Güncellemeler
+1 yıl
Şu troll diyenler sorumu terk etsinler yaşananların çok kötü olması troll olduğu anlamına gelmiyor bunları yaşayan benim için binlerce milyonlarca kadın var ve onların bunları yaşamasının sorumlusu da bu şekilde inanmayan saçma sapan imalarda bulunan insanlar. Kimseyi inandırmak zorunda değilim burada sadece fikir almak istedim def olup gidebilir trol diyenlet
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Polise değil cumhuriyet savcılığına git şikayetçi ol ve seni geçici olarak sığınma yerine versinler
Gidemiyorum ki bi yere polisleri de aramıştım güçlükle hiç bi ise yaramadı bi kere kaçtığımda polise sığındım kendi elimle teslim olmuşum
Ailen yok mu hiç kimse bu nasıl bişey böyle
Ailem yok
Birazdaha detay ver çözülmicek bi durum değil
Nasıl bi detay
Baştan bi anlat nasıl oldu
Tehdit edildiğim için evlenmek zorunda kaldım. Tecavüze uğradım ilk gece istemeden dokundu, hala da devam ediyor gerçi bu durum. Şiddet yok ama hırpalıyor bazen çok karşı çıkınca bir şeylere çok bağırınca. Bir iki kez de tokat atmıştı, kaçtığım zaman vs. Annesi saçımı çekip tokat attı dört kez, hepsinde annesine tepki gösterdi ama kendi yapınca sorun olmuyor. Polis olayları kaçma olaylarim yazdığım gibi. Paraları olduğu için kendilerini bir bok sanıyorlar ona güveniyorlar zaten. Hamile olduğumu öğrendim daha çok yeni. Benden ve hamilelik testini alan kadından başka kimse de bilmiyor henüz ama yakında belli olur hamile olduğum. Söylemeli miyim söylesem kaçmam daha da imkansız olur zaten imkansızken öğrenirse. Bebek ne olacak? Çok çaresizim bilmiyorum ne yapmam gerektiğini
Sanırım çok yeni olduğu için aldırabilirsin her nekadar paraları olsada kanun var sen kaçmayı başaramamışın kaçıp uzaklara gitsen kimse seni bulamaz bunun içinde alt yapı lazım öyle birden olmaz geçici değil kalıcı bi çözüm lazım bebek olsun olmasın gitmelisin ordan
Evet ama çıkamıyorum ki aldırayım hem düşündüm ama kıyamıyorum 😔
İçine korku yaratmışlar mutlaka bi çıkış yolu vardır
Kaçsam nereye kaçacağım gidecek hiç bi yerim yok üstelik bebeğim de var bu kez
Sığınma yerleri var gizli tutuluyor çoçuk olunca çalışırsın ev tutarsın
Bilmiyorum düşüneceğim dediğini çok teşekkür ederim
Rica ederim yardıma ihtiyaç olursa herzamam yazabilirsin
Çok ama çok teşekkür ederim gerçekten
Rica ederim 😇
Neden zorla tutuyorlar ki? Ayrıca kim seni zorla evlendirdi sebep neydi? Ailen neden yok?
Bana takıntılı tehdit edildiğim için evlenmek zorunda kaldım, ailem de yok işte bu konuyla ilgili konuşmak istemiyorum
Neyle tehdit etti ki
Sevdiğimle
Oha resmen aşk üçgeni yılan hikayesine dönüşmüş Allah yardımcın olsun üzüldüm
Çok teşekkür ederim amin inşallah
kadın sığınma evine git
Alması zor olmuyor
neyi zor olmuyor?
Psikolojik tedavi gördüğümü söylüyorlar evli olduğum için de inandıramıyorum kanıtım da yok. Polisler de biliyor bunu ve haklı görünen taraf eşim. Kadın sığınma evine gittiğimde raporlar yüzünden birde parası yüzünden gayet kolay olur alması beni. Darp raporum falan yok ki
ses kaydı yapabilirsin bunu kanıt olarak sunabilirsin ve sığınma evine gidenin zaten kaydı gizli tutulur kim olursa olsun bilgileri paylaşırsa zaten bu suctur
Peki çok teşekkür ederim deneyeceğim😔
rica ederim
Yalan söylüyorsun ya da Hastasın sen
Kimseyi inandırmak gibi bir zorunluluğum veya derdim yok burada
Trool
Kullanıcı adına bak da konuş edepsiz
Bu nasıl hayat usta
Kabus gibi ne yapmalıyım sence
Kaçmaya çalış ailen yardımcı olamaz mı
Ailem yok ki
Kaçtım buldular ilk kaçtığımda polise sığındım kendi elimle teslim olmuşum onlara farkında olmadan kendileri verdiler
Sana ne desem bilemiyorum ki kafam cidden cok karısık hayata bak ya
😔😔
Yakında hamile olduğum belli olur zaten söylesem mi onu da bilmiyorum
Cocugu aldırman gerek bence
Çıkamıyorum ki aldırayım hem onu da düşündüm ama kıyamıyorum😔
Aldırıp evden kacman lazım bir miktar para al gerçi sokaklar da tehlikeli ama bir iş ev kurup baska sehirde yasayabilirsin
Para alıp kacabilsem aslında çok iyi olur ama nasıl olacak bilmiyorum bebeğe de kıyamıyorum aldırmaya
Sakince düşün ona bakamazsın ona bakarsın da şimdi seni hayal edelim. Beni senin evladın görelim.
Anneme bakacam psikolojisi bozuk babanın ne oldugu belli değil böyle bir ortamda büyüsem benden ne olur
Kız olursam pavyona düşerim erkek olursam hapcı olurum dimi
Haklısın bunları da düşünüyorum
Zor bir hayat umarım düzelir
İnşallah sağ ol😔
Çocuğunu doğur oldu bitti çocuğun iicn katlan
Ben çok bağırıp kötü davrandığım zamanlar böyle yapıyor sonra iyi oluyor onun dışında da iyi davranıyor. Sevmeye mi çalışayım yani orada mı kalmalıyım
Gidecek yerim de yok ne yapacağım bilmiyorum bir de bebek var
Gidecek yerin yoksa bebeğin buyuyene kadar dayan sabırlı ol canım
Tamam çok teşekkür ederim 😔
Rica ederim üzme kendini Allah'a dua et
Tamam çok sağ ol zaten başka yapacak bi şeyim yok
Ne demek sakın kötü yollara düşme burdakilere hiç güvenme sabırlı ol
Tamam canım inşallah öyle şeyler olmaz elimden geleni yapacağım daha fazla kötü şeyler yaşamamak için belki de dediğin gibi evde kalmak en iyisi olur yaşadıklarımı unutamam ama belki de sevmek için biraz çaba göstermeliyim çok zor mümkünatı ama bilmiyorum çok ama çok teşekkür ederim Allah razı olsun senden❤️❤️
Senden de Allah razı olsun inşallah çok sağlıklı bir bebeğin olur sabır et unut takma kafaya 😏🥰
Üzme kendini cidden hayat kendini uzmen için çok kısa
Tamam çok teşekkür ederim sağ ol üzmemeye çalışacağım
Rica ederim
Kendi ailen ne diyo
Ailem yok
Hangi ildesin ve kaçtığında nereye gittin
İstanbul. Gidecek yerim yoktu sokakta bi köşede kaldım ilk kaçtığımda polise gitmiştim kendi eliyle verdiler
Ee peki sokakta bi yerde napicaktin onu anlamadim?
Çalışıp para kazanıp başımın caresine bakmaya çalışacaktım bi süre idare edip. Amacım ordan kurtulmaktı sadece ne yapacağımı bilmiyordum
Sacmaliyorsun
Ne yapabilirdim başka nasıl kurtulabilirdim
Neden
Konusalim cozum bulalim
Burdan konuşalım
Özelden değil burdan konuşalım demek istiyorum mesaj kutum kapalı.
Off swnlw mi ugrascam yorumlarda
Uğraşma o zaman özelden konuşunca uğraşmış olmuyor musun ne fark ediyor başka amaçlar için kullanacak böyle çaresiz bi kadını mı buldun yazık gerçekten