Sanırım görüntümden dolayı karşılaştığım kadınlar bana karşı birşey hissedemiyor.
Resim link:
https://www.hizliresim.com/4pi1w8v
https://www.hizliresim.com/34msfj0
Resim link:
https://www.hizliresim.com/4pi1w8v
https://www.hizliresim.com/34msfj0
neyin değişmesini istiyorsun hayatında kadınların beğenmesini bu sence dış görünüşlemi olmalı kardeşim o zaman kilo ver biraz saç seklini değiştir kuaföründe yardım al ama bunlar sadece görüntü gerçekse kalbindeki sensin bunu unutma
Bence dış görünüşüne bağlama. Kadınlar güçlü ve özgüveni yerinde olan erkekleri sever. Spor yap vücudunu geliştir biraz bu da disiplinli olduğunu gösterir.
2 aya yakın flört denemesi sonrası söylediği cümle. Sinemaya gittik adalara gittik bodrumda görüştük. Evi gibi olan home office rezidans da ki odasına davet ettik 6 saat görüştük. 2 ay boyunca buluştuk. Planlar yaptı ileriye dönük geziye gidelim oraya gidelim şuraya kampa gidelim tarihi yerlere seyahat edelim vb.
Sizce 5 kere buluşma 2 aylık flört denemesi sonunda duygusal anlamda birşey hissetmemiş olması dış görünüşle mi alakalıdır?
2019 da tanıştık arkadaştık taa ki ona açılana kadar 2021 haziran sonlarına doğru. 2020 de de buluşmalar oldu iki tane ama sokağa çıkma yasağı engel olmuştu o zaman açılamadım.
İlk seferde 2017-2018 yılından beri kimseye karşı birşey hissedemiyorum ben dedi. Sana karşı zamanla aramızda birşeyler olabilir dedi daha yakından tanımak isterim diyip başladı.
2 ay sonunda ise dediği şey şu:
''Uzun süre düşündüm bununla ilgili ve sana dürüstçe söylemek istedim aslında biraz kendimi zorladığımı hissettim. Sen her ne kadar kolaylaştırmaya çalışsan da. Zamanla olur diye umuyordum. Hissiyat yok buluşmaya gelirken heyecanlanmam gerekirken ödev gibi oluyor kendime verdiğim. Ben kendimi sevmeye çalışıyorum. Şu dönem birşeyleri oldurmam gerekli bir dönemimde değilim sanırım. Çekim hissi yok yani. Senden hoşlanandan hoşlanırsın ya onu denemek istedim ama olmadı ve beni gereksiz bir strese soktu bu sorumluluk.
''Dış görünüş birşey değil... bence gayet hoşsun ama benim için önemli olan o değil''. Kısaca birşey hissedemedim bu da seninle alakalı değil. Benim sana karşı birşey hissetmemem benimle alakalı birşey.
Sizce tip olarak dış görünüş olarak beğenmemiş olsaydı 2 ay denermiydi? olayın sadece hislerle mi ilgisi var? Fotoğrafa kalpli emoji atan sevgili gibi davranan. Bunu da 2 ay boyunca yaptı. Bence hoşsun demesi yalan mı?
Sen her güzel bulduğun kişiye karşı nasıl bişey hissedemiyosan o da öyle sana karşı duygu besleyemedi. Bunu dış görünüşe bağlaman saçma. Çekim olmadı hepsi bu
Cevap
2Cevap
iyiisn bence gayet nezih anlayışlı birine benziyorsun belkide bu yüzden kaybediyorsundur iştee.
2 aya yakın flört denemesi sonrası söylediği cümle. Sinemaya gittik adalara gittik bodrumda görüştük. Evi gibi olan home office rezidans da ki odasına davet ettik 6 saat görüştük. 2 ay boyunca buluştuk. Planlar yaptı ileriye dönük geziye gidelim oraya gidelim şuraya kampa gidelim tarihi yerlere seyahat edelim vb.
Sizce 5 kere buluşma 2 aylık flört denemesi sonunda duygusal anlamda birşey hissetmemiş olması dış görünüşle mi alakalıdır?
2019 da tanıştık arkadaştık taa ki ona açılana kadar 2021 haziran sonlarına doğru. 2020 de de buluşmalar oldu iki tane ama sokağa çıkma yasağı engel olmuştu o zaman açılamadım.
İlk seferde 2017-2018 yılından beri kimseye karşı birşey hissedemiyorum ben dedi. Sana karşı zamanla aramızda birşeyler olabilir dedi daha yakından tanımak isterim diyip başladı.
2 ay sonunda ise dediği şey şu:
''Uzun süre düşündüm bununla ilgili ve sana dürüstçe söylemek istedim aslında biraz kendimi zorladığımı hissettim. Sen her ne kadar kolaylaştırmaya çalışsan da. Zamanla olur diye umuyordum. Hissiyat yok buluşmaya gelirken heyecanlanmam gerekirken ödev gibi oluyor kendime verdiğim. Ben kendimi sevmeye çalışıyorum. Şu dönem birşeyleri oldurmam gerekli bir dönemimde değilim sanırım. Çekim hissi yok yani. Senden hoşlanandan hoşlanırsın ya onu denemek istedim ama olmadı ve beni gereksiz bir strese soktu bu sorumluluk.
''Dış görünüş birşey değil... bence gayet hoşsun ama benim için önemli olan o değil''. Kısaca birşey hissedemedim bu da seninle alakalı değil. Benim sana karşı birşey hissetmemem benimle alakalı birşey.
Sizce tip olarak dış görünüş olarak beğenmemiş olsaydı 2 ay denermiydi? olayın sadece hislerle mi ilgisi var? Fotoğrafa kalpli emoji atan sevgili gibi davranan. Bunu da 2 ay boyunca yaptı. Bence hoşsun demesi yalan mı?
1,5 ay duygusal hissiyat için kısa bir zaman değil mi?
Bence iyisin tavırların ilgilerini çekmiyordur belki
2 aya yakın flört denemesi sonrası söylediği cümle. Sinemaya gittik adalara gittik bodrumda görüştük. Evi gibi olan home office rezidans da ki odasına davet ettik 6 saat görüştük. 2 ay boyunca buluştuk. Planlar yaptı ileriye dönük geziye gidelim oraya gidelim şuraya kampa gidelim tarihi yerlere seyahat edelim vb.
Sizce 5 kere buluşma 2 aylık flört denemesi sonunda duygusal anlamda birşey hissetmemiş olması dış görünüşle mi alakalıdır?
2019 da tanıştık arkadaştık taa ki ona açılana kadar 2021 haziran sonlarına doğru. 2020 de de buluşmalar oldu iki tane ama sokağa çıkma yasağı engel olmuştu o zaman açılamadım.
İlk seferde 2017-2018 yılından beri kimseye karşı birşey hissedemiyorum ben dedi. Sana karşı zamanla aramızda birşeyler olabilir dedi daha yakından tanımak isterim diyip başladı.
2 ay sonunda ise dediği şey şu:
''Uzun süre düşündüm bununla ilgili ve sana dürüstçe söylemek istedim aslında biraz kendimi zorladığımı hissettim. Sen her ne kadar kolaylaştırmaya çalışsan da. Zamanla olur diye umuyordum. Hissiyat yok buluşmaya gelirken heyecanlanmam gerekirken ödev gibi oluyor kendime verdiğim. Ben kendimi sevmeye çalışıyorum. Şu dönem birşeyleri oldurmam gerekli bir dönemimde değilim sanırım. Çekim hissi yok yani. Senden hoşlanandan hoşlanırsın ya onu denemek istedim ama olmadı ve beni gereksiz bir strese soktu bu sorumluluk.
''Dış görünüş birşey değil... bence gayet hoşsun ama benim için önemli olan o değil''. Kısaca birşey hissedemedim bu da seninle alakalı değil. Benim sana karşı birşey hissetmemem benimle alakalı birşey.
Sizce tip olarak dış görünüş olarak beğenmemiş olsaydı 2 ay denermiydi? olayın sadece hislerle mi ilgisi var? Fotoğrafa kalpli emoji atan sevgili gibi davranan. Bunu da 2 ay boyunca yaptı. Bence hoşsun demesi yalan mı?
pozitif olmaya guleryuzlu olmaya calisarak halinden once kendin memnunolmalisin
Gayet iyisin ya birşeyin yok dış görünüşünden dolayı olduğunu sanmıyorum ben
2 aya yakın flört denemesi sonrası söylediği cümle. Sinemaya gittik adalara gittik bodrumda görüştük. Evi gibi olan home office rezidans da ki odasına davet ettik 6 saat görüştük. 2 ay boyunca buluştuk. Planlar yaptı ileriye dönük geziye gidelim oraya gidelim şuraya kampa gidelim tarihi yerlere seyahat edelim vb.
Sizce 5 kere buluşma 2 aylık flört denemesi sonunda duygusal anlamda birşey hissetmemiş olması dış görünüşle mi alakalıdır?
2019 da tanıştık arkadaştık taa ki ona açılana kadar 2021 haziran sonlarına doğru. 2020 de de buluşmalar oldu iki tane ama sokağa çıkma yasağı engel olmuştu o zaman açılamadım.
İlk seferde 2017-2018 yılından beri kimseye karşı birşey hissedemiyorum ben dedi. Sana karşı zamanla aramızda birşeyler olabilir dedi daha yakından tanımak isterim diyip başladı.
2 ay sonunda ise dediği şey şu:
''Uzun süre düşündüm bununla ilgili ve sana dürüstçe söylemek istedim aslında biraz kendimi zorladığımı hissettim. Sen her ne kadar kolaylaştırmaya çalışsan da. Zamanla olur diye umuyordum. Hissiyat yok buluşmaya gelirken heyecanlanmam gerekirken ödev gibi oluyor kendime verdiğim. Ben kendimi sevmeye çalışıyorum. Şu dönem birşeyleri oldurmam gerekli bir dönemimde değilim sanırım. Çekim hissi yok yani. Senden hoşlanandan hoşlanırsın ya onu denemek istedim ama olmadı ve beni gereksiz bir strese soktu bu sorumluluk.
''Dış görünüş birşey değil... bence gayet hoşsun ama benim için önemli olan o değil''. Kısaca birşey hissedemedim bu da seninle alakalı değil. Benim sana karşı birşey hissetmemem benimle alakalı birşey.
Sizce tip olarak dış görünüş olarak beğenmemiş olsaydı 2 ay denermiydi? olayın sadece hislerle mi ilgisi var? Fotoğrafa kalpli emoji atan sevgili gibi davranan. Bunu da 2 ay boyunca yaptı. Bence hoşsun demesi yalan mı?
seni beğenmiyorlarsa biz evde kaldık demektir
Tarzını değiştir
Örneğin
Kıyafet olarak, bir de spor yapabilirsin.. Tavırların daha öz güvenli olsun.. Ayrıca masum bakıyorsun, bakışını duruşunu değiştir
Bakışım öyle ama değişmiyor o pek
Bakışı değiştirmek pek mümkün değil yani göz şekli ve yapısıyla alakalı daha çok.
2 aya yakın flört denemesi sonrası söylediği cümle. Sinemaya gittik adalara gittik bodrumda görüştük. Evi gibi olan home office rezidans da ki odasına davet ettik 6 saat görüştük. 2 ay boyunca buluştuk. Planlar yaptı ileriye dönük geziye gidelim oraya gidelim şuraya kampa gidelim tarihi yerlere seyahat edelim vb.
Sizce 5 kere buluşma 2 aylık flört denemesi sonunda duygusal anlamda birşey hissetmemiş olması dış görünüşle mi alakalıdır?
2019 da tanıştık arkadaştık taa ki ona açılana kadar 2021 haziran sonlarına doğru. 2020 de de buluşmalar oldu iki tane ama sokağa çıkma yasağı engel olmuştu o zaman açılamadım.
İlk seferde 2017-2018 yılından beri kimseye karşı birşey hissedemiyorum ben dedi. Sana karşı zamanla aramızda birşeyler olabilir dedi daha yakından tanımak isterim diyip başladı.
2 ay sonunda ise dediği şey şu:
''Uzun süre düşündüm bununla ilgili ve sana dürüstçe söylemek istedim aslında biraz kendimi zorladığımı hissettim. Sen her ne kadar kolaylaştırmaya çalışsan da. Zamanla olur diye umuyordum. Hissiyat yok buluşmaya gelirken heyecanlanmam gerekirken ödev gibi oluyor kendime verdiğim. Ben kendimi sevmeye çalışıyorum. Şu dönem birşeyleri oldurmam gerekli bir dönemimde değilim sanırım. Çekim hissi yok yani. Senden hoşlanandan hoşlanırsın ya onu denemek istedim ama olmadı ve beni gereksiz bir strese soktu bu sorumluluk.
''Dış görünüş birşey değil... bence gayet hoşsun ama benim için önemli olan o değil''. Kısaca birşey hissedemedim bu da seninle alakalı değil. Benim sana karşı birşey hissetmemem benimle alakalı birşey.
Sizce tip olarak dış görünüş olarak beğenmemiş olsaydı 2 ay denermiydi? olayın sadece hislerle mi ilgisi var? Fotoğrafa kalpli emoji atan sevgili gibi davranan. Bunu da 2 ay boyunca yaptı. Bence hoşsun demesi yalan mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?