Çıktığım çocuktan birgün hoşlanıyorum birgün hoşlanmıyorum sizce normel mi size hiç böyle oldumu kendimi kötü hissediyorum?

Hergun buluşuyoruz yaklaşık tanışalı 1 ay oldu. İki haftadır daha çok buluşuyoruz ama hergun değil. Onu tam tanımıyorum hala. Tam bilemiyorum. Ama bulduğumuz bir günü okadar tatlı ve yakışıklı geliyorki çok seviyorum. Ertesi gün bişey hissedemiyorum niye böyle oluyor. Ona her geçen gün daha çok umut veriyorum. Yardim edin ama bırakmak istemiyorum 😔
Çıktığım çocuktan birgün hoşlanıyorum birgün hoşlanmıyorum sizce normel mi size hiç böyle oldumu kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla