Tanışalı 1 hafta oldu bugün iş güç konusu açılınca maaşımı sordu kaç alıyorsun bari diye. Görgüsüzlük mü?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, sorulmasında bir sakınca yok yani çok ayıp bir şey olarak görmüyorum fakat 1 hafta boyunca birbirinizi tanımanıza rağmen biraz erken olmuş sanki. Bir de bu konuyu ilişkinin çok temeli haline getirme niyetiyle sorulmuş olduğunu varsayıyorum (erkeğin kafasında). O yüzden bunu sorması ya da bu para konusuna takılması bence hoş olmamış ya da doğru olmamış diyelim. Fakat sırf bu yüzden yani böyle yaptı diye de karşınızdaki kişiden hemen vazgeçmeyin ya da üstünü çizmeyin. Onu iyice tanımaya çalışıp ona şans vermeye devam edin. Belki çok başka güzel yönleri çıkacak ve siz onun o yönlerini tanıdıkça daha çok seveceksiniz. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
160 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Alt tarafı bir soru yani çocuk senden borç istememiş , kefil ol dememiş , senet uzatmamış. Maaşın ne kadar demiş alt tarafı bir maaş. Neden böyle sıradan şeyler büyütülüyor ki. Bence ufak tefek detaylara takılmayın , görgüsüzlüğü bir çok şeyde görebilirsiniz bunlar alt tarafı anlık sorulan sorular.
Hem samimiyet ne kadar , konu nereden açıldı ve sonrasında ne dedi bunlar önemli. Belki aldığın maaşa göre işinden memnun musun diye sordu. Bilemiyoruz ama görgüsüzlük dersem ben ayıp etmiş olurum.10 Yorumla
Bence görgüsüzlük gibi geliyor kendi isteğinle söylemen farklı ya da evli olursun nişanlı olursun ona göre ayağını yorganına göre uzatmak için söylersin ama 1 haftada sorulmaz bence
80 Yorumla
Eminim gerçekten ne kadar kazandığını öğrenmek gibi bir derdi yoktur. Konu konuyu açınca maksat sohbet uzasın diye sorma gereği duymuştur. Erkekler bazı kadınlar gibi maddiyata pek önem vermezler. Onlara kalsa eşleri hiç çalışmamalı. Yani kısaca bu durumu gözünde büyütmene ve görgüsüzlük olarak algılamana gerek yok. Boş beleş şeyleri kafaya takıp ilişkinizi berbat etmeyin arkadaşlar.
80 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
126
Cevap
101Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Görgüsüzlük demeyilim de düşüncesizlik diyelim. Yaptığın işe gire aldığın para değiyor mu anlamında sormuş anladığım kadarıyla
Buna takılma paranla işi yoktur samimiyetten ve ağız alışkanlığından kaynaklı bir durum
Belki o da aynı soruyu kendine sormuştur.
Bazen konuşmak için karşındakini anladığımızı göstermek için gereksiz sorular konuşmalar yaparız hepimiz.
Zamanla tanıdıkça daha iyi anlarsın ne kadar görgülü olduğunu. Mutluluklar 🌸🌸20 Yorumla
+1 yılsormam, karşı taraf sorarsa sorma stiline göre sormasını yadırgayabilirim ya da yadırgamam. sırf bu yüzden flört kısmını atladıktan sonra maaşı söylerim bi şekilde laf arasında ya da yeri geldiğinde.
Ama kardeşim usule uygun değildir görgüsüzlük ve ayıptır şeffaf olalım derken görgüsüz oluruz
Benim hayatıma 2 kadın girdi söylemedim sormadım ben erkek tarafı olarak sevgiliyken sormam. o sorar ise de söylerim elbette. bence böyle şeyler ilişkinin aşamasına veya samimiyetine bağlı olarak kendiliğinden öğreniliyor. evliysek zaten birbirimizin maaşlarını bilmemiz lazım, paraları tek bir havuzda toplayıp ona göre harcama yapmak için.00 Yorumla
+1 yılYani aranızda 1 haftada ne kadar samimiyet oluşmuş bilmiyorum genel olarak doğru bulmadığım bir durum ama flörtünle çok fazla içli dışlı olduysan bir haftada sormayı sakıncalı görmediği için sormuş olabilir altında bir art niyet aramaya gerek yok..
31 Yorumla
Soran+1 yılArt niyet aradığım yok meraktan sordu sadece.
Ama tanışalı 7 gün olan birinin maaşını ben irdelemezdim. Ondan tuhaf buldum belkide
Selamlar.
Maaş sormanın yanlış olduğunu düşünenlerdenim bende. Özellikle flört döneminde bu hataya düşülmemesi gerekiyor. Ama ille de art niyet aramamak lazım bir yandan da.20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 865 cevap paylaştı.
+1 yılİyice abarttınız mk. Laf iş güç konusuna gelmiş sormuş. Özel olarak sorsa art niyet düşünürsün eyw ta görgüsüzlük falan abartmayın. Onuda geçtim ulan zaten kadın kısmısının neyini soralım aldığınız maaş ojenize saçınıza zor yetiyor sorsa ne olcak🤷♂️🤦♂️
20 Yorumla neden siz sormuyor musunuz? doğru yapmış. düğün masraflarının ortak olması lazım, altınlar ortak, evin ihtiyaçları ortak. eşitlik diyorsunuz ya! her şey eşit o zaman. e bu durumda senin de maaşın iyi olması lazım.
Erkekler kadınların kendilerine yaptıkları muameleyi kadınlara yapmalı. Erkekler karaktersizlik yapmamalı.22 Yorumla
+1 yılMerhaba...
Biri ile tanıştığımızda maaşı değil işini bile sormak, karşımızda ki insanı bir seviyeye koymak, statüye sokmamıza neden oluyor.
Toplum statüsünde ki yerini meral ettiğimiz için soruyoruz.
Bu bir görgüsüzlük mü tartışılır.
Belki ilişkinin ileri evreleri için, zihnen kendini maddi olarak rahat hissetmek istemiştir.
Maddiyata önem veren birimi cimri bir insan mı tanıyarak zamanla öğreneceksin.
Görgüsüz olarak kabul etmek doğru bir tutum olmaz.10 Yorumla
+1 yılKesinlikle görgüsüzlük. Bir de fark edersen sorarken sorunun sonunda ''bari'' ibaresi kullanmış. ''Kaç alıyorsun bari?'' direkt küçümseme ifadesidir bu. Şey gibi düşün ''İyi kazanıyor musun bari? Ya da ''Aldığın yetiyor mu bari?'' gibi. Kesinlikle görgüsüzce. 1 haftalık diyorsun bir de. Araya mesafe koy, uzak dur hatta bitir. İleride daha çoook başını ağrıtır bu tip.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 469 cevap paylaştı. Evet görgü kuralları gereği sorulmaz hele ki 1 haftada sorulmaz ilerleyen dönemlerde konusu açılınca vs sorulması daha uygun ve medeni olur Art niyeti olmayabilir tabiki ama kriterleri içinde x-y miktarları arası maaşı olsun gibi bişeyde olabilir Hayatındaki insanı tanıyıp doğru analizi yapacak olanda sensin bu durumda
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 463 cevap paylaştı.
+1 yılBirine maaşını sormanın ayıp kabul edilmesine anlam veremiyorum. Bu ayıplama mevzusu yüzünden yapacağım işten ne kadar kazanırım onu bile bilmiyorum, insan merak ediyor bazı şeyleri ama yanlış anlaşılırım diye soramıyor. Kim böyle şeyleri tabu haline getirdiyse bence esas görgüsüz o, paraya fazla anlam yüklemiş ve herkesi kendi gibi sanıyor.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Meraktan sormustur is guc konusu acilinca demissin konu konuyu acmistir herseye bu kadar takilmayin ya, cogu meslegin maaslari bellidir zaten bazi islerinki de belli degildir ozelde vs. Calisiyorsundur acaba o sektorde calisanlar ne kadar kazaniyor ki diye dusunmus olabilir ben o sebepten sorabilirdim yani bunda kotu bir sey var mi tam bi rakam vermeyebilirsin istersen ortalama bisi solersin ne var bunda?
Peki sen ona sordun mu maasini?00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen hic kimsenin maasini sormam. Calisiyormu calismiyormu bunu sorarim, amma maas sormak gorgusuzluk. Kimseye maas sorulmaz. Su donemin insanlari bunu anlamiyor, amma kimese kazanci sorulmaz. Zaten ortalama biliyoruz doktor ne kadar alir, muhendis ne kadar alir, meraktan sorulmaz kac para aliyorsun diye. Ben ogretmenim bana sorunca ister akrapam, ister komsum ne kadar maas aliyorsun iyidir sukur diyorum. Sanaa neee diyesim geliyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGörgüsüzlük değil, sorabilir yani.
Bende sorardım bi haftada değilse de er ya da geç sorarım ne kadar kazanıyor benden çok mu alıyor diye.
Benden çok kazanan biriyle evlilik istemezdim şahsen. Oyuzden sorarım onun sorması da onun açısından iyi birşey. Kimse karısından daha az maaş almak istemez00 YorumlaIsini sorarim ama maasini sormam ama durum ciddilesmeye basladiysa kendisinin söylemesini beklerim yine sormam ki abimin aldigi maasi bilmiyorum sormadim hic mesela
20 Yorumla
+1 yılKendimden yola çıkarak cevaplayayım. Ben olsam sormazdım ama sormuş olsam boş bulunduğumdan sormuşumdur. Kızı taksite sokmak İçin sormam. Zaten kızın kılık kıyafetinden konuşma üslubundan kaç karat olduğu SRC si ortaya çıkar.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Laf arasında konu eğer oraya gelmişse o yüzden sormuştur. Bunda garipsenecek bir durum olsaydı 3 gün sorma sorması garip olurdu. Ama yine de gözlemlerine dikkat et eğer hala da para lafını sürekli açacak olursa işte o zaman bir daha düşün derim.
00 Yorumlaİnsan ister istemez merak eder eğer niyetini senin paransa zaten ilerde ortaya çıkar o zaman karar verirsin. çok takılma şimdiden her cümleye takılırsan takıntı haline getirip sürekli kuşku içinde olmana sebep olur bu da iliskinizi olumsuz etkiler
00 Yorumla
+1 yılKaç alıyorsun bari demek bariz küçümseyerek sormak zaten eğer bu şekilde sorduysa ama yanlış bence en önce sorması gereken başka sorular varken maaşın ne kadar sorulması bence ayıp bana ters sanane yani
00 Yorumla
+1 yılYani bilemiyorum öylesine de sormuş olabilir, herkes soruyor karşındakinin karakterini zamanla daha iyi anlarsın ama bana göre yanlış ben eşim olsa, ciddi adımlar atılsa bile soramam gibime geliyor, o söylerse anca
00 YorumlaAy ne abarttınız ya
Zaten biri bu kadar takiyorsa kole gibi çalışıp ufak bir maaş alıyordur söylemek istemeyince bu gibi durumlara giriyorlar yok görgüsüzlük yok bilmem ne söyle işte direk.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ben sormasına değil, bari demesine takıldım. Neden "bari", niye "bari", "bari" demese olmuyor muymuş?
Bilemiyorum, belki ben takıntılı bir bireyimdir.10 YorumlaBir hanımefendi ye bu sorulması görgüsüzlük evet zira ben kadın olduğum halde asla bu soruyu sormadım sormam da. Erkek dediğin ruhen güçlü olur. Benim kadınım her türlü bakarım diye kendine güvenir. Kadının
maaşına güvenmez. Kadın da erkeğin getirdiğine razı olur karşıdakini ezmez. Her türlü yanında olur.10 Yorumla
+1 yılBana görgüzüsüzlük gelmedi zan altında bırakmak istemem. Art niyetli olmadan öylesine sormuş olabilir. Meraktan tamamen
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılPara konusuna fazla önem verilmesi sevgi de aşk da pek iyi bir şey değildir tâbi ama meraktan olur başka bir şeyden olur sorabilir bunda sorun olmamalı...
00 Yorumla
+1 yılMerhaba
Bence bu konuyu hemen görgüsüzlük ile bağdaştırmamak gerek yani merak etmiş de olabilir. Atıyorum evleneceği kişinin maddi konuda sıkıntı çekip çekmediğini de hesaba katıyor olabilir.
Yani bir yandan bu tarz düşünceleri de göz önünde bulundurmak gerekir00 YorumlaGörgüsüz olarak yorumlamak olmaz bu tür konularda sohbet edilebilir sizin kurduğunuz samimiyete bağlı aslında bu sorudan rahatsız olmussan samimiyet çerçevesinde bir muhabbetiniz olmamış demektir artık hangi amaçla flört ediyorsan o amaca ters sorular seni rahatsız etmiş 🙂
00 Yorumlanasıl sorduğuna ve niye sorduğuna bağlı, ama bence sorulabilir cünkü sana arkadastan daha yakın olması gereken biri, mesela kardeşin biliyorsa o da bilebilir bence
00 Yorumla
+1 yılAslında görgüsüzlük değil ama hoş bir şey de sayılmaz. Ben bile bir senelik sevgilimin tam maaşını bile bilmiyorum yani. Ama erkekler biraz düşünemez bu tip şeyleri belki de muhabbet uzasın diye öylesine sormuş da olabilir. Art niyet aramamak lazım öyle. Bu arada bari kelimesini kullanması çok ayıp.
00 YorumlaNeden görgüsüzlük olsun? Sen birlikte olacagon kişinin maaşını bilmek istemez misin? Maaşı düşük olan biriyle birlikte olmayacağını Allah da biliyor kul da 👍😂
02 Yorumla- +1 yıl
Kadınla erkek aynı degil
Ben hicbir flörtüme maaşını sormadım. Günlük hayatta kaç yıldır eniştemin ablamin ne kadar naaş aldığını bile bilmem. Meslek sorulur ama naaş görgüsüzlük
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılYa bırak boş yapma normalde hep kadınlar soruyor sormasa da araştırıyor kaç alır acaba falan diye çokta normal bişey sormuş zoruna gittiyse köşede ağla
00 Yorumla
+1 yılGörgüsüzlük bu değil fakat güzel bir soruda değil yani fakat bir "Kaç lira maaş alıyorsun" diye sorulduğu zamanda "200 lira maaş alıyorum" demekte bu kadar zor olmamalı yani.
00 Yorumla
+1 yılGörgüsüzlük tabi ki. Bir de paragöz olabilir. Açıkçası aşırı derece patavatsız. Hiçbir koşulda iyi durmuyor.
10 Yorumla
+1 yılSormasını geçtim sonuna bari kelimesini koyması biraz küçültücü bir davranış seni küçültmek için söylemiş olabilir kendini üstün göstermek için
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 512 cevap paylaştı. hhahahahaha yorumlardan cahillik akıyor siz erkeklere sorunca sorun yok erkekler sorunca görgüsüzlük öylemi yazık kafanıza sjsjsjsj
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yıl.
Kesinlikle görgüsüzce bir davranış.
İnsanlar bu kadar kaba olmayı nasıl beceriyorlar.
.10 Yorumla
+1 yılYa bu maaş soran insanlardan nefret ediyorum
Ne boş muhabbet20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 349 cevap paylaştı. Kadının yaşı , erkeğin maaşı sorulmaz.. Samimiyetinize bağlı sorduysa sıkıntı yok.. Ama ilk tanışmada sorarsa görgüsüzlük evet...
00 Yorumla
+1 yılSohbet, muhabbet olsun diye sormuştur büyük olasılık. Yani samimiyet yoksa eğer sorulması itici bir durum gibi.
00 Yorumla
+1 yılNeden absürt olsun ki. Eğer rahatsız olduysan bunu ona söyleyebilirsin.
Bu arada ne kadar alıyorsun? 😄😄00 Yorumla
+1 yılMerhaba, görgüsüzlük değil, ama hiç üstüne vazife olmayan konular bunlar,, kimse kimsenin maaşını sormamali
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yıliyide hemcinsleriniz ilk dakika mal varlıgın beyanı istiyor :D art niyet aradıgını düşünyorsan düşük maaş söyle tepkisine baak.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılnormal soru bu. herkez herkese soruyor. sohbet esnasında tik gibi bir şey oldu bu.
ileride bunu kullanırsa o zaman ayrılırsın01 Yorumla- +1 yıl
Bunu Garip bulma bence. parayla hiç ilgisi yokmuş gibi davranıp gizliden gizliye kadının parasını seven erkekleri garip bul.
istesende istemesende, sen 7 gün önce tanıdığın birinin maaşı ile ilgilenmesende bu artık tik gibi bir şey oldu... insanlar farkında olmadan bile para ile ilgili konuşuyor
Gizli Üye(25-29)+1 yıltemelinde biraz hiyerarşinizi belirleme yatıyor olabilir veya sadece laf olsun diye demiş de olabilir. Maaş paylaşılana kadar sorulmaz diyip geçiştirebileceğin ısrar edici olmayan bi tutumdaysa görgüsüz diyemezdim ben
00 Yorumla
+1 yılMaaş sormayı çok abartıyorsunu gayet normal bir şey
04 Yorumla
Soran+1 yılSormakta bir şey yok ama 7 gün tanıdığın birinin gelirini irdelemek yersiz bana göre
- +1 yıl
İrdelememiş yalnızca sormuş. Miktarını söylersin eğer maaşla ilgili sorulara devam ederse o zaman görgüsüzlük olur tavrını koyarsın.
Soran+1 yılPeki şu saçma mı bazen mesajlaşırken tuvalete gideceğini söylüyor bekle diye
Yani 1dk de ne biliyim, tuvalete gidiyim demek zorunda mısın yüz yüze buluşmada değiliz ki kalkarken açıklama yap
Çocuk iyi efendi ama fazla rahat, rahatlığın temelinde köylülük mü yatıyor anlamadım- +1 yıl
Imm evet o biraz kötüymüş. Bunu normal karşılıyor olabilir ya da seni samimi buluyordur o yüzdrn söylemekte bi sakınca görmüyordur. Bilemedim
+1 yılYani biraz öyle olmuş
Bu tür şeyler sorulmaz
Ben sevgilimin maaşını bilmem aylardır beraberiz
Terbiyesizliktir çünkü00 Yorumla
+1 yılBende sorardım. Bizim köyde maaşı iyi olmayana oğlan vermezler
13 Yorumla- +1 yıl
Dermişim şakasına
- +1 yıl
Puahahaha
- +1 yıl
ekonomi önemli 😶
+1 yılKadınlar da erkekler de sormamalı. Ne iş yapıyosun diyebilir ama maaş sorulmamalı
10 Yorumlapara avcısı erkek olabilir dikkat et çok mu zor sanki internetten araştırıp bakmak
10 Yorumlayoo ne alaka görgüsüzlük alt tarafi sormus nkdr aliyon diye bundan sby yok bnce
10 Yorumla
+1 yılneden görgüsüzlük olsun ya valla can sıkıntısından neleri dert edineceğini şaşırıyorsunuz
10 Yorumla
+1 yılSormasında sıkıntı yokda sormak için biraz erken olmuş..
10 Yorumla
+1 yılSadece sormustur altinda brseyler aramaya gerek yok
10 YorumlaKac yillik sevgilimde olsa ne sorarım ne söylerim. Kimsenin maaşı umrumda değil. İnsanlari kafalarinda konunlamak için sorar insanlarda zaten. Bomboş bir sorudur.
00 YorumlaNormal bence sadece soru sormuş merak etmiş bunda art niyet görünmüyor
00 Yorumla
+1 yılbence evlenmis insanlar bile birbirine sormamalı bana ağır geliyor bu durum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 844 cevap paylaştı. Evet ama hemen kötü niyete bağlamamak lazım belki tanıma amaçlı sormuştur.
00 Yorumla
+1 yılPara konularını flörtü bırak evlendiğinde bile konuşulmasından yana değilim
00 Yorumla
+1 yılNiye olsun ki? Belki de maddi olarak uyuşup uyuşmamanıza bakacak.
00 Yorumla
+1 yılYa yok nolck samimi bulmustur sormustur bunda bsey yok takilma
00 Yorumla- Devamını Gör (167)
Devamını Gör(212)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Flörtüm iş güç konusu açılınca maaşımı sordu. Yaptığı görgüsüzlük mü?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer