Sevgilim beni avukat bir kız için terketti ben de hukuk kazandım?

Sürekli kendisi , ailesi mesleğimi küçümsüyordu (hemşirelik) .2 sene önce de avukat bir kız için beni terketti ailesi tanıştırdı onunla 8 ay sevgili oldular daha sonra kız bunu terketti. Ben de sınavlara çalıştım bu sene hukuk kazandım. Hep ne eksiğim vardı derdim kendimi o kızla kıyaslardım. İnsan isteyince herşeyi başarıyormuş. Şimdi ise konuşmuyoruz. Gördüğü halde tebrik dahi etmedi. Ne kötü bölüm diyormuş. 5 senelik bir tanışıklığımız var toplamda. Yazarsa ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Birkaç hafta oldu konuşmayalı
Sevgilim beni avukat bir kız için terketti ben de hukuk kazandım?
Cevapla