Çok kötü durumdayım nolur akıl verin 10 aylık evliyim hamileyim şiddet görüyorum?

10 aylık evliyim 2 aylık gebeyim evlendiğim ilk ayda eşimin iddaa borvu oldugunu kendisinin ve ailesinin benden sakladıgını ögrendim tüm altınlarımı satıp borcunu kapattım. Daha dogrusu kapattıgımı sandım yinede bitmemis 10 ay oldu hem maasını gec yatırıyor iş heri belkide yalan söylüyor kartına bakmama asla müsaade etmez. Tüm bu zorluklarda problem degil dedim ilk aydan beri şiddet görüyorum korunmamıza rağmen hamileyim. Hamile oldugumu ögrendilten sonra düzelir sandım en son dün çöpü at dedim diye sinirlenip kafama çok sert bir darbe vurdu kendime gelemedim yinede üstüme yürüdü dayanacak gücüm kalmadı ne yapmalıyım bebek için sabır mı etmeliyim aileme mi söylemeliyim Allah aşkına yardım edin

Çok kötü durumdayım nolur akıl verin 10 aylık evliyim hamileyim şiddet görüyorum?
Cevapla