Merhaba. 2 senelik ciddi bir iliskim var 1. senemizde babama bu iliskiden ve evlilik niyetinde oldugumuzdan bahsettim. Kendisi cok zor biridir ve evlenmeme son derece karsı cıkar. Kabullenmesi, sevgilimin ailesini arastirmasi ve tanismasi tam 1 sene sürdü. Cok sabrettik ite kalka bugunlere geldik sonunda aileler tanisti simdi de daha fazla uzatmamak istiyoruz ve söz kesilsin istiyoruz. Bugün aile arasında konusup kararlastiralim derken babam yine yükselti ve hepimize farklı ithamlarda bulundu. “Neden acele ediyorsunuz bilmedigim bi sey mi var”lafını bugün bir kez daha kullandi. İnsanlar 1 ay icinde söz yapıyor dedigimizde de bize ne insanlardan diyor. Ne yapmalıyım ki artık bizi bastırmaya calısmadan güzellikle kabul etsin hayır işini uzatmamak icin? Siz hic yasadiniz mi boyle bir durum ve nasil atlattiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
26 yasındayım erkek arkadasım da 27
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer