Hisslerine guvenenler veya tarot bilenler
yardimci olur musunuz lutfen
muhammed bana nezaman mesaj atacak
yardimci olur musunuz lutfen
muhammed bana nezaman mesaj atacak
1 hafta sonra atarmış gibi hissettim
Ciddenmi
Evet his sadece. Seni umutlandırmak istemem
Haftaya perşembe akşamı
@kivanç_aslan senin hislerin daha kuvvetli sen söyle
Cididmisin
InshaAllah canim hersey gonlunce olsun bana karsi ne hissediyor sence
selamlar din kardeşim. haftaya perşembe kuvvetle muhtemel gözüküyor. size karşı hayırlı hisleri var. selam ve dua ile.
@kivanç_aslan ciddimisin ya
ciddiyim @mistiksu hanım son noktayı koyabilir. o üstadım.
@kivanç_aslan atmayin ama lutfen
@kivanç_aslan yok canım est. Ama bi yoga yapıp geldim düşüncelerim sezgilerim daha güçlendi bencede perşembe günü yazar akşam ezanından sonra
Saat de veriyor ya, yoga işe yaramış. Bugün de birini mutlu ettiniz. Tebrikler üstatım @mistiksu
soru sahibi şanslısın ki bu kız ne diyorsa çıkar.
Baska ne hissetin?
jasdashddj @mistiksu
@mistiksu Lan usadhasudjasosahuoıjdpokas
oha muhammed adlı bir kişiden mi bahsediyorduk ben hz. muhammeden bahsediliyor sandım
@kivanç_aslan valla biran bende hz. Muhammed sandım
Benim kokarde korkum yok
Git mahkene ver bu devirde katilere tecavuzculere bile geriken cezayi vermiyolar Sen iki kufur edene mi vericek saniyosun
muhammed yazarsa hayatının hatasını yapacak çocuğu uyarsın biri :d
Sen bana odersein sahte medyumcu 😂
@kivanç_aslan gidin isinize yalan dolanla kandirmayin. Insan gibi bir soru sordum. Tarot bilen varsa veya hissleri guvenen varsa. Bilmiyorsaniz birsey demeyin ama kalkip Dalga gecemek nedir ya
Rica ederim umarim yazar yazmasa yinede Tesekur ederim vaktin icin
Aleykum selam
Mumin kardes 😂
Yazmadi canım ya
Baska biri de haftaya persembe yazar demisti onu geri istemiyorum sadece pisman olsun istiyorum okadar cunku ayrilan bendim ahimi aldi. Saglik olsun.. muhammedin sifatina esekler isesin
Hayatim ya buyu muyule ugrasmam. Yazicaksa vicdaniyle yazsin.. baska de isteyim yok.. mesaj aticak birgun ama nezaman… onu bilemem.. ama bir gun aticaktir
Hdhdhd. 4 yil oldu. Ondan sonra kimseyi hayatima almadim ama o aldi. Utanmadan bide gecen ay mesaj atti flort etmeye calisti sonra hayatinda biri oldugunu ogrendim ayip dedim ozur diledi sonra yazmadim bende onu kiskandirmak icin baska normal bir erkek arkadasla resim paylastim oda beni engeledi. Umarim kiskanmistit adi kopek! Kizmamak elde degil. Ona en cok iyiligi ben yaptim ayakta tuttum iylestirdim ailesi sahip cikmadi ve onun yaptigina bak.
Canim ben onu asla affetmem ama okadar sey yapti bana cok canimi yakti burdan anlatmak roman olur. Unutmustum onu taaki 1 ay once yazana kadar kanayan yarami tekrar acti.. pisman olmasi benim vicdanimi rahatlatir tek buydu isteyim simdi gizli heaapta baktimda tatile cikmis
Cevap
5Cevap
Muhammed 4 gün sonra mesaj atar
Ciddimisin
böyle soru sorana hic yazmasin daha iyi
Kes kafani güzel kardeşim
Kes kafani ip ne
senin yaptigini niye yapayim 😀
Ne mal insanlarsınız ya beyniniz yok
Attım al
inanma böyle seylere
Atmayacak
Tarot ne alaka ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar