Esim kaynanamla görüsmeyi kestim diye burnumdan getiriyor?

Esim ile 1 yildir evliyiz. Kaynanam kiskanc birisi ve evlendikten hemen sonra bana hesap sormaya basladi gelmelisin artik soyadin degisti vs... emri vaki yapti hep bende öyle seylere gelemiyorum. En sonunda hakaretler etti bana gelme dedi bende o günden sonra görüsmeyi tamamen kestim. Bir bebegimiz oldu hayirli olsun bile demedi ne kaynana nede görümceler ( görmeyesiceler) hepsi beni sildi. Bende dogal olarak bebegi onlara göstertmiyorum cünkü kendim gitmiyorum bebegide yollamam. Esim bunlari bildigi halde sürekli sorun cikartiyor. Hep tartisiyoruz. Hic mutlu degilim. Napacagimida bilmiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Hicbirsey olmamis gibi davraniyor sonra yaklasiyor yakinlik gösteriyo. Kolay degil bosanmak bilmiyorum. Bi tek o tavri hic hosuma gitmiyor. Onun ailesi kendi elleriyle ittiler beni geriye napabilirimki bana öyle yanlis yaptilar benden nasil bekleyebilirki oraya gitmemi hicbisey olmamis gibi davranmami
Esim kaynanamla görüsmeyi kestim diye burnumdan getiriyor?
Cevapla