1 aydır çıktığım sevgilimle nişanlanmayı düşünüyoruz. Düğün önümüzdeki yaza. Acele mi ediyorum, detayı okuyun lütfen?

Görücü usulü tanıştık gibi. Beni beğenmiş, kardeşini yolladı. Etrafa beni sormuşlar, bizde onu sorduk, araştırdık. Sonra görüştük 1 aydır sevgiliyiz. Ailece tanınan biri, iyi bir aile deniyor. Çocuk bana iyi davranıyor, evlenme niyetinde, ekonomik durumuda baya iyi, zenginler. Tipini beğeniyorum. Tek sorun benden 8 yaş büyük, o biraz kafama takılmıştı ama kabullendim galiba. Karşıma hep eğlence niyetinde saçma insanlar çıktı çok üzüldüm. Böyle ciddi birini bulunca kaçırmadan kabul edeyim dedim, ama böyle kararlardan hep korkmuşumdur. Sizce 1 ay çıkıp nişanlanmak hızlı mı? Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
1 aydır çıktığım sevgilimle nişanlanmayı düşünüyoruz. Düğün önümüzdeki yaza. Acele mi ediyorum, detayı okuyun lütfen?
Cevapla