Hoşlandığım biriyle arkadaşlığımızı bitirdim az önce yani yine yalnızım. Bu konuda soylicek biseyiniz varsa alırım?

Iyi geceler herkese
Hoşlandığım biriyle arkadaşlığımızı bitirdim az önce yani yine yalnızım. Bu konuda soylicek biseyiniz varsa alırım?
Cevapla