Esimden boşandım her seyini aldım haksizlikmi yaptım?

Ben 28 yaşında başarılı bir avukatım. Hayatım boyunca kendi ayaklarımın üzerinde durdum, kimseye muhtaç olmadım. Ama bir hata yaptım: Yanlış adamı hayatıma aldım.

Cem’le evlendiğimde her şey güzel başladı. Zeki, basarili ve karizmatik bir adamdı. Ama zamanla beni kontrol etmeye, küçümsemeye başladı. “Bensiz yapamazsın.” demekten hiç vazgeçmedi. Kendi gücümü unutturmak, beni bağımlı hale getirmek istedi. Benim parami o yönetti, aldiüim davaları o seçti, evde rutine o karar verdi, evdeki calisanlari o seçti, duvar kagidindan masa örtüsüne kadar soz hakkim olmadı hiç. Oncelerde anlamadım, esim beni yormuyor ne guzel iste dedim. Ama zamanla gercek yüzünü gordum.

Onun şirketinin hesaplarını, hayatini her seyini inceledim, arastirdim. Dost hayati yasadigi kadinlari öğrendim, onlara aldigi pahalı hediyeler. Hepsini belgelerle topladım ve boşanma sürecini başlattım. Cem bana ne istediğimi sorduğunda ilk defa gözlerinde korku gordum. O an "her seyi" dedim. Ve aldım da. Şirketini, evini, arabasını, tüm yatırımlarını… Bugün, yıllarca beni küçümseyen adam, beş parasız ve ortada kaldı.

Ben ise özgürüm. Ve daha güçlüyüm. Ama şimdi düşünüyorum… Fazla mı ileri gittim? Sadece hakkımı mı aldım, yoksa gerçekten intikam mı aldım? Sizce fazla mı sert oldum? Aile büyükleri bana Cem'in hiç iyi olmadigini onun hayatini aldigimi söyledi. Ben 6 yillik bir evlilik icin onun gelecegini mahvetmişim. Gercekten eylemi yaptım?

Esimden boşandım her seyini aldım haksizlikmi yaptım?
Cevapla