Nişanlım onu gecelik ile karşıladım diye tepki gösterdi. Beni sevmiyor mu?

Bir hafta oldu nişanlandık. Bende sabah bana kahvaltı hazırlayacaktı gecelik giydim. Eve geldi ne bu hal böyle üzerine bir şey giy gel dedi bende ne olucsk ilerdeki kocam değilmisin dedim o da öyle ama dedi kahvaltı ettik oturdu koltuğa bende dibine dibine girdim o da kaydı öbür tarafa sonra ne yapıyorsun dedi bende nişanlıyız ne olucak dedim o da seni telli duvaklı almadan elimi sürmem dedi beni kesin sevmiyor yoksa beni istemez mi sizce
Nişanlım onu gecelik ile karşıladım diye tepki gösterdi. Beni sevmiyor mu?
Cevapla