
Yani şık elbiselerle, abiyelerle, topuklu ayakkabılarla



biblo gibi durması hoşunuza gider mi?




Biblo gbi duracazda nolacak yemeği de katya mı yapıcak cocukkara da matmazel mi bakıcak? Yani giyebilirim ama sürekli giymem zaten srekli srekli olursa bir süre snra adama heycan vermez.
Evde öyle giyinmeyi düşünüyorum zaten evli iken :Ddddddd
Ben evli değilim ama öyle giyiniyorum 😄😄😄😄 bir şey sormak istiyorum sen tesettürlü müsün acaba😊
Rvet aynen evde bende topuklu giyiniyom da panduflar daha rahat yaaaa
Hahaha evet🙈 ama abartmamak lazım her gün topuklu olmaz tabii 😊
Canım isteyince zaten :Dd
Evlenen Turk kadininin yaşam tarzi :D
encrypted-tbn0.gstatic.com/images
kesinlikle bakımlı kadını kim beğenmez ki
Cevap
17Cevap
Kendi gibi giyinsin yeter başkası gibi giyinmesine gerek yok Hatun dediğin EDEP giymeli başta ;)
evde pijamayla dolaşsın okadar lükse kaçmaya gerek yok
Eşim Bihter ziyagil gibi olsun yeter, nasıl giyinirse giyinsin hatta giyinmese bile olur
Kaldırır vitrine koyarım ayak altında kırılmasın hacı ☺
bihterin ırspı olmasını kücükken iyi bişey gibi göstermişlerdi :D
Erkek olsam eşim ayıcıklı pijama giysin isterdim :D
Hayır pijamayla falan dahaa tatlı bence ayıcıklı falan pijama giysin :/
gitmez pijamayı çekicek dizime uzancak.
evet diyenler çoğunlukta olur bence
Her erkek ister bence
Karım bihter ziyagil değilse gitmez
ziyagile gitmiceksek sorun olmaz :)
yok yav, rahat olalım bence bu ne? kont muyuz yav
Bir şey ifade etmiyor, nasıl olsa çıkacak.
böyle giyinirse saçı hiç kuru kalmaz...
Yakışıyosa giyilebilir.
Karı dediğin evde pijama giyer
Mumkunse evde giyinmesin
ben de öyle giyiniyorum, önce kendim için.
Kötğ
hoşuma giderrr
Benim gibi yani :-)
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar