+1 yılBad boy erkeklere sallamışlar da sallamışlar!
Gel şimdi ben aslını söylim.
Bir kere bad boy değil Alfa diyoruz biz, neden?
Arkadaşım öncelikle Alfa erkek kendi kararlarını verir ve kararlarının arkasında durur. Hoşuna gitmeyen bir durumda hoşuna gitmediğini açık açık söyler ve o durumdan kendini uzaklaştırır. Efendi dediğiniz aslında Beta olan erkekler ise sırf karşısındaki insan mutlu olsun diye kendi mutluluğunu göz ardı eder.
Alfa erkek ne istediğini bilir ve bu isteklerini cesurca söyler. Bunlara seks, giyim kuşam, gezmek istediği yerler, hepsi dahil. Beta ise karşısındakinin zevkine göre hareket eder.
Alfa erkek utanıp çekinmez reddedilmekten korkmaz gider konuşur.
Beta erkek aman bir işaret çaksın, dur bir kere baktı bir daha baksın, ona bir kağıt uzatayım bana mesaj atsın...
Şimdi peki neden kadınlar ilk seferde alfa erkeklerle takılıyor da sonra beta erkekleri tercih ediyorlar.
Kaybedenler kulübünde çok sevdiğim bir replik vardı.
Kadınlar, seni sen yapan özelliklere aşık olup. Sonra da kendi istedikleri özelliklere değiştirmeye çalışıyorlar.
Alfa erkek değişmez, değiştirilmez, değiştirilmesi teklif dahi edilemez. Değiştirmeye çalışınca da kadın sert yüzünü görür ve üzülerek uzaklaşır.
Sonra Beta erkeği seçer. Neden mi? Beta masum, beta yönetilebilir, betanın vur kafasına ekmeğini al.
O yüzden yalanci erkek, aldatan erkek cart erkek curt erkek. Bunlar karakter eksikliğini belli eder hiç bir kadında bunları tercih etmez. Alfa olmak erkek işidir, herkesin harcı değildir.68 Yorumla- +1 yıl
Sinirden neden tercih ettiğini yazmayı es geçmişim :)
Alfa erkek güçlüdür.. kadınlar ilk çağlardan bu yana her zaman güçlü olanı seçerler. Bu hayvanlar aleminde de böyledir. Bir dişi aslan güçlü olan aslanla olur zayıf olanla değil. - +1 yıl
👏
- +1 yıl
@Nammellesss 🖤
- +1 yıl
Peki bir şey sorcam bir erkek ilk başlarda aşırı ilgili yaklaşıp sonra çok ani bir şekilde kendini neden geri çeker ne olabilir? Sebebi.
- +1 yıl
@Ranaferyad o kişinin sana yaklaşım aracı bir şeyin üzerine kuruludur, onu elde errikten sonra tatminlik hissi ile savaşmayı bırakabilir
- +1 yıl
Çok yakın davranıyordu hep o konuşmaya geldi yanıma. Bir şeyleri mazeret edip hep yazdı. Fotoğrafımı beğendi durduk yere. Sonra akşam aşırı iyi konuşurken birden sabah soğuk yaptı. Anlam veremedim. Acaba başka biriyle i konuşuyor?
- +1 yıl
@Ranaferyad yani güzelim kusura bakma ama ben aşk uzmanı değilim :) her şey olabilir, belki de modu yoktur, belki uyuyamamıştır, belki geceden kalmadır, başka kadın vardır. her şey ihtimaller dahilinde..
- 1 yıl
Efendi erkeğim senden cinsel yönden de fiziksel yönden de daha güçlüyum ama yinede sen bilirsin :)) 2 saat boyunca aralıksız dinlenmeden bir kadınla ilişkiye girebilirim.
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Tamam ama kadınlar bad boy erkekleri seçmiyorlar ki. Kadınlar akıllı ve eğlenceli erkekleri seçiyorlar. Benim hemcinslerim efendi niyetine bir sürü mallık yapıyorlar ve aşırı sıkıcılar. Kimse tabi ki öyle erkeği seçmez. Erkek dediğin akıllı olur ve nerede nasıl davranacağını bilir. Ayrıca kendini efendi diye nitelendiren erkeklere fırsat verseler sizce o kadar efendi olacaklar mı? İmkan yok diye kendini efendi sananların uydurduğu bir laf. Yoksa gerçekten efendi erkelerin uzun soluklu ilişkileri zaten oluyor.
50 Yorumla
+1 yılBAd boy diyince neden serseri sorumsuz şiddet yanlısı kalp kıran adamlar akla gelir anlamıyorum. Ne saçmalık...
SErserileri severiz, çünkü içimizdeki cici kızlar o bad boyların koruma içgüdüsünü, gerektiğinde bizim önümüze geçip adımıza konuşmalarını, kendilerine güvenlerini, güçlerini,
Bad boylarla her kadın başa çıkamaz. Çünkü onların karakterleri oturmuştur, olgun ağırbaşlıdırlar. Onları değiştiremezsiniz, onlar oldukları gibi aşık olunacak adamlardır. Onu değiştirmeye çalıştığınızı fark ederse sizi postalar. Çoluk çocukla şımarık kızlarla uğraşmazlar. Ne istediklerini bilirler.
Efendi erkekler kimse kusura bakmasın sessiz, kendi halinde, ne denirse kabul eden, kadını için savaşacak gücü bulamayan tipler oluyorlar istisnasını görmedim şimdiye kadar. Onları hamur gibi şekillendirebiliyorsunuz bunu da ancak gerçek bir erkekle yani badboylarla başa çıkamayan kadınlar tercih ediyor22 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞu soruyu görmekten gına geldi gerçekten. Nedir bu bad boy anlamadim gitti. Ergen miyiz? Yaşı küçükse değişik geldiği için. Büyükse kendine değer vermediği için. Kim neden kendine kötü davranan birini sevsin anlamıyorum. Ya küçüklükten ailesinde gördüğü sevgi anlayışı bu şekildedir ona çekiliyordur ki bu da bilinçaltıyla alakalı bir şey. Bir laf var kendi hak ettiğimizi düşündüğümüz sevgiyi kabul ederiz diye. Odur bunun cevabı. Ki ne yazık ki çok sevgi nedir bilmeyen insan var. Onun dışında uzun ilişki sahibi olan ve sevgi görmüş insanların erkek arkadaşları hep düzgün tipler ben hiç görmedim o bad boyları bir ilişki içinde. Peşinde 20 tane sevgi nedir bilmeyen kız isteyen erkekler buyursun benzesin onlara. Yoksa eğer ki normal bir ilişkide olmak istiyorsa düzgün ve kendini geliştirmiş olması yeterli.
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Kendi üzeni severler sonra efendi erkekler nerede diye kıvranırlar :D
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılCiao
Neredeyse Her Kadının Başına Gelmiştir. Peki Neden Efendi Tipler Yerine Serseri Tipler Tercih Ediliyor?
- Kadınlar bunu bir mücadele olarak gördüklerini dile getirmiş, yani bu tarz insanların içlerindeki iyiyi çıkarmanın mücadelesine aşıklar.
- İçgüdüsel olarak kadınlar iyi genleri avlamaya çalışıyorlar. Yumurtlama döneminde kadınlar daha kontrolcü olan erkeklere içgüdüsel olarak çekiliyorlar.
- Serseri tiplerin yanında iyi olma mücadelesinden çekildikleri için daha rahat hissediyorlar.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 700 cevap paylaştı.
+1 yılAldatılmayı, psikolojik şiddeti, küfürü, fiziksel şiddeti, ezilmeyi sevdikleri için muhtemelen. İlaveten efendi olanların eğlencesiz olduğu algısı da olabilir.
Cool (!) olduğunu sanıp daldan dala serserilerle takılır, şiddete maruz kaldıktan sonra da "irkiklir hipinizdin nifrit idiyirim" diye tweet atar ve nihayetinde evlilik yaklaşınca efendi adamlara rotayı çevirir.42 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏
- 1 yıl
Mezardan çıkıp mı efendi bi erkekle evlenecekler? Ümitcan uygun gibi badboyları seviyorlar sonra kadın cinayeti oldu diye zırlarlar.
+1 yılEfendi erkek seviyorum ama bana göstermeli o en deli dolu yanlarını 😊 Saçma sapan hareketler yapmasın ağır olsun ama bana deli olsun.. Keyifli günler..
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. mutluluğa değil acıya, mutsuzluğa aşıklar ondan.
Efendi erkekler sıkıcı gelir onlara.
Kadınlar, kendilerini seven adamlardan hoşlanmazlar. Kadınlar ulaşamadıklarına tutulur, onlar için mücadele eder. Ne kadar akıllı olursa olsun, kalbi ve aklı arasında kalan bir kadın, doğruyu bilmesine rağmen yanlışa gider. Düşer dizlerinin üstüne, oturur kendi haline acır. Kadınlar… Asla iyi adam sevmezler…10 Yorumla
+1 yılOfff bence acil çözülmesi gereken konu. Arkadaşımın sevgilisi bas boy olunca ıyyy çocuğa bak diyorum. Kendikiminki olunca bağlanıyorum. Ama en son konuştuğum çocuk çok efendiydi sonra soğuk yaptı. Bence hepsinin götü kalkmış peşinden koşturmak istiyorlar kızları. Yer miyiz tabiki hayır.
31 Yorumla- 1 yıl
Ben cidden iyi bir erkeğim ve kızlara güvenmiyorum. Cahiller efendi erkek güçsüz diyor :D onu diyenlerin hepsinden hem cinsel , hem fiziksel hemde ruhsal olarak daha güçlüyüm.
+1 yılÇünkü bad boylar ilgisiz bırakıyor şahsen kendi ilişkimden örnek vericek olursam hangi kızla ilgilenmediysem beni elde etmek için her yolu denedi ama ilgilendiğim gerçekten sevdiğim kızlardan nankörlükten başka bişey görmedim
12 Yorumla- +1 yıl
Yanlış var boylar herkese kötü davranıyor ama kızı severlerse ona iyi davranır. Herkese iyi davranırsa kız özel olduğunu hissedemez ki
- +1 yıl
Kötü davranmak değil sevse bile ilgisiz bırakan insanlar var genelleme yapmak doğru değil ancak kızlar ilgisiz kaldığı için çoğu ilişki yürüyor benim ilgi gösterip üstüne düştüğüm hiçbir ilişkim mutlu bitmedi ve çevremde de birçok ilişki bu şekilde bazı arkadaşlarım var aldattı yapmadığı üçkağıt kalmadı ama hep affedildiler aradıklarında telefonu rahatça meşgule atıyorlardı kız hala peşinde dolanıyordu
Çünkü azarlanmayı seviyorsunuz. Kadınları anlamak zor. Hem maçolardan hoşlanırlar hemde şikayet ederler. Sonra da gelip bizi mal gibi görüyor demezlermi tilt oluyorum.
10 Yorumla
+1 yılÖyle bişey yok. O çirkin erkeklerin kendilerini efendi görüp , yakışıklı erkeklere bok atmalarından kaynaklanıyor. Tipine diyemediğini karakterine diyip rahatlamak istiyor.
11 Yorumla- 1 yıl
Nasıl yok abi ya mağarada mı yaşıyon. Ümitcan uygun olayına bak anlarsın. 2 genç kadını öldürdü ona rağmen bir sürü kız adama aşkını ilan etti. Bu arada 178 boyunda 75 kiloyum, beyaz tenliyim spor yapıyorum ve suratımda gayet yakışıklı. Herkesin kıskandığı özelliğim istediğim kadar yemek yiyeyim ve hareket etmeyeyim asla kilo almıyorum :)) Zeka olarak da çoğu erkekden zekiyim. Geçen freedos pc almıştım sadece telefon kullanarak pc'e windows 10 kurmuştum. Daha 10 yaşındayken akrabalarımın facebook hesabı hacklemiştim. İlk okulda defalarca deneme sınavlarında okul 1. Si olmuştum. İngilizcem de iyi.
Evet kadınların çoğu kendini üzen kıran erkekleri tercih ediyorlar ve ben bunun sebebini buldum kendilerini yalnız hissediyorlar ve bir süre sonra zihinleri ile konuşmaya başlıyorlar ve zihinleri onlara oyun oynuyor hep kırılmak üzülmek ve acı çekmenin doğruluğuna inanıyorlar ve düşünce gücüyle ne kadar dandik adam var ise hayatlarına çekiyorlar..
10 YorumlaBen tercih etmiyorum. Zeki adamlar dikkatimi cekiyor. Onlarda nerde nasil davranmasi gerektigini bilir zaten.
20 Yorumla
+1 yılefendi erkek diye birsey yok sıkicı zekasi dusuk erkek var. Sohbt edemez nerde ne yapacagini bilmez. Kimsede boyle birini istemez
10 YorumlaEfendi zaten efendi bad boyu elde tutmak daha cezbedici 🤭
21 Yorumla- 1 yıl
Sende rahmetli Aleyna çakır ve Esra hankulu gibisin.
Senin gibiler celladına aşık olur abla yazık cidden. Annen seni 9 ay karnında taşıyıp yüksek derecede acılar çeksin, sen bilerek celladına kendini teslim et. Sonra ana haber bültenine çık... Sonra cahil feminaziler tüm erkekler ölsün diyor...
+1 yılSeveni diker dikeni severler de ondan diyecem ama bu genelleme uymaz herkese
20 Yorumla
+1 yılBen tercih etmiyorum ama bana bad boy çıkıyor ben ne yapayım 😂
21 Yorumla- 1 yıl
Ümitcan uygun gibi yani?
+1 yılbu sorunun cevabı çok basit ama kimse kavrayamıyor. bad boy erkek = eğlenceli erkek
21 Yorumla- 1 yıl
Badboy= Ümitcan uygun... yani kadın katili
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılMadem kalitesiz bir bokla uğraşacağız bari sümsük olmasın diyorlar.
11 Yorumla- 1 yıl
O yüzden fazla yaşamıyor o kızlar :)) Cellatları güzelce öldürüyor. Tıpkı ümitcan uygun gibi.
+1 yılBen efendi diye seçiyorum bir bakyom bad boy baş boy sevmem
11 Yorumla- 1 yıl
Zekisin
Ezilmeyi hor görülmeyi tecavüz edilip dövülmeyi seviyor bundan zevk alıyor lar
10 Yorumla
+1 yılİşte efendi erkek devri bitti şimdikiler alıştı sokağa artık eve uğramaz oldular.
10 YorumlaKadınlar sıkıcılığı sevmiyorlar, sıradanlığı sevmiyorlar. Bad boylar öngörülemez, kestirelemez oldukları için, çözülmeyi bekleyen sorular olduğu için cazip geliyor pembelere.
00 YorumlaFaşist Efe Aydal'ın bu konudaki görüşlerini merak edenler için:
https://m. youtube. com/watch? v=Z_6g2ldiFnA
https://m. youtube. com/watch? v=dTGLjz13OU000 YorumlaKadınlar seveni değil üzeni seviyorlar 😏😏 birde tesadüf mü bilmem bad boylar yakışıklı oluyor ya 😂😂
11 Yorumla- 1 yıl
O dediğin göreceli mesala en badboy kişi Ümitcan uygundur ama tipsiz birisi.
Gizli Üye(25-29)+1 yılEfendi erkekleri geri teperseniz bad boylara dönüşebilirler kızlar çok dikkatli olun
25 Yorumla- +1 yıl
Efendi erkekleri teperlerse bad woman olurlar 😆
- +1 yıl
Efendi biri asla efendiliğini bozman merak etme
Cevap sahibi+1 yıl@Board_Tennis hırs yaparsa ölür gibi dbjdjdjsj filmlerde hep öyle oluyor ya
Cevap sahibi+1 yılOlur olur 😂😂😂ah şu klavye
- +1 yıl
Sakin olmak lazım bazı durumlar haricinde🤭😋😂
+1 yılEfendi erkekler herkese iyi davranıyor. Ama herkese iyi davranırlarsa kızlar kendini özel hissedemez. Bu yüzden bad boy. Çünkü onlar herkese kötü sevdiklerine iyidir:))
22 Yorumla- +1 yıl
Alakası yok üzüp gidenler kullananlar onlar
- 1 yıl
Ümitcan uygun gibi yani? Ölünce ağlamayın o zaman kardeşim.
+1 yılçünkü hayatlarına aksiyon aradıkları için tercih ediyorlar sonra hayatları kimilerin bası belaya giriyor
01 Yorumla- 1 yıl
Ümitcan uygun joined chat
Bence tamamen elde etme savaşı diye düşünüyorum o tip birini değiştirebilir aşık yapma savaşı yani egosal bir durum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılçünkü bad boy erkekler ciddi ilişki istemezler bu da kadınların işine gelir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Çünkü kızlar tavlamak ister tavlayamazsa hırs yapar
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılAcı çekmeye aşağılanmaya bayılır ondan ama lafa gelince evlenmek için efendi erkek ister
10 Yorumla
+1 yılÇünkü kızlara bir k. pek gibi davranmak onların hoşuna gidiyor net olarak bu cevabı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. nee bilek ya sonra da bana bağırdı bana karşı çıktı diye ağlarlar
00 Yorumla
+1 yılGaliba başkalarına hava atabilmek için yoksa neden eski eşini öldürüp serbest bırakılan biriyle sevgili olsun ki.
10 Yorumlaetmiyoruz nerde saląk varsa o denk geliyor
12 Yorumla- 1 yıl
Dedi süper zeka
Genelleme yapmayın isterseniz ben hoşlanmıyorum direk uzaklaşıyorum
20 Yorumla
+1 yılkaraktersizler daha çok hoşlrına gidiyo ben centilmen erkeklerden hoşnrm
11 Yorumla- 1 yıl
Benim gibi centilmen yani? Sonunda zeki bir insan. Tebrikler abla.
+1 yılBad boy’lar çok eğlenceli oluyor
Daha önce hiç bir bad boy’la birlikte olduğumda sıkılmadım11 Yorumla- +1 yıl
Çoğu kız o yüzden pişman zaten birde onlara sorsyersen
Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. bad boylar daha yakışıklı o yüzden 😂
42 Yorumla- 1 yıl
Ne alaka aw ben normal insanım badboylardan daha yakışıklıyım.
+1 yılEfendi tercih ediyorum artik bad boylarin..
21 Yorumla- 1 yıl
Zaten badboyların alayı kardeşim kadına değer vermez onları döver sadece seks objesi olarak görür...
Ümitcan uygun mesela
+1 yılYoo ben efendi erkek seviyorun
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYoo ben masum, kılıbık, iyi erkek arayışındayım vallahi 😊
20 Yorumla
+1 yılBad boy gibi görünen efendi erkek varsa alalım 😝
21 Yorumla
+1 yılHepsinden biraz karışık olmalı erkekte.
10 YorumlaAncak östrojen kokan ergenler öyle bir şey ister.
10 YorumlaSıkıcı gelmiyorlar da ondan
11 Yorumla
+1 yılbad boyları efendi erkeğe çevirmek için..
20 Yorumlaateşli seks istiyorlar
00 Yorumla
+1 yılDaha çekici eğlenceliler
20 Yorumla
+1 yılEfendiler candır.
20 Yorumla
+1 yılSonrada pişman oluyorlar
11 Yorumla- +1 yıl
Ama iş işten geçmiş oluyor
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. wattpadden dolayı
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 305 cevap paylaştı. efendi seviyorum knk
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Öyle bir şey yok.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 752 cevap paylaştı. Tercih etmiyorum
10 YorumlaBunu hep merak ediyorum neden?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen etmmm
10 Yorumla Psklojisi bozuk olduğu için
10 Yorumla
+1 yılhayir efendi erkekleri tercih ediyoruz 😕
10 Yorumlaevrimsel süreç güçlü erkek korur mağra kafası
10 Yorumlakadinlara sormak gerek ben de anlamis degilim
10 Yorumla- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
