Zaten öyledir.. Bir insan birisinden ayrılmadan yedeğini bulmuştur ona karşı duygularından emin değildir sadece ayrıldığında ve yalnız kaldığında hele yalnız kalmayı hiç sevmiyorsa o kişinin ilgisiyle ve onu iyi hissettirmesiyle yeni bir ilişkiye başlar..
Kimi insan da bu böyle işliyor maalesef yalnız kalma korkusu üst seviyedeyse hemen yeni birisini bulma zorunda hissediyorlar ki büyük ihtimalle zaten bir seçenekleri olduğunda ona iyi gelmeyen artık pek mutlu hissetmediği ilişkisini bitirip yumuşak şekilde yeni bir ilişkiye başlıyorlar..
Sonra mutluluk pozları umursamazlıklar filan falan derken işin özünde o insanların ben kendilerini aşırı yalnız hissettiklerini düşünüyor ve onlara üzülüyorum
Ayrılır ayrılmaz bir insan özgürdür ve istediğini yapabilir. Bu biraz da NASIL AYRILDIĞINA bağlı. Bazı ayrılıklara şükreder insan di mi? İyi ki kurtuldum der mesela! Verilmiş sadakam varmış diye düşünür. eski ilişkinin bitişine göre değişir
Bitti 2 buçuk yıl arkasından koştum suçsuz olmama rağmen sonunda bir defa bile konuşamadım Kızla en son baktımki yapacak bir şey yok ama duygularımı öldürdü kız toparlamak zor oldu çok
Hastalar flört süz kanka sız seks siz yasayamaz lar kısa süre bile. Ayrılır ayrılmaz bulmuyor lar. Zaten ilişkide oldukları biri ile devam ediyor lar yedek leri bitmez
Bazıları bu hayatta orjinal bazılarıda stokçu bir ilkisi varken bile ilişki ağında 5 ,10 kişi var siz gitseniz , sinemanın koltuğunu dolduracak bir 5,10 kişi zaten ayakta bekliyor... Orjinaller ise kadın/erkek hep tek eşlilikten yana gurur , çekingenliklerinden ve triplerinden yalnız 52 li ve 3. elizebetle yaşıyor, orjinaller orjinallerin kıymetini bilmesi gerekir😊😅🤣