Yani şu an iyi ama daha sonra o yaşlandıkça ben tam çağımda olmuş olurum eğlenmek gezmek tozmak zorlaşabilir. Çocuğu varsa beni sevmeyebilir benim çocuğum olursa ister istemez sorun çıkar falan işte
kız çocuğu olan bekar kadınların kızları belli bir yaşa gelene kadar evlenmesi ya da ilişki sahibi olmasını kendi fikrimce doğru bulmuyorum türkiye de yaşıyoruz çünkü
Bunun evlilikle alakası yok, yani illa kağıt üzerinde yazması gerek değil. Sırf çocuktan dolayı sorun yaşarsın, gerçi çocuk da değil genç kız, sen de genç bir erkeksin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yani sen hiç evlenmediysen çocuğun yoksa iyi olmayabilir ama sevgi varsa arada aşılır herhalde
Hiç evlenmedim ve çocuğum yok
Bilmiyorum senin kararın ama ben 25 olsam 35 yaşında boşanmış çocuklu bir adamla evlenmek istemezdim
Sen neden evlenmezdin peki?
Yani şu an iyi ama daha sonra o yaşlandıkça ben tam çağımda olmuş olurum eğlenmek gezmek tozmak zorlaşabilir. Çocuğu varsa beni sevmeyebilir benim çocuğum olursa ister istemez sorun çıkar falan işte
Anladım haklısın.
yoo neden kötü bitsin? iyi de olabilir kötü de olabilir. normal bir ilişki sonuçta bu da.
Çocuk olduğu için kötü olur demiş çoğu
sen onları dinleme. hiçbir farkı yok. hatta belki diğer ilişkilerden daha iyi olabilir. :)
kız çocuğu olan bekar kadınların kızları belli bir yaşa gelene kadar evlenmesi ya da ilişki sahibi olmasını kendi fikrimce doğru bulmuyorum türkiye de yaşıyoruz çünkü
Bir an önce dön o yoldan
Neden?
Hem yaşça büyük boşanmış üstelik bir de boyu kadar çocuğu var senin için sıkıntı olur
İşte problem nedir? Yaşı büyük evet ama kafamız uyuşuyor. Çocuğu varsa ne problem olur
Kendisini kızın gibi görmen zor olur yaş farkı da az klasik bir aile hayatını oluşturamazsınız
Klasik aile hayatı olmasına gerek yok. Kızıyla samimi olmam çok da ben de
Senin kararın tabi sen 40 yaşındayken o 50 olunca hala kabul edebileceksen evlen
Evet, sıkıntı olur.
Neden sıkıntı olur
Kızı küçük olsaydı neyse, fakat aranızda sadece 7 yaş var. İllaki kendini senin yanında rahat hissetmez veya o zaten bu ilişkiye karşı çıkar
Ben rahatsızlık verecek biri olmadığımi kanitlarsam?
Zor kabullenir diye düşünüyorum, bol şans
Anladım. Peki evlilik dışı yaşasak ömur boyu?
Bunun evlilikle alakası yok, yani illa kağıt üzerinde yazması gerek değil. Sırf çocuktan dolayı sorun yaşarsın, gerçi çocuk da değil genç kız, sen de genç bir erkeksin
Anlıyorum teşekkür ederim
Rica ederim, atasın bir like
kadın senden yaşca baya büyük sanırım
Evet büyük biri
yani ileriye yönelik fazla bir beklentin olmasın iki gün sonra sıkılırsın cok mantıklı gelmiyor ama başka amaçlar için beraber olabilirsiniz
Başka amaçlar derken sadece cinsellik olarak mi
evet seks yapabilirsiniz ki olgun kadınlar genc erkekleri sadece bu amaçla istiyorlar
Yok kötü olmaz
Annem kötü olur dedi. Çocuğuna laf desen benim çocuğum der dedi.
niye kötü oluyormus
Ben 25 yaşındayım çünkü
ikinizde kabullenmiş seniz bi sıkıntı olmaz