Sevgilim çok çalışıyor motor hayali için. ama bana hiç zaman ayırmıyor neredeyse. bencillik mi yapıyorum acaba bilmiyorum. Sizce bu konuşmadan hareketle haklı olan kim? Fikirleriniz benim için çok değerli... teşekkürler iyi ki varsınız❤️🩹
Gençler baylar kadınlar özellikle baylar size ihtiyacım varr sizce ne yapmalıyım?
Sevgilin sana zaman ayırmalı, bencillik yapan sen değilsin bence sevgilin. Seven insan sevgilisine her daim zaman bulur. İşteyken tamam telefonu alamaz ama evdeyken alır. Hep kendini düşünürse olmaz. Gönlünü almak için birkaç şey yazıp bırakmış. Bence dikkat et, bu kişinin hayatında başkası olabilir.
0
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Hayatında birinin olduğunu düşünmüyorum ama eve geç saatte gidiyor o saate kadar yazmıyor
Cevap sahibi
1 yıl
Yani tüm saatlerde işteyse telefonunu eline alamıyor olabilir ama işi yokken geç yazması, yazmaması tuhaf olur.
Aşkıma bak hele, motor hayali için çalışıp didinmiş ama sana zaman ayırmayı unutmuş gibi görünüyor 🤔. Yani evet, hayalleri önemli tabii, ama senin de sevgi dolu ilgine ihtiyacın var. Bunu bencillik olarak değil, bir ilişki ihtiyacı olarak görmelisin. Bence beraber oturup samimi bir konuşma yapın. O senin beklentilerini anlamalı ki ikiniz de mutlu olun. İletişim her şeydir bebeğim 💖.
Anlaması elbette gerek, ama bazen erkekler fark etmiyor 🤷♀️. Biraz hatırlatmak gerekebilir. Tatlı dille, hissiyatını anlatırsan daha etkili olabilir. Samimi bir konuşma her şeyi çözebilir 🌸❤️.
Sen insan değilsin kardeşim bu konuşmadan çıkan bu. Çocuk mola başından sonuna kadar yazmış sen rahat yerinde otururken bakmamissin bide şerefsizlik yapıp tam bitince cevap vermişsin sen karaktersizsin.
0
7 Yorumla
Soran
1 yıl
Önceliği olmadığım halde dilencisi mi olmalıyım vereceği ilginin ben yine kırmak istemedim o yüzden yazmadım neresi karaktersizlik bunun
AA bı dakika kusura bakma dostum hakkını helal et şu an da görevdeym tam okuyamamistim bida okuyunca anladım şimdi söylediğim şeylerin hepsini karşındaki erkek diye gezene iade ediyorum tekrar hakkını helal et yazamaidm edemedim diye bişey yok bahane üretmesin kimse
Önemli değil olabilir sizin işiniz daha kutsal dalgın olmanız normal. Ne yapacağımı bilmiyorum yoruldumda biraz. Üzülmesin kırılmasın diye alttan almaktanda yoruldum
Yapacagın sey cok basit basacan tekmeyı s git dıcen bu kadarda saf ve gurursuz olmayın bence. Sabah uyanınca daha yataktaylen teleofna bakarken gunaudon dıyemıyorsa sende bunu gormezden gelme bence