Ben 28 yaşında başarılı bir avukatım. Hayatım boyunca kendi ayaklarımın üzerinde durdum, kimseye muhtaç olmadım. Ama bir hata yaptım: Yanlış adamı hayatıma aldım.
Cem’le evlendiğimde her şey güzel başladı. Zeki, basarili ve karizmatik bir adamdı. Ama zamanla beni kontrol etmeye, küçümsemeye başladı. “Bensiz yapamazsın.” demekten hiç vazgeçmedi. Kendi gücümü unutturmak, beni bağımlı hale getirmek istedi. Benim parami o yönetti, aldiüim davaları o seçti, evde rutine o karar verdi, evdeki calisanlari o seçti, duvar kagidindan masa örtüsüne kadar soz hakkim olmadı hiç. Oncelerde anlamadım, esim beni yormuyor ne guzel iste dedim. Ama zamanla gercek yüzünü gordum.
Onun şirketinin hesaplarını, hayatini her seyini inceledim, arastirdim. Dost hayati yasadigi kadinlari öğrendim, onlara aldigi pahalı hediyeler. Hepsini belgelerle topladım ve boşanma sürecini başlattım. Cem bana ne istediğimi sorduğunda ilk defa gözlerinde korku gordum. O an "her seyi" dedim. Ve aldım da. Şirketini, evini, arabasını, tüm yatırımlarını… Bugün, yıllarca beni küçümseyen adam, beş parasız ve ortada kaldı.
Ben ise özgürüm. Ve daha güçlüyüm. Ama şimdi düşünüyorum… Fazla mı ileri gittim? Sadece hakkımı mı aldım, yoksa gerçekten intikam mı aldım? Sizce fazla mı sert oldum? Aile büyükleri bana Cem'in hiç iyi olmadigini onun hayatini aldigimi söyledi. Ben 6 yillik bir evlilik icin onun gelecegini mahvetmişim. Gercekten eylemi yaptım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer