Sizce ne yapmalıyım erkek, kadın hepinizin görüşüne ihtiyacım vaarr acil cevap?

Size Bi sorum olucak, benim 2 senelik bir ilişkim var kendisini çok seviyorum. O da beni öyle fakat ilerleyemiyoruz daha yaşımız küçük ama evlenmeye kadar düşünüyoruz ben evlenemeyeceğim birini oyalamak hayatını mahvetmek istemiyorum o yüzden Bi karar vermem lazım, ailesine ne kadar iyi davranırsam davranıyım beni sevmiyorlar, biz mesafe ilişkisi yaşıyoruz ve 1 hafta görüşebilirsek görüşüyoruz on da da ailesi sürekli arıyor ya da hadi eve gel diye uyarıyorlar ben ailesiyle kötü olmasını istemiyorum benim yüzümden kavga etmesini istemiyorum onlarkarışamaz diyor fakat ileriyi düşündüğüm için böyle olmayacağını biliyorum. Ailesi benim erkek arkadaşımın derslerini etkilediğimi düşünerek beni tehdit ettiler ve ondan ayrılmamı istediler fakat ben ayrıldıktan hemen sonra erkek arkadaşım her yerden bana ulaşmaya çalıştı ve tekrar konuşmaya başladık ama daha yolun başındayken bile benden nefret eden bir ailesi varken onu da arada bırakmak istemiyorum ayrılamıyorum ama ne yapacağımı da bilmiyorum lütfen bana Bi olur yolu söyleyin ne yapmalıyım sizce ayrılmalı mıyım, her konu da ailesi beni suçluyor benimle konuşmaması için telefonunu alıyor
Sizce ne yapmalıyım erkek, kadın hepinizin görüşüne ihtiyacım vaarr acil cevap?
Cevapla