Sevgilim evliymiş. Ayrıldım ama karısına gerçekleri anlatmalı mıyım?

Ya birilerini çok kınadım sanırım. Nasıl evli adamı anlamıyorsunuz saf mısınız ben tek bakışla evli mi değil mi sevgilisi olduğunu bile anlarım diyodum büyük konuşmuşum🤦 5 aylık ilişkimiz vardı hiç bi zaman yüzük takmıyodu parmağında yüzük izi bile yoktu daha önceki ilişkilerini sordum ama evli misin demedim ki sormama gerek yok zaten olsa söylerdi ve benimle görüşmezdi dedim. Evli olduğunu da şans eseri öğrendim kayınbiraderiyle karşılaştık görünce rengi attı zaten adam naber enişte diye yaklaştı konuşma ilerledikçe anladım ve sessizce uzaklaştım ya nasıl bi his anlatamam kandırılmışlık suçluluk duygusu üzüntü sinir hepsi birleşti resmen eve nasıl geldiğimi hatırlamıyorum sonra konuştum sert şekilde terk ettim zaten. Ama vicdan azabı duyuyorum yazık o kadına da. Sizce söylemeli miyim? Yoksa suçlu ben mi olurum?
Sevgilim evliymiş. Ayrıldım ama karısına gerçekleri anlatmalı mıyım?
Cevapla