Yeni tanıştığım erkeklerle konuşmak istemiyorum. Beni bayıyor. İçim almıyor. Neden olabilir?

Son 1 yılı geçkin zamandır sosyal medya üzerinden erkekler yazdığında konuşmak istemiyorum. Önceden böyle değildim. Bu durumumun reel hayatta da böyle olup olmadığını henüz bilmiyorum, deneyimlemedim, son 1 yıl içinde... Ayrıca hayatımdaki erkeklerden çok çektim bu durumu yaşamadan önce. Bu yaşadığımın nedeni ne olabilir? Tükenmişlikle bir alakası olabilir mi, ne gibi bir alakası olabilir? Kötü şeyler yaşadım, evet ama atlattım. Ama şuanda da erkekler beni çekmiyor. Konuşmak istemiyorum. İçimden gelmiyor. Elimin tersiyle itiyorum kim olursa. Bu durumun nedeni?
Yeni tanıştığım erkeklerle konuşmak istemiyorum. Beni bayıyor. İçim almıyor. Neden olabilir?
Cevapla