Hukuk kazandım sevgilim çok kötü bir bölüm dedi?

İğrenç neden yazdın ki? Okuyacak mısın falan dedi. Kendisi mühendis. Tebrik bile etmedi arkadaşlar kardeşi hiçbir bölüm kazanamamış sinirini benden mi çıkardı yoksa cidden kötü bir bölüm mü?
Hukuk kazandım sevgilim çok kötü bir bölüm dedi?
Cevapla