Surekli evlilik sakasi yapiyor daha yeni tanistik halbuki. Bu hareketleri bana hic guven vermedigi icin rahat hissedemiyorum. Benden istedigi tepkiyi goremeyimce de beni elstirmeye ve parasiyla ovunmeye basliyor 😂 mesela corba yap dedi ben de imkansizi istiyorsun ama nasil yapildigini tarif edebilirim dedim ondan sonra klasik para muhabbegine cevirdi yine. Ben para isfemiyorum ki arkadasim aksine para muhabbefi sogumama neden olugor zenginsen zenginsin banane. Aslinda hoslaniyorum ama bu hareketleri ve bu aceleci tavri beni itiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Valla iliski beklentisinde de degilim arkadaslar tek istedigim huzurlu bir hayat 😄
Corba filan yap dedi sakayla karisik orali olmadim ben de iliski soguk oldu yeniden? Nasil denge tutturabilirim?
Kızlar parayı sever mantığında olgunlaşmayı ve romantizmi reddeden biriyle birliktesin geçmiş olsun.
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Gunubirlik iliskiler yasayan insanalr icin guzellik ve para gecerli olabilir ama derin dusunen insanlar icin kesinlikle bir yerden sonra daha fazlasi gerekir. Daha 20 yasinda ileride ogrenir de iste baskasinin olur
Vallahi haklisin iyiki buradan sormusum. O zaman guvenli limanlardan tekneyi karaya demirlemeye calisayim yani arkadas da diyemiyorum korkudan kesin bu iyice hircinlasip bana is yerini dar edecek. O yuzden osmanlinin denge politilasi bir benim savasim 2 bundan sonra 😂
Geri zekali birisi herhalde. Hic bir kadin para konusundan hoslanmaz Onun gozunde paragöz bir imaj mi cizdin acaba? Yoksa bu karakterde birisi mi
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ilk tanistigimizda ab uyesi biriyle evlenirim demistim. Bu arada konuyu da ben acmadim o ve yine bizimle beraber calisan abla acti. Neyse acaba derdimin para oldugunu mu sandi orada bilemiyorum. O gunden beri boyle. Ilk basta hoslanmaya basliyordum ondan halbuki Şu an ise acilsa kesinlikle reddedrim. Ab uyesi derken de maddi acidan degil ab de yasamak her acidan rahat oldugu icin demistim maddi hem manevi ozellikle manevi
Ab ulkelerinde yasama hayali olan binlerce insam var. Para ve konfor duskunu oldugu icin degil refah icinde yasamak icin. Bunu anlamayacak kadar bu durumu paragoz olmaya yoracak kadar cahil birinden uzak durmak gerekir.
Benden 1 yas kucuk bir de hadi onu da gormezden geldim diyelim ama bu durum canimi cok sıktı. Bana kendimi kotu hissettiriyor. Sanki tek derdim paraymis gibi. Paradan cok daha onemli seyler var sevmezsen bir kere istersen harun kadar zengin olsun ne fayda
Bu surekli ovuyor ama yetmezmis gibi beni elestiriyor ve daha da kotusu yok olun fakirler anlamina gelen seyler soyluyor yuzune dedim ama sende herkesi ezikliyorsun dedim ama sanmiyirum ki kendini duzeltsin aksine egosu kalkiyor herhalde
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Corba filan yap dedi sakayla karisik orali olmadim ben de iliski soguk oldu yeniden? Nasil denge tutturabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kızlar parayı sever mantığında olgunlaşmayı ve romantizmi reddeden biriyle birliktesin geçmiş olsun.
Gunubirlik iliskiler yasayan insanalr icin guzellik ve para gecerli olabilir ama derin dusunen insanlar icin kesinlikle bir yerden sonra daha fazlasi gerekir. Daha 20 yasinda ileride ogrenir de iste baskasinin olur
Pardon 21
O zaman büyümesini bekleyeceksin.
Kimseyle ugrasamam herkes beni rahat biraksin ben bu islerden anlamiyorum 😅 huzur is my life
Sen ne istediğini bilsen bunlar başına gelmezdi :)
Ben ne istedigimi biliyorum da bu iste kisi cikarir miyim diye de dusunuyorum bir yandan
Para ile övünenlerden ne bekleyebilirsiniz? :D
Köle arıyor evine.
Kiralik evlere baktik bir de durduk yere ben eve cikicam dedi acti baktik 😂 bedave hizmetci mi ariyor dersin
Bedava*
Muhtemelen... Öyle tipler kadını hizmetçi olarak görür.
Vallahi haklisin iyiki buradan sormusum. O zaman guvenli limanlardan tekneyi karaya demirlemeye calisayim yani arkadas da diyemiyorum korkudan kesin bu iyice hircinlasip bana is yerini dar edecek. O yuzden osmanlinin denge politilasi bir benim savasim 2 bundan sonra 😂
Çok enteresan.
Bölüm ne hocam?
Bildiğiniz Rönasansa gidiyor da burası :D
Artik datay vermeyeyim o kadar gorurse falan eyvah yani. Ama tarihe cok uzak degilim
Hayırlısı olsun :D
Hayirlisi olsun derken korkutma beni
Yok vallahi çok uzağım duruma.
Tanımıyorum sizi, ismimin baş harfi T.
Hah iyi 😆
Hiç işim olmaz parayla...
Bölümümüz yakın mı ki ya, tevafuğa bakın.
Nerede sunayım yüzüğü? :)))))))))))))))))))))))))
Takılıyorum :D
Geri zekali birisi herhalde.
Hic bir kadin para konusundan hoslanmaz
Onun gozunde paragöz bir imaj mi cizdin acaba? Yoksa bu karakterde birisi mi
Ilk tanistigimizda ab uyesi biriyle evlenirim demistim. Bu arada konuyu da ben acmadim o ve yine bizimle beraber calisan abla acti. Neyse acaba derdimin para oldugunu mu sandi orada bilemiyorum. O gunden beri boyle. Ilk basta hoslanmaya basliyordum ondan halbuki Şu an ise acilsa kesinlikle reddedrim. Ab uyesi derken de maddi acidan degil ab de yasamak her acidan rahat oldugu icin demistim maddi hem manevi ozellikle manevi
Ab ulkelerinde yasama hayali olan binlerce insam var. Para ve konfor duskunu oldugu icin degil refah icinde yasamak icin. Bunu anlamayacak kadar bu durumu paragoz olmaya yoracak kadar cahil birinden uzak durmak gerekir.
Uni okumamis ama modern birine benziyor halbuki ama icten ice cahil olabilir haklisinjz
Tahsille bir alakasi yok efenim dedigimin. Babadan cahil bunlar. Gorgusuz...
yaşı kaç bu cahilin
Benden 1 yas kucuk bir de hadi onu da gormezden geldim diyelim ama bu durum canimi cok sıktı. Bana kendimi kotu hissettiriyor. Sanki tek derdim paraymis gibi. Paradan cok daha onemli seyler var sevmezsen bir kere istersen harun kadar zengin olsun ne fayda
ne diyor mesela? evim arabam var maaşım iyi falan gibi mi
senin yaşını nerden bileyim benden bi yaş büyük dedin
Evim var katim var diyor iste
Xok detay vermeye de cekiniyorum simdi bir de burada denk gekir filan o sams var bende
burdan mı?
Hayir da bilgisayarla pek hasir nesir belli mi olur
erkekler övünmeyi sever sahip oldukları ile
Bu surekli ovuyor ama yetmezmis gibi beni elestiriyor ve daha da kotusu yok olun fakirler anlamina gelen seyler soyluyor yuzune dedim ama sende herkesi ezikliyorsun dedim ama sanmiyirum ki kendini duzeltsin aksine egosu kalkiyor herhalde
bak orası kötü işte
İlgi ister misin
Hayir da bana bir yol gosterebilirsin. Bu hareketlerini birakmasini nasil saglayabilirim yuzune de soyleyemem ki cat cat
İnceleyelim ve adım adım ilişkinize yön verelim