• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Nasıl daha iyi olabilirim neyin değişmesi veya gelişmesi gerekir?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Sanırım görüntümden dolayı karşılaştığım kadınlar bana karşı birşey hissedemiyor.

Resim link:

https://www.hizliresim.com/4pi1w8v
https://www.hizliresim.com/34msfj0
Nasıl daha iyi olabilirim neyin değişmesi veya gelişmesi gerekir?
Cevapla
Kadın Soruları Resim Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • varrohincco
    varrohincco Takip Et
    Guru Yaş: 87 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    neyin değişmesini istiyorsun hayatında kadınların beğenmesini bu sence dış görünüşlemi olmalı kardeşim o zaman kilo ver biraz saç seklini değiştir kuaföründe yardım al ama bunlar sadece görüntü gerçekse kalbindeki sensin bunu unutma

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • LibraNotCobra
    LibraNotCobra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Bence dış görünüşüne bağlama. Kadınlar güçlü ve özgüveni yerinde olan erkekleri sever. Spor yap vücudunu geliştir biraz bu da disiplinli olduğunu gösterir.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 aya yakın flört denemesi sonrası söylediği cümle. Sinemaya gittik adalara gittik bodrumda görüştük. Evi gibi olan home office rezidans da ki odasına davet ettik 6 saat görüştük. 2 ay boyunca buluştuk. Planlar yaptı ileriye dönük geziye gidelim oraya gidelim şuraya kampa gidelim tarihi yerlere seyahat edelim vb.

      Sizce 5 kere buluşma 2 aylık flört denemesi sonunda duygusal anlamda birşey hissetmemiş olması dış görünüşle mi alakalıdır?

      2019 da tanıştık arkadaştık taa ki ona açılana kadar 2021 haziran sonlarına doğru. 2020 de de buluşmalar oldu iki tane ama sokağa çıkma yasağı engel olmuştu o zaman açılamadım.

      İlk seferde 2017-2018 yılından beri kimseye karşı birşey hissedemiyorum ben dedi. Sana karşı zamanla aramızda birşeyler olabilir dedi daha yakından tanımak isterim diyip başladı.

      2 ay sonunda ise dediği şey şu:

      ''Uzun süre düşündüm bununla ilgili ve sana dürüstçe söylemek istedim aslında biraz kendimi zorladığımı hissettim. Sen her ne kadar kolaylaştırmaya çalışsan da. Zamanla olur diye umuyordum. Hissiyat yok buluşmaya gelirken heyecanlanmam gerekirken ödev gibi oluyor kendime verdiğim. Ben kendimi sevmeye çalışıyorum. Şu dönem birşeyleri oldurmam gerekli bir dönemimde değilim sanırım. Çekim hissi yok yani. Senden hoşlanandan hoşlanırsın ya onu denemek istedim ama olmadı ve beni gereksiz bir strese soktu bu sorumluluk.

      ''Dış görünüş birşey değil... bence gayet hoşsun ama benim için önemli olan o değil''. Kısaca birşey hissedemedim bu da seninle alakalı değil. Benim sana karşı birşey hissetmemem benimle alakalı birşey.

      Sizce tip olarak dış görünüş olarak beğenmemiş olsaydı 2 ay denermiydi? olayın sadece hislerle mi ilgisi var? Fotoğrafa kalpli emoji atan sevgili gibi davranan. Bunu da 2 ay boyunca yaptı. Bence hoşsun demesi yalan mı?

      Yorumla
    • LibraNotCobra
      LibraNotCobra
      +1 yıl

      Sen her güzel bulduğun kişiye karşı nasıl bişey hissedemiyosan o da öyle sana karşı duygu besleyemedi. Bunu dış görünüşe bağlaman saçma. Çekim olmadı hepsi bu

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

2

Cevap

  • sinnemyy
    sinnemyy Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 60%
    +1 yıl

    iyiisn bence gayet nezih anlayışlı birine benziyorsun belkide bu yüzden kaybediyorsundur iştee.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 aya yakın flört denemesi sonrası söylediği cümle. Sinemaya gittik adalara gittik bodrumda görüştük. Evi gibi olan home office rezidans da ki odasına davet ettik 6 saat görüştük. 2 ay boyunca buluştuk. Planlar yaptı ileriye dönük geziye gidelim oraya gidelim şuraya kampa gidelim tarihi yerlere seyahat edelim vb.

      Sizce 5 kere buluşma 2 aylık flört denemesi sonunda duygusal anlamda birşey hissetmemiş olması dış görünüşle mi alakalıdır?

      2019 da tanıştık arkadaştık taa ki ona açılana kadar 2021 haziran sonlarına doğru. 2020 de de buluşmalar oldu iki tane ama sokağa çıkma yasağı engel olmuştu o zaman açılamadım.

      İlk seferde 2017-2018 yılından beri kimseye karşı birşey hissedemiyorum ben dedi. Sana karşı zamanla aramızda birşeyler olabilir dedi daha yakından tanımak isterim diyip başladı.

      2 ay sonunda ise dediği şey şu:

      ''Uzun süre düşündüm bununla ilgili ve sana dürüstçe söylemek istedim aslında biraz kendimi zorladığımı hissettim. Sen her ne kadar kolaylaştırmaya çalışsan da. Zamanla olur diye umuyordum. Hissiyat yok buluşmaya gelirken heyecanlanmam gerekirken ödev gibi oluyor kendime verdiğim. Ben kendimi sevmeye çalışıyorum. Şu dönem birşeyleri oldurmam gerekli bir dönemimde değilim sanırım. Çekim hissi yok yani. Senden hoşlanandan hoşlanırsın ya onu denemek istedim ama olmadı ve beni gereksiz bir strese soktu bu sorumluluk.

      ''Dış görünüş birşey değil... bence gayet hoşsun ama benim için önemli olan o değil''. Kısaca birşey hissedemedim bu da seninle alakalı değil. Benim sana karşı birşey hissetmemem benimle alakalı birşey.

      Sizce tip olarak dış görünüş olarak beğenmemiş olsaydı 2 ay denermiydi? olayın sadece hislerle mi ilgisi var? Fotoğrafa kalpli emoji atan sevgili gibi davranan. Bunu da 2 ay boyunca yaptı. Bence hoşsun demesi yalan mı?

      Yorumla
    • sinnemyy
      sinnemyy
      +1 yıl

      Denemezdi belkide aende umduğunu bulamadı. Etkilenmedi. Denemek istemiştir ama olmamıştır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      1,5 ay duygusal hissiyat için kısa bir zaman değil mi?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bence iyisin tavırların ilgilerini çekmiyordur belki

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 aya yakın flört denemesi sonrası söylediği cümle. Sinemaya gittik adalara gittik bodrumda görüştük. Evi gibi olan home office rezidans da ki odasına davet ettik 6 saat görüştük. 2 ay boyunca buluştuk. Planlar yaptı ileriye dönük geziye gidelim oraya gidelim şuraya kampa gidelim tarihi yerlere seyahat edelim vb.

      Sizce 5 kere buluşma 2 aylık flört denemesi sonunda duygusal anlamda birşey hissetmemiş olması dış görünüşle mi alakalıdır?

      2019 da tanıştık arkadaştık taa ki ona açılana kadar 2021 haziran sonlarına doğru. 2020 de de buluşmalar oldu iki tane ama sokağa çıkma yasağı engel olmuştu o zaman açılamadım.

      İlk seferde 2017-2018 yılından beri kimseye karşı birşey hissedemiyorum ben dedi. Sana karşı zamanla aramızda birşeyler olabilir dedi daha yakından tanımak isterim diyip başladı.

      2 ay sonunda ise dediği şey şu:

      ''Uzun süre düşündüm bununla ilgili ve sana dürüstçe söylemek istedim aslında biraz kendimi zorladığımı hissettim. Sen her ne kadar kolaylaştırmaya çalışsan da. Zamanla olur diye umuyordum. Hissiyat yok buluşmaya gelirken heyecanlanmam gerekirken ödev gibi oluyor kendime verdiğim. Ben kendimi sevmeye çalışıyorum. Şu dönem birşeyleri oldurmam gerekli bir dönemimde değilim sanırım. Çekim hissi yok yani. Senden hoşlanandan hoşlanırsın ya onu denemek istedim ama olmadı ve beni gereksiz bir strese soktu bu sorumluluk.

      ''Dış görünüş birşey değil... bence gayet hoşsun ama benim için önemli olan o değil''. Kısaca birşey hissedemedim bu da seninle alakalı değil. Benim sana karşı birşey hissetmemem benimle alakalı birşey.

      Sizce tip olarak dış görünüş olarak beğenmemiş olsaydı 2 ay denermiydi? olayın sadece hislerle mi ilgisi var? Fotoğrafa kalpli emoji atan sevgili gibi davranan. Bunu da 2 ay boyunca yaptı. Bence hoşsun demesi yalan mı?

      Yorumla
  • OnaSor
    OnaSor Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    pozitif olmaya guleryuzlu olmaya calisarak halinden once kendin memnunolmalisin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Gayet iyisin ya birşeyin yok dış görünüşünden dolayı olduğunu sanmıyorum ben

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 aya yakın flört denemesi sonrası söylediği cümle. Sinemaya gittik adalara gittik bodrumda görüştük. Evi gibi olan home office rezidans da ki odasına davet ettik 6 saat görüştük. 2 ay boyunca buluştuk. Planlar yaptı ileriye dönük geziye gidelim oraya gidelim şuraya kampa gidelim tarihi yerlere seyahat edelim vb.

      Sizce 5 kere buluşma 2 aylık flört denemesi sonunda duygusal anlamda birşey hissetmemiş olması dış görünüşle mi alakalıdır?

      2019 da tanıştık arkadaştık taa ki ona açılana kadar 2021 haziran sonlarına doğru. 2020 de de buluşmalar oldu iki tane ama sokağa çıkma yasağı engel olmuştu o zaman açılamadım.

      İlk seferde 2017-2018 yılından beri kimseye karşı birşey hissedemiyorum ben dedi. Sana karşı zamanla aramızda birşeyler olabilir dedi daha yakından tanımak isterim diyip başladı.

      2 ay sonunda ise dediği şey şu:

      ''Uzun süre düşündüm bununla ilgili ve sana dürüstçe söylemek istedim aslında biraz kendimi zorladığımı hissettim. Sen her ne kadar kolaylaştırmaya çalışsan da. Zamanla olur diye umuyordum. Hissiyat yok buluşmaya gelirken heyecanlanmam gerekirken ödev gibi oluyor kendime verdiğim. Ben kendimi sevmeye çalışıyorum. Şu dönem birşeyleri oldurmam gerekli bir dönemimde değilim sanırım. Çekim hissi yok yani. Senden hoşlanandan hoşlanırsın ya onu denemek istedim ama olmadı ve beni gereksiz bir strese soktu bu sorumluluk.

      ''Dış görünüş birşey değil... bence gayet hoşsun ama benim için önemli olan o değil''. Kısaca birşey hissedemedim bu da seninle alakalı değil. Benim sana karşı birşey hissetmemem benimle alakalı birşey.

      Sizce tip olarak dış görünüş olarak beğenmemiş olsaydı 2 ay denermiydi? olayın sadece hislerle mi ilgisi var? Fotoğrafa kalpli emoji atan sevgili gibi davranan. Bunu da 2 ay boyunca yaptı. Bence hoşsun demesi yalan mı?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    seni beğenmiyorlarsa biz evde kaldık demektir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Tarzını değiştir

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Örneğin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kıyafet olarak, bir de spor yapabilirsin.. Tavırların daha öz güvenli olsun.. Ayrıca masum bakıyorsun, bakışını duruşunu değiştir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bakışım öyle ama değişmiyor o pek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bakışı değiştirmek pek mümkün değil yani göz şekli ve yapısıyla alakalı daha çok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 aya yakın flört denemesi sonrası söylediği cümle. Sinemaya gittik adalara gittik bodrumda görüştük. Evi gibi olan home office rezidans da ki odasına davet ettik 6 saat görüştük. 2 ay boyunca buluştuk. Planlar yaptı ileriye dönük geziye gidelim oraya gidelim şuraya kampa gidelim tarihi yerlere seyahat edelim vb.

      Sizce 5 kere buluşma 2 aylık flört denemesi sonunda duygusal anlamda birşey hissetmemiş olması dış görünüşle mi alakalıdır?

      2019 da tanıştık arkadaştık taa ki ona açılana kadar 2021 haziran sonlarına doğru. 2020 de de buluşmalar oldu iki tane ama sokağa çıkma yasağı engel olmuştu o zaman açılamadım.

      İlk seferde 2017-2018 yılından beri kimseye karşı birşey hissedemiyorum ben dedi. Sana karşı zamanla aramızda birşeyler olabilir dedi daha yakından tanımak isterim diyip başladı.

      2 ay sonunda ise dediği şey şu:

      ''Uzun süre düşündüm bununla ilgili ve sana dürüstçe söylemek istedim aslında biraz kendimi zorladığımı hissettim. Sen her ne kadar kolaylaştırmaya çalışsan da. Zamanla olur diye umuyordum. Hissiyat yok buluşmaya gelirken heyecanlanmam gerekirken ödev gibi oluyor kendime verdiğim. Ben kendimi sevmeye çalışıyorum. Şu dönem birşeyleri oldurmam gerekli bir dönemimde değilim sanırım. Çekim hissi yok yani. Senden hoşlanandan hoşlanırsın ya onu denemek istedim ama olmadı ve beni gereksiz bir strese soktu bu sorumluluk.

      ''Dış görünüş birşey değil... bence gayet hoşsun ama benim için önemli olan o değil''. Kısaca birşey hissedemedim bu da seninle alakalı değil. Benim sana karşı birşey hissetmemem benimle alakalı birşey.

      Sizce tip olarak dış görünüş olarak beğenmemiş olsaydı 2 ay denermiydi? olayın sadece hislerle mi ilgisi var? Fotoğrafa kalpli emoji atan sevgili gibi davranan. Bunu da 2 ay boyunca yaptı. Bence hoşsun demesi yalan mı?

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Nasıl daha iyi olabilirim neyin değişmesi veya gelişmesi gerekir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Nasıl kendimin daha iyi versiyonu olup değişebilirim? 5 cevap verildi
Kendimi nasıl daha iyi hale getirebilirim =? 5 cevap verildi
Ne yapmalıyım sizce daha iyi olmak için? 6 cevap verildi
Kendimi nasıl geliştirebilirim, ne yaparsam gerçekten daha iyi bir insan olurum? 15 cevap verildi
Nasıl kendimin daha iyisi olurum? 9 cevap verildi
Alışkanlıklarımı değiştirmek ve kendimi geliştirmek istiyorum nasıl yapabilirm? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨