Sevgilime üzüldüğüm için ağlamam zayıflık göstergesi mi?

normalde hiçbir şeye üzülmem ama ailem ya da sevdiklerimin sağlında problem olursa çok üzülürüm. sevgilim baya kötüydü karnı ağrıyordu yüzü felan çok kötü görünüyordu. kustu nedense o kusunca bir şey olacak diye endişelenip gözüm doldu. sizce uzun vadede ilişki için problem yaratır mı? bu davranış erkeği güçsüz mü gösterir kadına karşı?

Sevgilime üzüldüğüm için ağlamam zayıflık göstergesi mi?
Cevapla