmasına rağmen neden sosyolojik olarak tek eşli olmak zorunda olduğunu (veya zorunda bırakıldığını). Konuya erkekleri savunma yönünden değil, eşitlikçi bakıyorum. Erkek tek eşli olamıyorsa, birden fazla cinsel partnerinin olmasını istiyorsa, aynı hak, kadın için de olmalı, çünkü kadınlar, erkeklerin malı, mülkü değil. Kadının tek eşli olması zorunluluğu, olası gebelikte bebeğin babasının belli olması için. Peki, babanın belli olması neden bu kadar önemli? Çünkü kuralı erkekler koymuş, ve doğacak çocuğun soyu babadan devam ediyor. Kuralı kadınlar koymuş olsaydı, bu kural "babasının kim olduğu önemli değil, ben doğurdum, annesi benim" şeklinde olurdu, "eşim, benden başka bir kadını dölleyemez, ben istediğim erkekten döl alırım" diye yazılırdı. Çocuğun soyu da babadan değil, anneden devam ederdi. Öyle sadakat şu bu diyerek basite indirgenecek bir konu değil bu. Tarihsel, sosyolojik, hatta hukuksal boyutu (miras hukuku) var. Bana sorarsanız, toplumun, erkeğin birden fazla cinsel partneri olmasını kabul ederken aynı hakkı kadına vermemesi adil değil. Bu konuda yine @KumruSahin etiketlemek durumundayım, değerli görüşleri var ve benden daha iyi ifade edebilir.
35 Yorumla- +1 yıl
Değerli @KumruSahin hanımefendi daveti görüp gelmiş, teşekkür ediyorum, çok zarifsiniz 🙂
- +1 yıl
Aslında aşk da biyolojik olduğu için Bi nebze de olsa tek eşli de olunabilir
- +1 yıl
@moongirlll55 Ömür boyu bir kişiyi sevmek mümkün, ama ömür boyu aynı kişiyle seks yapmak, kadın için de, erkek için de sıkıcı olabilir.
- +1 yıl
Bilemem ben hiç yapmadım
- +1 yıl
Bence seven sıkılmaz ki ya aşık olmayan herkes çok eşlidir aşıkken tek
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bencelerle insanların atıp tutması ne kadar kolay. Herkesin bir fikri var, karakterden adamlığa ne de güzel atıp tutuyoruz.
Oysa insan hayatını açlıklar yönetir...
Şunu gözünüzde canlandırın; bir köpeğiniz var ve siz onu her gün kanlı leziz bifteklerle besliyorsunuz. Aylar sonra iki tabakla geçiyorsunuz karşısına leziz bifteğin olduğu tabağa ulaşmasını engelliyor ve kuru ekmek dolu tabaktan yemeye zorluyorsunuz. Ne olur sonuç sice?
Erkek veya kadın farketmeksizin insanlarında durumu aynıdır. İhtiyaç duyduğu şeylerden mahrum bırakırsanız aldığı eğitim, terbiye, din vs... bir süre onu uaktutacaktır. Lakin taşınan yük ne kadar hafif olursa olsun eninde sonunda yorulursunuz ve nihayet o yükü sırtınızdan indirmek zorunda kalırsınız, indirmemek için direnirseniz kaslarınız kasılır kramplar ağrılarla kıvranırsınız. İnsan doğası acıdan kaçınmaya yönelir. İnatla acı çekmek aklınıı hasta etmeye başlar eninde sonunda ya acıdan kurtulmayı seçersiniz veya ruhunuzun hastalıkları ile kıvranırsınız.
Erkek veya kadın eğer partnerinizin siden başkası ile olmasını istemiyorsanız onun ruhuna acı çektirmeyin ya da acısından kurtuldu diye suçlamayın. Karşınızdakinden İNSAN olmasını bekliyorsanız önce SİZ İNSAN OLUN!!!10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılHer erkek aynı değil. Kimisi de gerçek aşkın peşinden koşarken yorulur ve yıpranır. Çapkın erkeklerin sözü efendi erkekleri bağlayıcı nitelikte olamaz olmamalı. Kızlarımız da bu konuları iyi derecede ayırt etmeli ve ona göre sevmeli. Diyenlerin de canı üç başlı köpek cehennemine gitsin 😜
22 Yorumla- +1 yıl
Senin gibi pırlantalar da var tabi
- +1 yıl
Parlamak güzeldir 🌞
+1 yılKarakterle alakalı bence diye düşünüyorum çünkü mesela bir kişiye gerçekten verebileceği tüm imkanları veriyorsa sevgisi dahil o zaman tek eşli olur başkasını gözü görmez ilgisini Çekmez başkaları ama mesela karaktersizler vardır gider bütün kadınlar aynı şeyler benim gözüm senden başkasını görmüyor işte seninle olalım diye bir sürü kadını arka arkaya takabilir karakterle alakalı diye düşünüyorum ama uyarıyı başta veriyorsa işte diyorsa ki ben tek eşli olamam o zaman uzak durmak gerek.
Zaten hayatına tek bir insan ile geçirecek ya da geçiremeyecek kişi kendini başta belli ediyor o eğer bir insan ile birlikteyken sürekli seninle işte birlikte olmak istiyorsa yanyana olmak istiyorsa seni insanlara göstermek istiyorsan Seninleyken mutlu olduğunu hissediyorsan o insan bütün seninle geçirebilir belki de ama eğer biriyle birlikteyken sürekli korku içerisindeysen sürekli kıskanıyorsan çünkü aldatmasından filan korkuyorsan Büyük ihtimalle o adam tek eşli değildir olamaz.
Bir de bu kadına göre değişir eğer birisi karşı tarafın isteklerini tam anlamıyla karşılayamıyorsa o zaman maalesef yine bu tek eşli olamama gibi sorun ortaya çıkabilir karşı bu konu ya üstünde saatlerce konuşulabilir.
#perso10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
45
Cevap
86Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Kadına doymuş erkeler sadakatli oluyormuş :)) hani şu 35'den sonra fellik fellik evlenilecek kadın arayanlar..😃
Lafa bak "kadına doymuş" fkfkfm e bizde erkeğe doyalım madem jsjsj aman aman adımız uzaya bile çıkar😃64 Yorumla- +1 yıl
Aslında olması gereken o, erkek yapınca oluyor da, kadın yapınca niye adı uzaya çıkıyor? Bence hiç adil değil. Sevgili @_ΛqresiF_ ve @-pink
- +1 yıl
@Banker_Bilo yine siz erkekler yüzünden
Neden olacak başka - +1 yıl
@pink339 beni katma rica ederim o genellemeye, ben "erkeğin neye hakkı varsa kadının da var" diyenlerdenim
+1 yılBen allaha şükürler olsun sadık biriyim. sevgilim hiç olmadı kimsenin duyguları ile asla oynamadım moralimi de asla bozmadım sevgilim olmadı diye yani ölecek değilim ya hep pozitif düşünüyorum herşeyi umarım ileride karşıma kim çıkarsa çıksın şanslı bu konuda çünkü annemizden babamızdan atamızdan böyle gördük kuru ekmekle büyüdük zorluk gördük az parayla idare ettik 5 kardeş mesela aile içi sorunlar psikolojiyi baya etkiliyor bu da eşlerin ayrılma sorunu çocuk psikolojisini alt üst ediyor çocukta bozulmalar oluyor ayrıca terbiye de olmalı yani şükür ben bu konuda şanslıyım ve ileride bir eşim olsa inşallah birlikte ömür boyu mutluluk nasip olur.🙏
30 Yorumla
+1 yılMerhaba.
Doğasında bir şeyler olduğunu söyleyerek kendini sınırlandırmayı reddeden insanları eğitmek zorunda değilsiniz. Piyasada erkek mi kalmadı? Eğer inatla böyle tipleri buluyorsanız bu erkeklerin hepsinin böyle olduğunu değil sizin "güçlü erkek" algınızın çarpık olduğunu ve öyle tiplere çekildiğinizi gösterir.
Ayrıca kadının ilişki sırasında yüksek sesle inlemesinin ilkel çağlarda çevredeki diğer erkekleri çekmeyi ve rekabeti sağladığını iddia edip "asıl çok eşli olan biziz seni sünepe" diyerek kendinizi savunabilirsiniz.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 546 cevap paylaştı.
+1 yılCinsiyetçi yaklaşmamak gerek çünkü hayatlarının bazı dönemlerinde kadınları da tek eşli olmamaya iten iç güldüler var. Mesela yaş ilerlemeye başladığında genetik kodlar kadınlara üremen için son şansların mesajı verir, bu da kadınları da farkında olmadan birçok erkeğe itebilir. Sonuç olarak bence herkesin kabul etmesi gereken şey duyguların da evrilebileceği gerçeği. Romantik düşünce tarzı ile konuya uzaktan yorumlar yapmak ile hayatın kendisini yaşamak aynı değildir. Aslında başkalarını yaptıkları yanlışlar ile ilgili tenkit ederken aynı şeyleri insanların kendisinin de yapması gibi... Bu yorumlar illa herkes aldatır anlamına da gelmesin
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılHadi lütfen ama neden tek insana sadık kalmayalım ki. Evet bir çok kişi bunu yapıyor ama sadece erkek yapıyor, bu erkeğe özgü bir şeymiş gibi değil. Erkekler Pas veren kadına genelde bakıyor. Yani erkek bir şeyler yapıyorsa buna en büyük fırsatı veren kadınlardır. Doğru bir şey değil bu yapılan özellikle evli veya hayatın da bir kadın varsa ciddi anlamda kötü bir şey.
Geçmiş tecrübenize dayanarak gelecekte karşınıza çıkan her erkeğe aynı gözle bakarsanız ohoooo yaşanmaz ki bu hayat.
dip not: Evet erkeklere güvenmeyin :)10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi gönlüne göre birisini bulduğunda onunla çıkarsın ama hiç bir zaman beklentiyi yüksek tutmak iyi değildir yani güvenme demiyorum güven ama hakkettiği kadar. Çünkü bunun bir garantisi yoktur.
Her erkek bir değildir.
Bazen bir erkek bulun bunca yıl beklemene değer, bazende öyle olduğunu zanneden.
Kumar gibi dır bu işler. Şansına ne çıkarsa.
Ben sevdiğime sadık kalmayı tercih eden biriyim ama sadık kalacak sevgili yok ortada. Senin gibi bende beklemedeyim ve hiç acele etmiyorum.
Sonuçta dünya da kızdan çok ne var deyip kendimi teselli ediyorum.10 Yorumla
+1 yılBiyolojik olarak öyle zaten. Hanımlar kusura bakmasınlar ama bir erkeğin olabildiğince sperm dağıtması gerekir. Tek eşlilik doğasına aykırı. Ha karakterli biridir, içinde bunu baskılar ve ömür boyu eşine sadık kalır. Ama bu, başkasını arzulamayacağı anlamına gelmez. Aynı durum kadın için de geçerli lakin erkeklerde daha yaygın. Tanrı, erkeği kadınların sinirini bozmak için yarattı.
12 Yorumla- +1 yıl
Son söze katılmamak elde değil 😂
Doğasında var mevzusuna gelince.. bu tamamen safsata erkeklerin bahane olarak ortaya attıkları koca bir yalan.
Eğer öyle olsaydı sadece 1 kaburganiz eksik değil bütün kaburganız yok olurdu, tek tek bulun diye.. 😏 ilkel güdülerinizi eğitmeniz lazım, bütün mesele bu , bana göre
- +1 yıl
Bununla ilgili yapılmış tonla araştırma var. Bunun terbiyeyle, eğitimle bir ilgisi yok. İnsan esasen memeli bir hayvandır ve erkek hayvanlar olabildiğince sperm dağıtırlar. Ne kadar dağıtırsa o kadar ürer. Senin ileride evleneceğin erkek, iş yerinde çalıştığı bir bayanın fiziğinden etkilenip onu arzulayacaktır. Dekoltesi, bacakları onu cezbedecektir ve zihninde onunla beraber olduğunu geçirecektir.
Lakin eğitim ve karakter burada devreye giriyor. Eğer karakterli biriyse bunu eyleme dökmez ancak bu başka kadınları da arzulamayacağı anlamına gelmez. Bunu sürekli bastırmak zorunda kalır veya sperm dağıtır. Olay bu.
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılBu cümleyi kuran erkekten hiçbir şey beklemem.
Umarım aşktan gözleri döner de birşeyleri
başkasına şey olmaz🙈
Bunların dışındaki erkeklerden umudumu
kesmiş değilim.
Allah, dışarı karşı gözü kör, kulağı sağır,
kalbi mühürlü, biyerlerine bişey olmayan
erkekler ile karşılaştırsın bütün kadınları...
Çok amin...40 Yorumla Tek esli varlıklar olsaydık aldatmalar olmazdı.
İnsanlarin ben tek eşliyim laflarina kanmayin ya da tek esli olmadigini soyleyen insan adidir laflarina kanmayin.
Fıtratta hersey var, bunu bilmek baska bir sey bilip yapmamak baska bir sey, bilmeyip yapmak baska birsey, bilip yapmak baska birsey.20 YorumlaOna bakarsan ben mesela, ben de tek eşli değilmişim)) insan doğası yeni şeylere merak ve bilgiye aç/açıktır. Keşfettiğinden, öğrendiğinden daha çok şey görmek, öğrenmek, keşfetmek isteyebilir. Birbirini seven, birbirini geliştiren çiftler ancak başka insanlara ilgi duymayabilir sanki. Sadakat güzel ama çoğu insan duygularını bastırdığı için sadık kalmıştır.
20 YorumlaInsan olan Adam olan tek bir kişi sever ve onunla evlenir hayatını düzenini kurar...
Birinciyi âldim ikinciyi de âldim hadi 3 te geldi diyelim
Zaten ortada her şey daha ne istediğini ya da ne yaptığını bilmeyen cahil ve medeniyetsiz bir insandır uzun lafin kisasi adamda yuz nefis kalmamis o kadinlarda birazcikta olsa nefis varsa ki bizim kadinlarimiz ilerri goruslu namuslu ve nefisli o adamı bırakıp yollarına baksınlar tek eşi değil bir arkadaşı bile olması kalmasın yanında o insan yanlızlığa mahkumdur öylede kalsn10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılFıtrî olarak insanlarda eşcinsellik eğilimi yahut birden fazla eş eğilimi vardır.
Fakat, bunu fiiliyata dökecek kadar arzu etmek sapkınlık çeşididir. Aradaki ayırıma iyi bakalım, yoksa yaftalamak kolaydır.
Allah ne verirse hayırlısını versin...10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 695 cevap paylaştı.
+1 yılinsanları tek tip sanmak cinsiyete bağlı olarak cinsiyetçilik yaparak söylemleri gerçek gibi görmek saçmalıkkk böyle diyen birisi zaten cinsiyetine bakmaksızın karaktersizdirr kendini haklı çıkartmaya çalıştığı ortada bütün insanlık aynı mı ki sadakatin cinsiyeti yok ya vardır bir insanda ya da hiç olmamıştır ortası mümkün değil
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBiri kendini bilip 'ben böyleyim' diyorsa, bize de laf söylemek düşmez. Tabi zaman her şeyi değiştirebiliyor. Örneklerini gördüğüm kadarıyla kimi de gün geliyor birine fena tutulup tek eşli oluyor. Evlenmek de bu anlama geliyor ya zaten.
Özetle çıkmamış candan ümit kesilmezmiş..10 Yorumla
+1 yılVar böyleleri bir devlet memuruda böyle konuştu dediği şu bana tek eş yetmiyor ben ondan daha güzelini bulayım ben o memurla tartışıp kavga ettim bana ben istediğimi yaparım sana soracak değilim diye bana argo konuştu eğer orada bende memur olmasaydım kesin olarak ben ona direk bir tane yapıştırırdım
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGecen bir soru sordum dedimki sizi gormus asik olmus bir erkek sizi 8 yil sonra yalnizca isminiz ve soyisminizle bulsa karsiniza ciksa ne yaparsiniz diye sordum 7 kiz cevap verdi ve 7 side guler gecerim veya takmam hayatima devam ederim dedi yani 8 yil beklemis bir erkek bayagi sadiktir gozude disariya kaymaz ama kizlarin umrunda olmazmis o yuzden hic sadik erkek kaldimi diye sorma.
10 Yorumlaİlla duygusal bir bağ besler, tensel çekimine yenik düşer ve aldatır diyemeyiz. Fakat karşısında güzel bir kadın varken gözü kaymayacak, iç çekmeyecek bir erkek yoktur. Güvenden ziyade bu durumu sindirebilir miyiz, o önemli.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılulkenin c. baskanı ekonomi ucuyor diyor % 50 oy alıyor :)
buna insnilıyorda ask olsun yani :)21 Yorumla- +1 yıl
Alakasız ama sevdim😄✌️
Hiçbir insan biyolojik olarak tek eşli değildir ama insan dediğinin duyguları, sahiplenici tavırları da vardır. Tek eşli olamayan insan ya sevmiyordur ya da henüz karakteri oturmamıştır.
30 Yorumla3-4 tane kadını beslemesi bakması hepsine yetebilmek hediye almak var bir de
sor bakalim o kudret bu karı kılıklıların hangisinde varmış?
2 dışarı yemeği götür desen mıy mıy ederler30 Yorumla
+1 yılEvet inanmalısınız çünkü bu bir gerçek doğamızda çok eşlilik var ama bunu dizginliyoruz çünkü modern toplum anlayışı bu biz de buna uyuyoruz yani benim doğamda çok eşlilik var diye bu çok eşliliği kabul ettirmeye yetmez ki yetmemeli de zaten
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Valla efendim bi başkasını bilmem ama benim eşimden başka bi eşim asla olamaz.. Bu arada erkeklerin doğasında tek eşlilik yok diye bi kavram yoktur efendim.. Sadece doğasında abazanlık vardır.. O da her erkek değildir..
10 YorumlaElbette her insan farklıdır ama bize de öyleleri gelmez. Yeni yaşadığım bir olay evleneceğim adam ayrılmak istedi yetmedi kendisinden hoşlanmadığım bir tanıdığım ile ilişkiye başladıklarını öğrendim hem de ayrildiktan 4 gün sonra belkide benle birlikteyken beraberdi bilemem ama hiç birimiz bunu haketmiyoruz.
20 Yorumla
+1 yıldoğamızda yok diyen kadın da erkek de karaktersizdir
sadakat öyle bir şey değil
aldatmalarına bahane arıyorlar. ucuz numaralar bunlar
ben inanmam bunu söyleyen kişinin sadık olacağına10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.
+1 yılBunu diyen erkek insan değildir. Bizim doğamız derken bir insan doğasından bahsediyor ise o zaman kadınlarında doğasında tek eşlilik yok demek istiyordur. Bu yaratığa isim bulamadım 😂
10 Yorumla
+1 yılHer erkek aynı değildir illaki vardır içlerinde tek eşliliğe inanan... doğaya kalırsa iş pek çok hayvan tek esli yaşıyor ve hiçbir hayvan eşine siddet uygulamiyor keşke onlardan ilham alsalar
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bu lafı diyenler kadar demeyenlerde var göz ardı etmemek lazım diyenleri sallayın demeyenleri bulun bi zahmet kurunun yanında yaşta yanıyor maaaalesef😁
10 YorumlaErkekler tek eşli oluyor ama kadınlar olamıyor. Bana çok denk geldi ve birlikte olduğumda oldu. Evliler sevgililer daha ne diyim şimdi bu kadınlara. Soruyu bence erkeklere bağdaştırma kadınları da kat
10 YorumlaBilemiyorum ki vardir herhalde bir yerde derinde kuytuda sadik erkek🤷🏻♀️ Biraksan yuzde 90i 4 esli olmayi savunacak hepsinde bir harem sevdasi🤦🏻♀️
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 907 cevap paylaştı. Bizim doğamız hakkındaki bilgiyi bu arkadaşlara kim vermiş acaba. Bana öyle bir şey söylenmedi 🤔 (şey demek istiyorlar, karaktersizlik yapıyorum ama kılıfını da böyle uydurabilirim)
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. Kültür olmayıp sarıklı şeytran kulu olan erkekler için öyle.. Aile terbiyesi almış kültürlü ve kişilikli erkekler asla böyle düşünmez..
20 Yorumla
+1 yılya hangi yy da yazşıyoruz bi tane koyucam ağızlarının ortasına ya
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Biz niye inanıyoruz ki biraz da onlar inandırmaya çalışsın artık. Çaba sarfetmekten yoruldum ya.
30 YorumlaTek eşlilik yok diyen var diye herkes için geçerli olduğu manasına mı gelir? Böyle düşünen kızlar da var Biz herkes sadık değil dersek ne olur?
10 YorumlaEvet ben de tek eşliliğin olduğuna inanmıyorum ama bu herkes için değil. Çoğu erkek için tek eşlilik daha ideal olandır.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılHer erkek aynı degildir
Her kadının aynı olmadığı gibi
Eğer bir erkeğin yemini suyunu
verirsen Başka bir eve gitmez
Gidiyorsada bırak o adamı gitsin
Çünkü o seni hak etmemiştir10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. O düşünceye sahip birinin tek eşli olmasını beklemek hata olur gözü dışarıda olur öyle bir ümide kapılma derim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 516 cevap paylaştı.
+1 yılHayvan doğasında tek eşlilik olmayabilir katılıyorum. Bence hala vardır tek eşli olacak birileri ümidi kesmemeli insan
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılİnanmak istiyoruz ama çoğu erkeğin fantezi dünyasında grup seks olmasa bile birden fazla kadın var
20 Yorumla
+1 yılDoğada birçok hayvan tek esli yani bu buyuk bir yalan uckuruna sahip cikamayan erkeklerin siginmasi
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Sadece erkekler değil, kadınlarda da tek eşlilik yok.
20 YorumlaYani bunun bile bile inanmak istemek şahsen ahmaklık olur.
20 YorumlaDoğamda Tek eşlilik var diyen erkekler de ama onların da karşısına, tek eşli ilişki yaşayama diyen kadınlar çıkıyor...
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 751 cevap paylaştı. %1 dışında hepsi aldatıyor. Tek eşli değiller ve kendi tercihleri bence.
20 Yorumla
+1 yılHoroza bakın o da erkek konu erkeklikse ama adamlık bambaşka bir şey.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılHerkes birbirini nasıl kandırabilirim derdinde aslında mesele.
10 Yorumla Yazıdaki istisnai durum. Karakter meselesi aslında ve bu iki cinste de geçerdi.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Kim demiş tek eşlilik yok diye? Hangi erkek? O erkeğin doğasına tüküreyim o zaman.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu zamanda ihanetin erkeği kadını kalmadı herkes ihanet ediyor kimsede bundan hicap duymuyor
10 Yorumla Erkek milleti işte. 😃 Diyenlere böyle güzel selam edesim var.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılBu bilimsel gerçek. Aynı şekilde maymunlarda böyledir.
10 Yorumla Kendi adıma inancım kalmadı bir erkeğin sadık kalabileceğine dair.
10 Yorumla
+1 yılKim diyor onu ya piclerin lafini ciddiye almayin onlar karaktersiz pic
10 Yorumla
+1 yılSen padişah oğlu musun yawrum. Babanın 100 karısı mı vardı diye sorar insan
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence bu durum cinsiyet ile değil, karakterle alakalı. Bu hafta duyup şahit olduklarımdan sonra bundan tamamen oldum.. Hayatta yapmaz dediğim insan kocasını aldattı.
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@pink339 Bilmiyorum, ama zaten bununda bir nedeni olacağına inanmıyorum. Sadece bahanesi olur.
+1 yılinancınızı yitirmeyin halen tek eşliliğe inana erkekler var..
10 YorumlaGenellemek doğru değil bence. Çünkü ben öyle olduğunu düşünmüyorum
10 Yorumla
+1 yılValla ben tipsizim bana hiçbir kız bakmaz. Tek olsun 2 olsun 3 olsun fark etmez hiçbiri bakmaz.
10 YorumlaCinsiyet olarak ayırmamak gerek bence 32 yaşındayım hiç ilişkiye girmedim, Evlenmeden olmazcıyım
10 Yorumla
+1 yılEtmemeliyiz çünkü kadınlardan biliyoruz tek eşli olmadığımızı
10 Yorumla- Devamını Gör (71)
Devamını Gör(116)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > "Bizim doğamızda tek eşlilik yok" diyen erkeklerin, tek eşli olabileceklerini hâlâ ümit etmeli miyiz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer