FLÖRTÜMÜN BANA KARŞI İLGİSİ VAR AMA NASIL BİR İLGİ ANLAYAMIYORUM?

3 aydır konuşuyorduk ilk başlarda muhabbetimiz iyiydi ilgiliydi (hatta evlilikten sık bahsederdi daha tanımadan evlilikten bahsetmesi saçma geldi ama ) onunla konuşmayı seviyordum anlaşabiliyorduk eğleniyorduk. Gün içerisinde merak ettiği zamanlar arardı 1 saat içinde cevap yazmadığımda aradı ya da neredesin napıyorsun diye sorardı. Sonralarda zamanla malum muhabbetlerin konuşulmasını istedi. Zaten evlenicez şimdiden konuşalım edelim diyordu. Ben bunun için henüz erken olduğunu bu konuyu konuşmak istemediğimi söylüyordum. Tamam diyordu. Sonralarda yarı çıplak fotosunu atıyordu. Anlamlı bakışlar atarak etkilemeye çalışıyor sanırım 😅. Malum konuyu açmak istiyor benim aklıma getirerek benim açmamı bekliyordu yani. Konuyu değiştiriyordum ya da kapatıyordum. Hoşuna gitmiyordu bu durum bazen tepkiyle yaklaşıyordu bazen tamam deyip modu düşüyordu ya da kısa kısa cevaplar veriyordu. Ayrıca farklı şehirlerdeyiz daha hiç görüşmedik. Ne zaman görüşücez diye sorduğumda işlerini bahane ediyordu. Neyse tamam dedim sık boğaz etmeyim diye. Zamanla malum muhabbetlerin açılmasını ısrarla ister oldu ben her seferinde en azından görüştükten sonra dememe rağmen. Tamam diyor birkaç gün sonra libidom yükseldi diyerek konuyu bana açtırmaya çalışıyordu. Ben gerçekten sıkılmaya, rahatsız olmaya başlamıştım bu durumdan. Bazen sabrım taştığı için fevri davrandığımda oldu. Bana söylediği şey her şeyi seninle yaşamak istiyorum seninle konuşmak istiyorum sende beni çeken bir şey var falan diyordu. Son zamanlarda baştaki ilgisi konuşması azalmıştı. Belki benim fevri davranışlarımdan belki de kendisinin amacı tamamen farklıydı. Aramızda eskisi kadar muhabbet yoktu. Mesela hoşuna gitmeyen davranışları yaptığımda ilk baş çok rahatsız olurdu ve söylerdi. Sonralarda tepkisini merak ettiğim için bilerek yapmıştım. Sorun etmedi veya rahatsız olduğunu söylememeye başladı. Evlilik muhabbeti açılmıyordu. Malum muhabbetler açılıyor gibi olduğunda ilgili davranıyordu. Veya ben onu fazla önemsemediğimde ne yaptığımı merak ediyordu. En son yine napıyorsun dediğimde libidom yükseldi rahatlamaya çalışıyorum dedi gülerek ben de iyi geceler dedim ve bir daha yazmadım. 1 haftadır konuşmuyoruz. Ama silmedikte birbirimizi bununla olmayı isterdim ama niyetini bir türlü anlayamıyorum. Ne yapmalıyım?
FLÖRTÜMÜN BANA KARŞI İLGİSİ VAR AMA NASIL BİR İLGİ ANLAYAMIYORUM?
Cevapla