Gizli Üye(25-29)+1 yılO kadar çok istiyorum ki böyle bir eşim olmasını özellikle medrese eğitimi almış ilim sahibi eşim olsun istiyorum, Hatta belki de bu hayatta kendim için istediğim tek şey diyebilirim, gerçi nefsimin payı olsa da Allah rızası için, Peygamber efendimizin en büyük sünnetini yerine getirmek için, İmanının yarısını kurtarmak için evlenmek istiyorum, Ama gelgelelim iffetli, Takvalı tesettürüne bağlı çok az insan var, tiktok da garip videolar çeken, orasını burasını açan bir eşim olmasını istemiyorum, Yeter ki Takvalı olsun, Allah rızası için ihlasla çalışsın, Kültürlü de olsun, ilim sahibi olsun, medrese eğitimi almış olsun, Aklı başında ve şuurlu olsun, ve dertli davası da olan birisi olsun ki diğer gençlere de tebliğ edip onları da bu yola davet etsin, Cemali de güzel, yumuşak huylu cilveli olsun ki, dışarı da bu kadar fitne varken, duygusal ve cinsel anlamda beni bu fani dünyada muhafaza etsin, birbirimizi Allah rızası için sevelim, Ahiret de de beraber olalım, Sadece bu ömür için değil, İki cihanda da benim eşim olsun, ve sıcacık yuvamızı İslama adayalım, Yani sadece çarşaflı olması değil bu özellikleri de taşıması önemli, ben kendim anlattığım gibi birisiyim çünkü bana din ve diyanet noktasında denk olması önemli, Aynı yolun yolcusu olmak önemli
041 Yorumla
Soran+1 yılE orasını burasını açan vücudunu teşhir eden birini kimse istemez zaten millet enayi mi karısını başkasının görmesine izin verecek.
Cevap sahibi+1 yılHrkes namuslu bir eş istiyor, tesettürlü dinine bağlı takvalı, peki kendisi öyle mi herkes bunu sormalı ilk önce, benim Elhamdülillah vicdanım rahat
Soran+1 yılSeni bu konuda eleştiren mi oldu da böyle konuşuyorsun
Cevap sahibi+1 yılHayır sen eleştirdin diye değil, herkes istiyor dedin ya herkes birde böyle değerlendirip istesin
Soran+1 yılKaç yaşındasın peki sen
Cevap sahibi+1 yıl21 , sen?
Soran+1 yıl20 yaşındayım ben ama evlilik niyetim yok şu an ve çarşaflı peçeli de değilim. İnşallah bulursun istediğin kriterlerde birini Allah kalbine göre versin :) tek bir şey merak ettim çarşaflı peçeli olmasını neden bu kadar istiyorsun hani ahlak namus sadece çarşafta peçede değil sonuçta çarşaflı peçeli olmayıp da dediğin özelliklere sahip olan insanlar da var giyimine dikkat eden hatları belli olmayacak şekilde giyinen başörtülü insanlar da var böyle birini istemez misin illa çarşaflı peçeli mi olacak bunu merak ettim
Cevap sahibi+1 yılHayır elbette çarşaflı peçeli olunca namus abidesi olunmuyor, Ahlakının güzel olması ve edepli birisi olması elbette önceliğim, Ama çarşaflı olan biriside zoraki değil de Allah rızası için girmişse tesettür konusunda gerçekten çok büyük kademe atlamıştır bu zamanda kadınların nasıl modaya göre giyindiklerini biliyorsundur yani geniş fercaeli siyah dikkat çekmeyen giyim de olur elbette ama hep böyle simsiyah eşim olsun istedim, kıskanç bir erkeğim başkaları eşimin güzelliklerini görmesin istiyorum yoksa çarşafı ahlakın sembolü olarak gördüğüm ya da sadece trk tesettürün bötlr olacağını düşündüğüm için değil, Takvası olsun da zaten Allah rızası için yaşayan birisinin tesettürü belli eder :)
Cevap sahibi+1 yılBence evlilik niyetin olsun ya, Zaten insanalr kendilerine uygun kişi bulamıyorlar ben t-5 yıldır bulamıyotun erkenden evlenmek hem sünnet hemde hep erken evlilik tavsiye ediliyor
Soran+1 yılPeki istediğin kriterlerde olmayan birini sevsen evlenmez misin mesela kapalı da değil başı açık biri mesela. Sonuçta kalbin kime kayacağı belli olmuyor
Cevap sahibi+1 yılŞöyle ki mesela dinine göre yaşama niyeti olupta bazı sebeplerden dolayı bir türlü yaşayamayan kalben hep taraftar olan birisi olabilir, mesela Necip Fazıl da tesettürle ilgili çok apır konuşuyor ama karısı açıktı, Muhalif fikirde değillermiş ki karısı davasına destek vermiş, Tanışıp anlaşmak ve duygusal olarak karakter kişilik olarak uyuşmakta çok önemli, en önemli şeykerden birisi de değer bilmesi, Yabi gerçekten biridini çok sevmek, pamuklara sarmak istiyorum ama hak etmeli, boşu boşuna haj etmeyen kişilere değer vermekten sıkıldım
Soran+1 yılDaha önce hayatında birileri oldu mu yani
Cevap sahibi+1 yılBen çok düzgün yetişmedim, İslamı çok sonradan buldum, geçmişim pek düzgün değil ama 5 yıldır elhamdülillah hayaımı şekillendiriyorum ve evlenmek istediğim kişinin de şu an nasıl birisi olduğu önemli benim için
Soran+1 yılGeçmişim pek düzgün değil derken ne yaşadın ki bakir mi değilsin
Cevap sahibi+1 yılBen ailemden çevremden vb çok iyi bir dini eğitim almadım, Helal haram bilmeden bir hayat yaşadım, Ama yıllardır hayatımı Allah rızası için şekillendiriyorum, Karşı cinsten birisiyle oturuo başbaşa konuşmak da haram, flörtöz tavırlarla karşı cinse yaklaşmakda, elini tutmakda, öpmek dokunmak da, Ben bütün güzel şeyleri gelecekteki eşimle yaşamak istiyorum, evleneceğim kişinin geçmişinde nasıl bir hayatı olduğuyla ilgilenmiyorum, çünkü hangi yüzle ona hesap sorabilirim ki kendimde İslamdan uzak bir hayat sürmüşken, Rabbim bütün tövbeleri kabul eder o çok bağışlayandır, Ben kendime denk birisi ile yaşamak istiyorum, benim pişmanlıklarım var ama vicdanım rahat kalben bir dönüş yaşadım ve yıllardır da bu yoldayım
Soran+1 yılSana tavsiyem dikkate alırsın almazsın sonuçta hayatındaki herhangi biri değilim ama sırf istediğim kriterlerde birini buldum diye de duygusal olarak bir şey hissetmediğin biriyle evlenme hem kendini hem de karşındaki insanı mutsuz etme evlilik için istediğin kriterlerde birini bulmak kadar karşılıklı sevgi de bir o kadar önemli.
Cevap sahibi+1 yılTabii orası öyle, Duygusal olarak bir çekim olmak zorunda elbette, Beğenmediğim sevmediğim birisi ile elbette evlenmek olmaz, ama sadece beğendim diye de hiç bir kriteri uyuşmayan ve bana denk olmayan birisi ile evlenecek değilim, bu durumda duygusal çekimi gçz ardı edip kendime en denk kişiyi seçerim, Ama elbette haklısın en iyisi hepsinin bir kişide olması, zaten ideal evlilikte budur
Soran+1 yılSevmekle beğenmek aynı şeyler değil ki beğenmediğin birine aşık da olabilirsin.
Cevap sahibi+1 yılBende onu diyorum işte iki tarafta birbirinden çok etkilenmeli ki evlensinler, zaten evlendikten somra karı ile koca arasında ki muhabbet arkadaşlık vb Allah rızası için olunca başka şeylerle uğraşmaz insan hiç
Soran+1 yılBir de zaten 21 yaşındaymışsın sen o bahsettiğin hataları yaptığında 5 yıl öncesinde yani en fazla 16 yaşında oluyorsun bu kadar büyütülecek şeyler değil ha belki o yaşlarımın daha farklı olmasını isterdim diyebilirsin bu normal ama öyle çok büyük pişmanlık duyup ahlanıp vahlanacak kadar büyük şeyler değil bunlar bence sen o hataları yaptığında zaten çocukmuşsun daha.
Cevap sahibi+1 yılBugün 15-16 yaşındaki insanların öyle rezil hayatları olabiliyor ki, neler neler var yani, kimsenin ne derece nasıl hayatı var bilemezsin, Allah insanın hayatındaki geçmiş günahları affedince kişi tövbe edince tekrardan aynı günahlardan bahsedip durmak ve gündeme getirmek doğru bir davranış değil, işlediğim günahları yaptığım yanlışları yazıp bahsetmem gerekmiyor, Nasıl bir yaşantım vardı en ince ayrıntısına kadar bahsetmem gerekmez ama kötü bir hayatımın olduğunu bilmesi yeterli karşı tarafın, bugün 15 yaşında olupta içki müptelası olan, defalarca hırsızlık yapanlar, defalarca zina edenler, uyuşturucu parası için kendi babasını bıçaklayanlar, gayri meşru hamile kalıp çocuk aldıranlar, eşcinsel ilişki yaşayanlar, Adam yaralayıp hatta öldürenler, zulüm edip başka kişileri yaralayıp dövüp zarar verenler, ve vunları birden fazla defalarca dahi yapıp yaptıran gençlerin olduğu bir çağda yaşıyoruz, 12 Yaşında olup, sevgilisinden hamile kalanlar bike var, ne hayatlar ne yaşanmışlıklar var, öylesine rezil bir zamandayız ki inan 15-16 bazu kişiler için masum bir çocukluk değil
Soran+1 yılBakireliğini kaybetmiş daha sonra pişman olup tövbe etmiş sil baştan başlamış birini kabul eder miydin peki senin cinsel olarak bir geçmişin olmamasına rağmen. Merakımdan soruyorum sadece
Cevap sahibi+1 yılSamimiyse Kabul ederdim, Gerçekten insan hata ve yanlış yapabilir pişmansa vicdanen rahatsızsa zaten yaptığının cezasını çekmeye devam ediyor demektir, Ama isteyen istediğiyle istediğini yaşasın kimseye hesao vermek zorundamuyım diye yaptıklarını meşrulaştıran birini asla...
Cevap sahibi+1 yılPeki sen çarşafa nasıl bakıyorsun yani abartılı olarak mı görüyorsun yoksa belki bir gün bende çarşafa girerim diye düşünürmüsün hiç? Birde böyle sarıklı cübbeli birisi ile evlenir miydin? Birazda ben sana sorayım 😊
Soran+1 yılDüşünmüyorum ama belki girerim ileride zamanın ne getireceği belli olmaz sonuçta sarıklı cübbeli birisiyle evlilik hiç aklımdan geçmedi ama seversem neden olmasın
Cevap sahibi+1 yılNormalde tesettüre uygun giyimin var mı yoksa açık, ya da dar pantolon giyen kapalılardan mısın? merak ettiğimden soruyorum
Soran+1 yılKapalı olduğumu nerden anladın😅
Soran+1 yılKapalıyım ama dar pantolon giyerim
Cevap sahibi+1 yılAnlamadım açık mısın kapalımısın kapalıysan giyimin nasıl diye soruyorum işte, ama merak ettiğine ya da konuyla ilgili olduğuna ve konuşmaya ve ilgine görede küfrü mutlak dinsiz ateist olduğunu düşünmüyorum şahsen 😁
Cevap sahibi+1 yılMakyaj vb yapıyor musun peki?
Cevap sahibi+1 yılBirde beş vakit namaz kılıyor musun
Soran+1 yılMakyaj yapmıyorum namaz kılıyorum
Soran+1 yılBen senin sorunu yanlış anlamışım dar pantolon giyen kapalılardan mısın diye sorunca ona baktım direkt😅
Cevap sahibi+1 yılİyi iyi maşallah sen namazlara falan devam et sakın namaz kılmayı bırakma beş vakit kılıyorsun değil mi?
Soran+1 yılEvet kılıyorum
Cevap sahibi+1 yılSen evlenme düşüncesine nasıl bakıyorsun ben kiminle konuşsam hiç bir kız genelde evlenmek isteniyorlar yok okulum bitsin yok otuzuma bir geleyim falan, Hani dünyevi yaşantısı olanlar böyle düşünebilirler o normal zaten beklenilen bir şey ama gelgelelim Allah rızası için yaşayan kişilerin evlenmeyi bu derece ertelemesi de hem sünnete ters hemde dünyalık değerleri islami değerlerden uzakta tutmak oluyor, 🤔
Soran+1 yılBir şey soracağım ikimiz de anonimiz zaten sormamda sakınca görmüyorum. Cinsel ihtiyaçlarını haram yollarla karşılamamak için mi erken evlilik arayışındasın?
Cevap sahibi+1 yılAslında bunu ne düşündüğümü nasıl düşündüğümü anlamak sorman güzel bir şey, Genelde insanlar bu şekilde sanıyorlar, Ben böyle böyle niyetim var dediğim de hemen insanların aklına bu geliyor, bir dur bakalım kardeşim azdın mı kudurdun mu otur evinde, otuz yaşına bir gel araba al ev al ondan sonra düşün bir memur ol önce, Çok istekliysen git oruç tut, falan filan bu zamanda açıklık saçıklık fitne fesat karı koca arasında kalması gereken şeyler heryere yayılmış ve ulaşmak çok da kolay olduğu için insanların büyük çoğunluğu sadecqe bu sebeple evlilik düşünüyorlar, aslında haklılık payları var ama gözünü baramdan sakındırmayan ve günahlara giren kişi evlenince de aynı tas aynı hamam devam ediyor çoğunlukla, özellikle bu sebepten değil fakat evlilik bu açıdan da insanı muhafaza ediyor o bir gerçek, ben hayatım da çok yalnızlık hissediyorum kendimle aynı değerleri paylaşan insanlar da bulmakta çok zorlanıyorum, bilmiyorum aşırı mı duygusal yaklaşıyorum ama ömrümün sonuna kadar beraber hayato paylaşacağım birisi olmasını istiyorum, Yalnız olmak istemiyorum, birisini sevip değer vermek istiyorum, o da bana değer versin istiyorum, ve birbirimizi hayatımızın merkezine koyalım birbirimiz için yaşayalım gerçek bir aile olalım istiyorum, Hatta çocuklarım olsun da çok istiyorum
Soran+1 yılAynı şeyleri önceden ben de çok düşünürdüm aslında ama hemen evlenmek istediğimden değil sadece hayal kurardım kendi kendime çevremde de yaşıtlarım hiç benim düşüncelerimde olmayınca kendimi kezban gibi hissediyordum o kadar detaylı evlilik hayalleri kuruyordum ki anlatamam😅
Cevap sahibi+1 yılAslında evliliğin gençken daha güzel olacağını düşünüyorum her açıdan mesela kırkına gelmiş birisi neden yanında illa birisi olsun istesin ki zaten yıllarca bekar yaşamış, Hem peygamber efendimiz de hep gençlerin evlenmesini teşvik ediyor sürekli 😊 sen güzel hayaller kurmuşsun yani bana yaşın küçük daha bekle vb diyenlere karşı zamanında çok tereddüt ettim ya dedim acaba hissi ben mi yaklaşıyorum haklılar mı ben mi nefsani düşünüyorum çok diye ana peygamber efendimiz evliliği geciktirmeyin, durumu olan gençler evlensin falan diyor, Efendimizin tavsiyelerini düşündüğüm için mutlu oldum
Soran+1 yılO konuştuğun kızlar 30'uma bir geleyim lafını biraz abartmışlar o kadar da değil ama en azından evlilik için bi 24-25 yaşlarını da doldurması gerek diye düşünüyorum herkesin. Ama okulum bitsin düşüncelerinde vs haklılar bence.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
+1 yıl
çarşaflı istemiyorum ninja istiyorum
00 Yorumla
+1 yılolabilirde de peçeli birinle nasıl tanışacan hep kapalı
00 Yorumla
+1 yılHayır istemem tesettürlü olsun tamamda çarşaf peçe fazla
00 Yorumla
+1 yılVar buralarda, sorup duruyorlar kapalı kızla birlikte oldunuz mu diye
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKapalı olmasına tercih ederim ama peçeli bilmiyorum da kapalı istememin sebebine bilmiyorum bana namaz kılmasına öğretmesine istiyorum ondan sanırım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen istiyorum enayi miyim karımı millete gösteriyim
02 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın ama herkes senin gibi düşünmüyor maalesef eşimin güzelliğini herkes görsün kıskansın vs düşüncede olanlar da var
Cevap sahibi+1 yılgerçekten salaklık
+1 yılEskiden tapardin Allah'ım derdim Ah olsa da bir karım olarak görsem. Erkektim. Şimdi 34 girdin. Kadınlık hormonunu kullandım. Ben de aciz erkek varsa veririm. geldin. kadın gibiyim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılVar ben. Hic peceli kadin becermedim cunku onu da yapim sonra bebeim hadi yak şu elbiseleri derim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAbaza erkekler vardır. Çok dindar az bi kesim vardır.
00 Yorumla
+1 yılBen isterim çünkü açık saçık giyinip herkesin karisi olucagina benim karim olsun evde açık olucak zaten illede açık olsun diyenler gavats
20 YorumlaAllah rızası için kapandıysa, Allah rızasını gözeten erkekler vardır muhakkak.
00 YorumlaVardır böyle erkekler.
00 Yorumla
+1 yılİstemez öyle kız kalmamıştır umarım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 477 cevap paylaştı. Neden olmasın, karakter önemli...
00 Yorumla
+1 yılÇok var anket yap en az yüzde 70 çıkar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Vardır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılOlduğu gibi kabul ederim
00 Yorumla
+1 yılben modern giyinmesini isterim
00 Yorumla
+1 yılsksodlkcdkdk yok artıl
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılAnnem gibi tesettürlü olacaksa , baş tacı..!
00 Yorumla Vardır illaki her insanın inancı farkli
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Giyimine karışmam canı nasıl istiyorsa giyinebilir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. evet ben öyle istiyorum yatakta :))
00 Yorumla
+1 yılböyle bir isteğim yok..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılBen istemem açık olmalı.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılVarsa bile karşına çıkmaktan çekinirler bence :D
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben istemem eşim modern olmalı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır istemem.
Allah korusun00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKara çarşaf istemem ya
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvde olabilir disarda hayir
00 Yorumla
+1 yılEvet var
00 YorumlaVar ben mk
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Var.
00 Yorumla
+1 yılArzular ve kalp önemli giyinişi ona kalmış
00 Yorumla
+1 yılHayır istemem.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Şafiler ister
02 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka tam tersi hanifiler öyle dincilik yapiyo
- +1 yıl
@Minnakbegümm ilk önce Şafi ve Hanife arasındaki farkı öğren sonra gel karşıma ok
+1 yılevet var
00 YorumlaVardr. d
00 Yorumla
+1 yılVardır.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 382 cevap paylaştı. Yok ama denemek iyi olurdu
00 Yorumla
+1 yılvardır.. namus olayı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,4b cevap paylaştı.
+1 yılvar mı dır )
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 855 cevap paylaştı.
+1 yılOkadar da değil ya
00 Yorumla Evet çok var
00 Yorumla
+1 yılVar var olmaz mı.
00 Yorumla
+1 yılDinen uygun ama kişinin kendi özgür iradesi
00 YorumlaOlmaz olur mu
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKapalı olsun. Çarşaf da olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılevet var
12 Yorumla- +1 yıl
Zade0000 ben mesaj atarmısın hesabım gitti
- +1 yıl
@fenasallll2121 @Zade0000
Gizli Üye(30-35)+1 yılKeşkee
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe alaka?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11,3b cevap paylaştı. İllaki vardır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen isterim şahsen
00 Yorumla
+1 yılvardırr
10 Yorumla
+1 yılMutlaka vardır
00 Yorumla
+1 yılFantezi için evet
00 Yorumla
+1 yılnein
00 YorumlaYok ya ben istemem
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSiz nasılsınız
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 