Yani devamlı adam mı seçiyorsunuz? Çok geç cevap vermek, vermemek. Özel mi olmak istiyorsunuz?
Arkadaş, yakın arkadaş, sevgili farketmez mi?
Arkadaş, yakın arkadaş, sevgili farketmez mi?
Okuldan bir arkadaşım var çok konuşur bunaltır görüşmek istemiyorum diyemiyorum da o yüzden kısa ve gec cevap veririm
Bazen canım kimseyle konuşmak istemem geç cevap veririm
Sevdiklerime anında cevap veririm
Bazen bana cevap verilmesini de beklerim hatta çoğu zaman
ya da önemli işim olur geç cevap veririm
ya da müsait olmam, annem babam telefonu bırak diyince, ya da muhabbetin koyu oldugu anda
Ama mesaj geldiği zaman açmam ki çakılmasın mesajı gördüğümü
Bazen de gerçekten görmem
Teşekkür ederim gerçekten detaylı anlatmışsın... :)
Önemsemiyoruzdur. İşimiz varsa söyleriz zaten. bir şey söylemeden geç yazıyosak ya da yazmıyosak sallamıyoruzdur. Üsteleme
Teşekkür ederim... Üstelemem.. Ben de iyi niyet var biraz, karşımızdaki saymasa da bizi, başına bişey geldi sanıyoruz. Öğrenicez... ;)
Neredeyse 12 saate varan cevap vermemeler, ben yazmadan yazmamlalar, arayacağım deyip aramamalar. Ve her seferinde bahaneler. Sordum da "Rahatsız mı ediyorum, varsa böyle bir durum salça olmam"dedim. O da "Yok yok olur mu öyle şey" dedi. Ben de en sonunda vazgeçtim artık.
Cevap
1Cevap
Eğer cevap vermiyorsa konuşmak istemiyordur. Biraz geç cevap veriyorsa meşguldur. Buradan başka bir anlam çıkarmayın lütfen
diyorum ki mesajda akşam sahile gidelim. sonraki 3 saat boyunca defalarca girip çıkmasına rağmen cevap yok. Sonra yazıyorum vazgeçtim gitmeyelim.5 sn geçmeden cevap geliyo :D
Cevap yazılması için sizden vazgeçmemiz mi gerekiyor? :)
Zaten onun ne yapmak istediği belli değil mi? O sizi umursamadığı için cevap vermiyor
Teşekkür ederim...
Rica ederim.
Sevdiklerime cok dakik davranirim ama sevmeyince gec yazarim :D
Kişiye göre değil benim yaptığımm üşengeçlik hep :D
Evet gördüğüm kadarıyla kızlarda üşengeçlik baya yaygın... :)
Müsait değildir bunu bilerek niye yapsın?
Her gün Sabahtan geceye kadar...
Teşekkür ederim...
Bende geç cevap veriyorum kişiye göre tabikide
oje suruyordur:d
Haftada kaç kere kullanırsınız bunu? :)
İşte buu.. aynen devam ;)
İnsan karşısındakine değer verdikçe üzerinde oluşturduğu baskı da artıyor tabi :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar