İç güzelliğe önem veriyorum iddialıyım diyen var mı.
İlk buluşmada kiloluydum şimdi biraz verdim diyor ki eni her halinle seviyorum😊
İlk buluşmada kiloluydum şimdi biraz verdim diyor ki eni her halinle seviyorum😊
Evet ben öyleyim ki bilen biliyor. Kalp gerçekten en önemli şey diyebilirim. Kalbi güzel olanın zaten dışı da güzel oluyor. Fiziği güzel olanın kalbi güzel olmazsa istediği kadar güzel olsun boştur
👍
Valla aklı başında ve gerrrizekalı değilse iç güzelliğine bakması lazım insanın. Kadın erkek fark etmez... Dış ambalaj janjanlıdır iç gıcıklar heyecan verir eyvallah ama insanın emdiği sütü de burnundan getirir.
Erkekler bana göre dış güzelliğe aldanıyorlar sonrasında birlikte vakit geçitince içini anlıyorlar. İç güzelliğe bakan insan zaten dış güzelliği aramaz.
Cevap
29Cevap
Dış görünüşten sonra iç güzellik önemlidir :)
Bazen her şey fizikte olmayabilir kafa yapısı yüreği 🙄
Aynen öyle ben güzele değilim ama seviyor
Rabbim bir ömür boyu mutluluklar nasip etsin inşAllah 🙏🙄
Hayır, çoğu dış görünüşün peşinde.
Dış görünüş yalnızca aksesuardır.
Dünya güzeli de olsan bir sivilce tüm günü berbat eder.
Yokluk kardeşim yokluk. Kadın çirkin olsa bile çoğu erkeğin umrunda olmaz
Yoklukta değil yakışıklı bir erkek
Çok yakışıklı veya zengin değilse yoklukta olma olasılığı yüksek
Yoklukta değil zengin ve çok yakışıklı olmasada yakışıklı.
Ne güzel insallah bizimde karşımıza güzel insanlar çıkar hep dış görünüşümüzü eleştiren değil
Erkekler sadece o an ki duygulara önem verir bence 🙏
Evet hangi deterjanı kullandın nasıl yıkanmış kalitesi önemli
Beş parmağın beşi bir değilki neler var ne çeşit insanlar var
İç güzelik bana önemli tabi kesin ve net söylüyorum
👍
Şimdi doğru konuşmak gerekirse hem iç güzellik hem dış güzellik çok önemlidir
Valla ben direk memelerine bakıyorum büyükse gerisi önemli değil skskks
İç güzelliğe önem veriyorum tabii ki. Memiş popiş olmadan olmaz 🤣
Demek ki her halinle kabul ediyor seni
Evet içine önem veriyorum ve iddialıyım
ben dış güzelliğe önem veririm
Alakası yok ic güzelligi sevdamiz senin o icin degil bildigin fizigin yani memelerin oran buran vb
İç dış güzellikte önemli benim için :))
Kalbi güzel olsun
👍
külliyen yalan dış görünüş olmazsa bakmıyorlar
Benimkisi standart erkek 💖💥çok mutluyum
iyi ozmn herkeze stndart bi erkek denk gelmez
Çok şükür 💥💖
Nah önem veriyorlar smcmgmg
Neden en çirkini halimle gittim yinede sevdi
çoğu erkeğin tek derdi 250 gr
Seviyorsa dis gorunusun bir onemi kalmiyor.
uyumlu olalim huzurlu olalim
Evlencekleri zaman evet diğer türlu azmanlar
İş güzellik, popo meme falan gibi :D :D
Maalesef 😏
Fiziğe önem veriyor genellikle
senin dis gorunusun baya iyi
İçini görmek lazım 😂
Yürü be zalım
Hayır 😀
Çok az
Aynen meme güzellig onemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?