İğrenç neden yazdın ki? Okuyacak mısın falan dedi. Kendisi mühendis. Tebrik bile etmedi arkadaşlar kardeşi hiçbir bölüm kazanamamış sinirini benden mi çıkardı yoksa cidden kötü bir bölüm mü?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Yok beee! Ruh emici pislik de... Her haltı olumsuzluk olandan kaç...
Eski sevgilisi de avukattı zoruna mı gitti acaba
Bak heleee! İyi geçirmiş demek ki avukat sevgilisi...
Evet kız terketti bunu 2 gün önce de biriyle nişanlandı kız
Senin de terk etme zamanın gelmiş
Neresi kötü Allah aşkına?
Sen sevmişsen ve istemişsen konu kapanmıştır. Saçmalamış vence o
Daha kötü kelime kullandı ama soru kaldırılır diye diyemedim b#k gibi dedi
Yok artık. O zaman kendisinin okuduğu bölüm de ok gibi. Bence biraz haset veya kıskançlık var. Vu sadece gittiğinin bölüm için değil seni bile saçma derecede kıskanıyor olabilir.
Valla yazdığıma pişman olmaya başladım madem öyle kötü neden zamanında beni avukat birisi için terketti. Onunla evlenecekti kız terketmeseydi
Durum buysa ayrı bir hoş değil. Yaptıgı büyük bir saygısızlık... Kazandığın bölüm çok kıytırık bi şey bile olsaydı böyle bir üslup kullanmamalıydı
Değil mi? Dünden beri moralim bozuk hata mu yaptım birdaha mı ders çalışsaydım. Ben masa başı iş istiyordum diye hukuk seçtim. Yaptığına bak başkası kazansa tebrik çiçeği gönderir bana yazmıyor bile dünden beri
Kendini üzme. Bir süre mesafeli dur bakalım ne diyecek ne yapacak. Eğer gönlünü almaya çalışır sana mantıklı açıklamalar yaparsa tamam ama böyle devam ederse biraz zor bir insan gibi
Bugün hiç aramadı mesela
Ya saçmalama tabiki kötü değil aksine çok ama çok iyi bir bölüm tebrik ederim
Moralimi bozdular acaba dünden beri keşke yazmasaydım doktorluğa mı çalışsaydım diye içim içimi yiyor.
Ya saçmalama allah aşkına en iyisini yapmışsın için rahat olsun
Hukuk için kötü demesini geçtim o rezalet ama en başta sana saygısızlık yapmış. Senin tercihine saygı göstermemiş. Sanki kendisi Odtü makine okuyor da bi de senin bölüme b. k atmış. Yol ver gitsin
Madem kötüydü neden avukat kızla evlenecektin diyemedim
Ya yok çok anlamsız yani. Senin tercih ettiğin şey kıçı kırık bir bölüm bile olabilirdi. Önemli olan sana saygısızlık yapmış olması.
Sonucu attım bu ne dedi direk. Ağzından tek güzel söz çıkmadı. Acaba 2 gün önce o eski sevgilisi nişanlandı ona mı üzüldü böyle davrandı? Onlar ayrılalı 2 sene oldu da ne bileyim haberi olmuştur
Ya ne olmuşsa olmuş sen daha niye düşünüyorsun ki ayrılmak için? Yok bu hakareti yetmedi diyorsan devam et :)
çok güzel hayırlı olsun sevgilini hayali değil kendi hayaline odaklan
Doktor olmamı istiyordu sanırım ama napayım olmayınca olmuyor kazanamadım tıp
sevdiğiniş yap bence köledeğilsin başkasınisteği seni hayalin olmaz saygıduymalı
Kaç kişi aradı tebrik etti o gönderileri bile beğenmedi
bende tebrik ediyorum
Ne mühendisi kendisi merak ettim?
İnşaat
Bir mutahit yanında köle gibi çalışmak mı iyiymiş. Parası varsa mutahitlik kendisi yapmıyorsa çöp bir bölüm. Ben eem bitirdim imzasından tut tüm fabrikalara kadar çok geniş bir işe girme durumum varken dahi şu an binlerce boşta iş bulamayan var. Sen açarsın bir ofis soru sıradan bile para toplarsın. Bakma saçmalamış. Ayrıca savcılık ve hakimlik dene bakarsın olursa o zaman sen onu beğenmezsen sana ezik kalır elpence durur önünde 😁
Şimdi yazılımla falan uğraşıyor bir işi var ama yaptığı çok saygısızca değil mi? Hukuk kazanmak kolay mı? Devlet okulu üstelik. Beni eziklemesini anlamadım dünden beri aramıyor kazandığımı instagramda paylaştım beğenmedi bile. Dün sadece aradı tebrik etmedi ne kötü ne yapacaksın ki okuyup dedi. Kusura bakma moralim bozuk kardeşim kazanamadı deyip kapattı telefonu. Sanki ben sorumlusuyum.
Saçmalamış. Her insanın hukukta işi olur. Bak sen bile iş bulamamış bir torpille yazılım sektörüne kaymış diyorsun. Torpil çünkü bilgisayar mühendisleri bostayken his bilgisayar dersi bile nerdeyse hiç görmemiş bir bölümden gel çalış demezler. Birde sana b. k atması saçmalık. Ben olsam mesafeyi koyar bu der yoluma bakardım.
Ben de dünden beri mesafe koydum. Dün aradı arkadaşlarla takılacağız o yüzden erken aradım dedi. Ben de nerde dedim. Evde dedi. Daha sonra araba kullanırken bi otopark bulamadım dedi. Otopark derken dedim evde olmayacak mıydın? Sonra yok ya ne otoparkı ağzımdan kaçtı park yeri dedim dedi. Sonra akşam mesaj veya fotoğraf atarım inanmıyorsan dedi. Akşam ne aradı , ne yazdı ben de nerdesin neden yazmıyorsun bile demedim. Çok zoruma gitti
Hayatının merkezinde o yokmuş gibi davran. Zaten öylede olmalı. Okuyacağınız bölümden düzgün biriyle birliktelik kurarsan her açıdan Sana kolay olur. Bırak o kafasına göre takılmaya devam etsin
Zaten uzağız çalışmak için başka şehre gitti burda iş bulamadı. Kazandığıma sevinemedim bile ben
Bence o başka bulmuştur çoktan. Sende iyi biryer kazanınca bana bu daha bakmaz deyip kavga çıkartıyordur. Ben olsam senin yerinde bahaneler bulur muhabbeti kopartıp gittiğim yerde okulda düzgün bur eş adayıyla yoluma bakardım. O okulu bitireli çok olmuş sen daha yeni giriyor bide. Bırak da gör onu dul lise mezunu bulsun öpsün başına koysun 🤪
Saçmalamasın neyi kötü kudurmuş belli ki
Bir de kendi şehrimde kazandım evimin yanı
Ya sen trolsün ya da o.
Hayır ben değilim o da trol değil
O zaman benim. Kendimden şüpheleniyordum zaten uzun zamandan beri. Sağol; gözümü açtın.
kıskanmış işte besbeselli
Ortam yaparım falan diye mi acaba.
2 yıllık kazanmamışsın çoğu insanın hayalini kazanmışsın güzel bi mesleğin olacağı için kıskanmış olabilir ortamla alakası olduğunu sanımyorum onu her bölümde yaparsın o mesleğini kıskanmış
Bir modu düşük aradı anlatamam kazandığım için suçlandım resmen
kardeşi de kazanamamış demişsin o yüzdendir biraz da hınca o kazanamamışken sen iyi bölüm kazanmışsın boşver sen alcağını almışsın hayattan erkekten daha önemli meslek
öyle sevgili olmaz ayrıl
O sevgili gönder gitsin
O ne okuo
Mühendis o
Bence senin begenip sectigi bolume saygi duymayip kendi bolumu disindaki bir bolum oldugu icin boyle diyen biriyle devam etme
Buna benzer seyleri hayatinin geri kalan kisminda baska konularda tekrar yasama ihtimalin yuksek
Kıskanmış
Cidden mi
Tekme yeme mühendisi yap onu
Hukuk mu
Evet noldu ki
Hmmm. Hukuk cok güzel