3 yıldır aldatılıyormuşum ve sanki içimde bir şeyler yok oldu ve nasıl çözeceğimi bilemiyorum?

Çok iyi gittiğini sandığım bir ilişkim vardı her şey bende ilkti onda da öyle üni bitince evlilik hayallerimiz vardı ortak para bile biriktiriyorduk öncedeb herhangi bir şey yaşasa bile koymayabilirdi ama ne zaman yakınlaşsak bir şeyler olma yolunda gitsek hep durdururdu en özel günümüzü bekleyelim diye sosyaliz ikimizde bu bakirlik konularınıda konuşmuştuk nedense sevdiğinle yapmak en iyisi gibi düşünüyordum mezun senesinde başlamıştık ilişkiye okullarda aynı olduğundan baya güzrl gidiyordu kavga desen çok az hep bir arada herkes kıskanırdı sonra bok yoluna saçma bir şekilde etraftan bir şeyler duymaya başladım hiç takmadım düşünmiyorum çünkü bir şeyler olacakken hep durduran oydu ve yaşasak bile ciddi olduğundan koymayabilirdi belki ama 1 ay önce bizdeyken uyuya kalmıştı eskisi diye biri aramaya başladı güvrn problemi olmadığından ya da pekte takmadığımızdan mı şifre falanda yok wpden video geldi buna eskisi atmış yine bak ne buldum diye biz mezunun sonundayken özel anlarımız dediğimiz şeyi yaşamışlar ve okuldaykej devam etniş ben direk bir şey söylemeden çıktım evimden sonra etraftaki söylenenlere baktım yakın olduğum bir anda benden uzaklaşan arkadaşlarımla konuşmaya başladım çoğu insanla belli bir ilişki içindeymiş hiçbir şey demeden evden çıkmıştım o gün diğer gün kız benim evde kendini kesmiş gördüğümü anlamış galiba görüldü atmıştım çünki vidoya hastaneye kaldırılmış evi değiştirdim yatay geçiş düşündüm ama ortla olmadı 8 aydır yazıyor her gün ağlayarak ses jayıtları atıyor cevap vermiyorum ama her gün atıyor hiçbir soru sormadan gitmeme rağmen anlatmaya başladı ses kayıtlsrında günde 80 e kadar arıyor hala devam ediyor ses kayıtları mesajları aramaları sevdiğimden dolayı olsa da olurdu kendini hep çektiğinden üstelemedim sevdiğin insanla doğru zmanda yapmak hrp mantıklı geldi ama söylediği açıklamalarda bir tanr mantıklı şey bulamıyorum bunca yıl devam etmesi aramın bozulmasını bile sağladığı yakın arkadaşlarım anlam veremedim yeni evimide bulup her gün gelmeye başladı ilk geldiğinde arkadaşım falan zannettiğimden açmıştım direk kapattım 2 saate yakın ağladı selpeleye selpeleye gitti gece sabah akşam farketmeden hergün gelip aşağıdan bana bağırıyor ağlıyor zamanında çok kırılan bünyemden dolayı demekki tepki veremedim hiçbir şeye 8 ayda tipimdenden kaynaklı galiba ya da sporcu olduğumdan sevgilim olduğundan konuşmayan kim varsa yazıyor deli gibi çevrem genişledi liseden kızlı erkekli buluşma yaparken erkek sayısı azdı ve birazda hep çevremdeydi kızlar denk geldik gözgöze geldik ağlamaya başladı karşıda eline bir bardak su alıp döküp çekip gitti hiçbir olana anlam veremiyorum artık aklımdanda atamıyorum tepkide veremiyorum ne yapmalıyım
3 yıldır aldatılıyormuşum ve sanki içimde bir şeyler yok oldu ve nasıl çözeceğimi bilemiyorum?
Cevapla