Aylar önce sevdiğim birisi vardı ama bana hayatı zindan etmişti, o derece kötü şeyler yaşatmıştı bana. Depresyondaydım bir süredir. Daha sonra bir kursa yazılmaya karar verdim. Orada hoşuma giden birisi çıktı karşıma. Geçen hafta bana çok iyi davrandı, saat geç olduğu için benimle otobüs durağına kadar yürüdü, hatta neredeyse yarım saat bekledi benimle. Ben "zahmet olmasın" falan dedim ama o "aklım sende kalır" dedi. Otobüs durağına geldiğimizde ona "seni de yordum özür dilerim" gibisinden bir şey dedim, o da "ben mutluyum bile şu an" dedi. Biraz zaman geçince "sıkıldın mı" diye sordum, "hayır, neden sıkılayım, sen varsın ya" dedi. Sonra bizim evin oradan geçen bir otobüs geldi ama "ona binme, biraz dolu, belki daha boş otobüs gelir" dedi ve benimle beklemeye devam etti. Otobüs ise çok dolu değildi, boş yerler vardı. Sonra benim beklediğim otobüs geldi, bana "eve gidince mesaj at" dedi. Ben eve geldiğimde ona mesaj atmadan o bana "eve vardın mı" diye mesaj attı. Ben de cevap yazdım ve o gün konu kapandı. Geçenlerde bir arkadaşım ise onun hakkında bana "sana farklı bakıyor, ilgileniyor olabilir" gibi bir şey söyledi. Ama dün her şey bozuldu sanki. Hatta arkadaşım bile "geçen gün söylediğimde yanılmış olabilirim, herkese öyle davranıyor sanki ama geçen gün gerçekten tuhaftı" dedi. Sonrasında çocukla yolda yürürken bana "sen ilişkiler hakkında ne düşünüyorsun" diye sordu, çünkü kafede otururken ilişkiler hakkında konuşulmuştu ama ben fazla konuşmamıştım. "Bir erkekte beğendiğin ya da beğenmediğin özellikler ne" diye sordu, ben de cevap verdim. Karşıdan karşıya geçerken ise arabaların geldiği tarafa o geçti "çarpacaksa bana çarpsın" dedi. O sırada diğer arkadaşlarımız önümüzde yürüyordu, biz yan yana yürüyorduk. Eve dönmeye yakın saatlerde ise 2 kız ve 1 erkek oturuyorduk, bir arkadaşımız gitmişti. İkisi baya sohbet ettiler ama ben konuya pek dahil olamadım çünkü pek konuşkan birisi değilim dışarıda. Hatta "birlikte şehir dışına falan da çıkarız" dediler. Aynı şehirde üniversite okumaktan falan bahsettiler. Ben ise sadece izledim. Flört eder gibi konuşmadılar, arkadaşça bir sohbetti ama ben yine de takıldım. Dönüşte ise çocuk diğer arkadaşımıza "istersen gideceğin yere kadar bırakayım" dedi çünkü sanırım kız gideceği yeri pek bilmiyordu, konumdan bakıyordu. Kız da "olur" dedi. Bana "sen gidebilir misin peki" diye sordu, ben de "giderim" dedim. Eve varınca mesaj at dedi ama ben mesaj falan atmadım, uğraşmak istemedim. Çünkü böyle olunca aklım çok karışıyor ve ben birisi için daha mücadele etmek istemiyorum artık, eskiden yaptığım hataları yeniden yapmak istemiyorum. Muhtemelen 2 hafta sonra kursu da bırakacağım bu yüzden. Sizce ne yapmalıyım bu durumda? Eskiden sevdiğim kişide takılı mı kalmalıyım? Gerçekten aklım çok karışık.
Ve umarım bu soruyu tanıdık birisi görmez...
Ve umarım bu soruyu tanıdık birisi görmez...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer