İlk defa birinin üzüntüsüne üzüldüm, durum beni hiç ilgilendirmesede o üzülüyor diye ağladım bu aşık olduğum anlamına mı geliyor?

İlk defa birinin üzüntüsüne üzüldüm, durum beni hiç ilgilendirmesede o üzülüyor diye ağladım bu aşık olduğum anlamına mı geliyor?
İlk defa birinin üzüntüsüne üzüldüm, durum beni hiç ilgilendirmesede o üzülüyor diye ağladım bu aşık olduğum anlamına mı geliyor?
Cevapla