Neden ki 😂 ben karakterli biriyimdir aldatmam keşke biri olsa yanımda şu an bazenleri sabahları hayal kuruyorum sarıldığim bir hayat arkadaşı olsa yatağımda diyorum iyice yalnızlık beni sıktı
O değilde bizim kesimden olup akp ye destek veren birine denk geldim bugün çok ilginç. Askere yatırım yapıyor diye 😂 Böyle garip insanlar da var sen ne düşünüyorsun bu konu hakkında?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yaşadığın sehir de baskıcı bir sehirse normal abazanliktam değil yani
Orta seviye ama çevrem yok yalnızım
Çok yalniz kalırsan devam eder
Sosyal cevrem yok hiç
O zaman normal ben okulu bitireli 2 sene oldu genel olarak kızlarla ic iceydim 2 senedir bosum bende biraz abaza hissediyorum
Bende aynıyım senin gibi.. üniversite açıkken iyiydim. Çok güzel kız görsem bile bakmazdim. Şimdi çabuk etkileniyorum 😂
En korktugum seydir be
İnsanın hayatını etkiliyor. Kendimi biraz küçük görmeye başladim bu aralar
Bende ayni okul korona zamani bitince sevdigim kiza açıldım reddedildim ego falan hic özguvenim kalmadi nedense çok etkilendim
p*rno izlemeye basladim baya ne bileyim ne olacak
Benzer durumları yaşıyorum hiç yapmadığım şeyler bunlar. Son dönemde sevmediğim abazan tipler gibi oldum.
Cözüm de yokki aksks
Eve, öyle sayılır.
Fazla açık sözlüyuz😂😂 pandemi kötü etkiledi yalnızlastim
Dürüstlük önemli ^^
Pandemi kötü etkilemiş olabilir, çoğu kişi yalnızlaştı.
Mesela motor kullanan bir kız geçti önümden güzeldi baya parfüm kokusuna bayıldım 😂😂 motor kullanmayı bilmiyorum bir de eziklige bak benim 😂
Şimdi parfüm kokusunu beğenmek başka bir şey, bu kokudan farklı amaçlar gütmek farklı bir şey. Abazanlığı belirleyen ince çizgi bu :D
Karşı cinsi beğendim baya 😂 üniversitede gözüm alıştığı için bakıyordum bile 😂😂
Çevrende gördüğün bi karşı cinsi beğenebilirsin gayet doğal ama senin dediğin parfümüne yenik düşmek falan abazanlık oluyor az çok ^^
Suç mu peki 😂 erkeklerde var bu durum genelde 😂 kadınlarda az değil ama 😂
Yok suç değilde senden beklemiyordummm hahsjdhajshdhhahsjah
Neden ki 😂 ben karakterli biriyimdir aldatmam keşke biri olsa yanımda şu an bazenleri sabahları hayal kuruyorum sarıldığim bir hayat arkadaşı olsa yatağımda diyorum iyice yalnızlık beni sıktı
Bende sadakâtliyimdir. Bulsana o zaman sarılacağın birilerini...
Nereden bulacam eşya mi arıyoruz ateist kafa 😂😂
Sen şey diyodun, çevremde beğenilen biriyim falan diye...
Neden bulamayasın wjdjdhqjdhjhwhwh
O değilde bizim kesimden olup akp ye destek veren birine denk geldim bugün çok ilginç. Askere yatırım yapıyor diye 😂
Böyle garip insanlar da var sen ne düşünüyorsun bu konu hakkında?
Hsjqjahdqhqkdhkajqlqhs yok artık. Var mı öylesi...
Ateizmde "bilimcilik" ve "bilinçlilik" önemli.
Sıkınto
Ben insanlara kötü davranmam merak etme.
halfhahahs normal
Mesela motor kullanan bir kız geçti önümden güzeldi baya parfüm kokusuna bile yenik düştum😂 pandemiden dolayı yalnız kaldım 😂