Benle flört edip bi anda gitti arkadaş olalım dedi. Hiç yazmıyorum 3 4 gündür fakeden deniyorum bana acıyormuş bunu öğrendim. Sizce ne yapmalıyım? Ben olduğumu söylim mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Numaramı silmesini söylemeli miyim
ARKADAŞLAR BİRİ VAR BANA ACIYORMUŞ DİYE KONUŞUYOR NE YAPMALIYIM?
Daha ne yapayim diyemi dusunuyorsun bu kadar aciz olmayin
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
O anlamda değil. Arkadaş iz Whatsap tan durumlarıma bakıyo. Ama fakeden yazan kızla flört ediyo. Bana acımış. Ama kendi hep peşimden koşuyodu. Napim bu durumda direkt yazim mi yoksa silim mi.
Birisi bana açıldığı için arkadaş bile olmak istese istemem Şnsan gibi her türlü her koşulda yanımda olana eyvallah iyi ki derim Bi derdin bi zorlu hayatın mı var ki acıyor
Her insanların aile de sorunları dertler olabilir insan gibi sohbet edip destek çıkmalı iyi hissettirmeli Böyle durumda zavallı gibi görüp acımak ne kadar kırıcı Ben olsam silerim yol veririm daha iyi
Acıdığı için arkadaşmış. Aslında beğeniyomuş ama zıt kutuplar mışız. Rahatsız oluyomuş ama acıyomuş diye demiyormuş. Zaten 1 haftadır wp den yazmadım oda yazmadı. Onu işleten herkesi ben sanıyo acıyormuş diye kalbimi kırmıyo
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Daha ne yapayim diyemi dusunuyorsun bu kadar aciz olmayin
O anlamda değil. Arkadaş iz Whatsap tan durumlarıma bakıyo. Ama fakeden yazan kızla flört ediyo. Bana acımış. Ama kendi hep peşimden koşuyodu. Napim bu durumda direkt yazim mi yoksa silim mi.
Kızım sil engelle gorusmek istersese s
Ktir çek Yasin kaç senin
25
Cocuk hayatina hic erkek girmemis gibi davranıyorsun
bence direkt sil. flört ediyomuş yani o yazanla. saçmalık hala ne düşünüyosun
Sormim mi neden acıyosun diye
gerek yok
Günaydın
Hiç cevap verme yazarsa engelle gec kısaca öyle değil böyle acınır insan kendine acısın
Kendi peşimden koştu hep. Şimdi arkamdan acıyorum diyo
Birisi bana açıldığı için arkadaş bile olmak istese istemem
Şnsan gibi her türlü her koşulda yanımda olana eyvallah iyi ki derim
Bi derdin bi zorlu hayatın mı var ki acıyor
Ailemin sorunu var oda aynını yaşamıştı. Onla mesafe koymama rağmen dibimden ayrılmadı. Sonra bi anda bitti. Şimdi acıyomuş rahatsız miş
Her insanların aile de sorunları dertler olabilir insan gibi sohbet edip destek çıkmalı iyi hissettirmeli
Böyle durumda zavallı gibi görüp acımak ne kadar kırıcı
Ben olsam silerim yol veririm daha iyi
Acıdığını nerden bilicem ki
Seviyor gibiydi
Neden söyleşin ki acıdığını ifade etsin ama başkasına bunu demesi hoş değil yani seni özel hayatın dertlerin
Bi da güvenilmez de öyle kişiye
Söyle bence bakalım anlayışlı mı olacak
Anlayışlı mi derken
Sil dersen kabul edecek mi saygı gösterip
Ee siler tabi ki sevmediğini söylüyo zaten
O zaman sende sevmeyenle devam etmezsin ben de sevilmediğim yerde durmam yani sevgisiz birinin yanında olunmaz..
Zaten yanında değilim kendi zorla başlattı aniden bitridi. Acıyomuş
Konuyu uzatmaya değmez bitir sil cebini engelle yani
İnan size acıyorum diye yorum yapan Facedeki dayı geldi aklıma
Napicaksin takilcan kafana gore bulcan birini bakcan yoluna
Ulan sen kim kopeksin de bana açıyorsun. Acima yetime. Doner koyar popona en de. Bem olsam ole der
Salak işte kendi peşimden koştu sonra acıyorum diyo. Numaramı bile almak için 1 ay yalvardı
Nerden. Peki sitedenmi cocuk yok
Yok ya
Sende ona acı yol ver gitsin
Nasıl yol vereym ağır bişi
Nasıl agır
Sende ona acı birdaha görüşme
Söylesen siler mi?
Tabiki neden silmesin
Nsjdbskbsnsksbdja çok safsınız (temiz anlamında)
Neden
Erkekler pisliktir kb çoğu kişi silmez
Ne yapar sence numaramı
Tutar işi düştükçe yazar belki
Ne işi düşer
Bazı insanlar flörtleşmekten hoşlanır sana umut verip bir daha gider
Yok o kadar yapamaz çekinir.
Belli olmaz
Zaten Başta çok ısrarcıydı iş ciddileşti biraz kaçto
Sonra zaten arkadaş kalalım dedi. Ama şimdi dicem silsin.
Engelle gitsin
Ciddi ilişkiden kaçıyorsa bir şey olmaz o ilişkiden
Silsin demim mi
Deme boşver
Ben zaten acele olmasın dedim kendi kendine çok sevdim felan filan sonra küçük bi hatamda sildi
Aynen işi düşünce yazacak fırsatı olmasın
numara yapıyor elde etmek için
Hayır zaten durduk yere bitirdi. Bi daha yazmadı numaramı silmiyo. Acıyormuş
aklı sende
Aklı bende olsa bana yazar sevdiğimi biliyo. Fake hesapla flört etmez
kendine güveni yok
Yok ya aşırı var
Ned3n aciomuş sana
Acıdığı için arkadaşmış. Aslında beğeniyomuş ama zıt kutuplar mışız. Rahatsız oluyomuş ama acıyomuş diye demiyormuş. Zaten 1 haftadır wp den yazmadım oda yazmadı. Onu işleten herkesi ben sanıyo acıyormuş diye kalbimi kırmıyo
ver.