Yalanı instagramdan biriyle takiplesiyordu ben o kisiyi tanıyordum ama o tanımıyordu tanımadığını biliyordum ve takipten çıkarmasını söyledim başta hayır cikarmiyorum ayıp olur dedi israr ettim çıkardı tanımıyorsun ayıp olmaz dedim çıkardı. Bi süre sonra tekrar eklestiler yine cikar dedim çıkardı tanımıyor musun diye sordum hayır dedi. Bir süre sonra ogrendim konuştuğunu hatta bende önce tanıdığını öğrendim uzun süredir arkadaşca konuştuğunu ogrendim kıza sordum her seyi anlattı arkadaşız dedi sevgilim bana tanımadığını söylemişti kızla sevgilimin söylediklerini karşılaştırdınm aynıydı ama bana neden tanımadığını söyledi aklım almiyor ona sordum sen bu kizla konuşmamı istemiyordun bende sen kızarsın diye söylemedim senle kotu olmak istemedim dedi ama yine de inanamiyorum guvenim kırıldı. tamam bana başka bir insan anlıyorum ama yalan söylenecek bisey yok ortada neden söylenir böyle bi yalan. Bazı konuşmalarını da attı normal ama yinede sosyal medyadan tanıştığın biriyle arkadaş olup konuşmak ne sevgilinden saklamak ne demek ne yapmalıyım bilmiyorum. şu an konuşuyoruz devam ediyoruz ama ona güvenmediğimi soyledim soğuk davranıyorum bana böyle soguk davranma diyor yanlış yaptım haklısın diyor güvenmiyorsun biliyorum diyor ama boyle sogukta davranma diyor bilmiyorum icimden gelmiyor bi yandan onun kötü bisey yapmadığını hissediyorum ama yalan söyledi inanamiyorum ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Benim icin 26 saat yol geldi gorusmek icin sevmeseydi gelmezdi ben olsaydım gitmezdim gorustugumzdeki davranışlarda gayet samimiydi iyi niyetliydi anlamiyorum ya neden yalan soyledi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ona aynisini ben yapsam nasil olur de ve bence ayril. Bunun altinda birseyler vardir ve erkek arkadasin yeniden neden yalan söylemesinki? Ben olsam güvenmezdim böyle bir yalandan sonra inan bana bir erkek bu tarz tavri bir kizda cekmez, sen niye cekesin?
Dogru soyledim bunu ona evet haklisin dedi hatta sana agzima geleni soylerdim dedi sinirli olurdum her seyi yapardim dedi ama sonra dinlerdim dedi çünkü kötü bi niyetim yoktu dedi
Belki seni onunla ayırmanı istememiştir. Arkadaşca sohbet ediyorsa sorun yoktur. Belki de korkup yalan söylemiştir. Sen onunla ayrılacağını düşündüyse böyle bir yalan uydurmuş olabilir.
Benim icin 26 saat yol geldi görüşmek icun beni hayatinda istemeseydi başkasıyla konussaydi gelmezdi
O yuzden anlamiyorum ya neden
yalan atan sürekli atar
Sana kalmış bisi bu bunu sineye çekebilirsen bariş
erkek işte yedek tutuyor
Affetme.
Konuşuyorum bilmiyorum ne yapmalıyım
Yalan söyleyen bir daha söyler ve bence bu affedilecek bir konu değil.
Biliyorum öğrendiğim gibi konusmak istemedim aradi israrla son kez konusalim dible dedi dibledim sonra konuşmadım yine aradi dinledum yapma boyle dedi ihanet etmedim dedi söz bi dha olmayacak d eddi sana soyledigim tek yalan bu dedi o da sen kızacaksın diye böyle oldu soyledim dedi yanlış yaoyim dedi
Sen bilirsin ama affetme derim.
Barisma
Ya da baris sen bilirsin
Ya neden söylesin aklım almıyor kizla konusmalarida gördüm normal arkadas sirdas gibi kizda arkadasca konustuk diyor kızı taniyorum yalan soylemez bilmiuorum
Niyeti sadece arkadaslik olsa saklamazdi bence. Yanlis bir sey yaptigini biliyor
Bence sen su an bu durumun ciddiyetini biraz kapatimaya calisiyorsun kendi kendini kandirip durumu daha iyi yöne cekiyor gibisin. Ama dogru degil yaptigi. Neden yalan söyledi magdem normal arkdasca ise?
Bu arada kizada inanma. Kim yalan söyler kim söylemez hic bir zaman emin olma arkadasimdir yapmaz deme asla.
Normal arkadas gibi konussa bile bir kere sormussun cikarmis. Tekrar cesaret edememesi gerekti
@Anonymous1000 evet haklisin konuşmalarını gördüm ekran alıp atti ondan biraz daha kötü niyetli olmadığını düşündüm zaten eskisi gibi degilim sadcee iyi bir insan olduğunu biliyorum ben konuşmamamsini soyledim diye bana yalan söylemiş mantıklı bi nedeni yok o an söyledim devam etti sana söyleyemedim kızarsın diye dedi ondan anlayamiyorum
Benim tekrar oyle bi tepki verecegimi beklemedi tepsini gördü çıkardı kız ekliyordu