Sevgilim artik benden çok uzaklaşti. Gunde sadece 1 defa konusuyoruz onda da günümüzü anlatıyoruz. Arkadaş gibi. duzelsin istiyorum ne yapmaliyim?

Eskiden hep bana guzel seyler soylerdi hissederdim sevgisini. Simdi hissedemyorum. sanki okul bitecek bana uygun degilsin deyip bir anda baska kizla evlenecekmis gibi hissediyorum cok uzuluyorum. O kadar kotu bir duygu ki o benim su hayattaki en yakinimdi ama o da yok artik. Kendimi nasil toparlayacagim bilmiyorum tam 7 aydir bunalimdayim ve ona gore hicbir sorun yok :(
Sevgilim artik benden çok uzaklaşti. Gunde sadece 1 defa konusuyoruz onda da günümüzü anlatıyoruz. Arkadaş gibi. duzelsin istiyorum ne yapmaliyim?
Cevapla