Ben çok belalıyım, sen hata yaptın bana bulaşarak diyen kıza, hata yaptığımı düşünmüyorum mutluyum diyen erkek ne hissediyodur?

gerçekten laf olsun diye kurar mı erkek böyle bir cümle? Yoksa kızı gerçekten beğenip efendi mi bulmuştur?
Ben çok belalıyım, sen hata yaptın bana bulaşarak diyen kıza, hata yaptığımı düşünmüyorum mutluyum diyen erkek ne hissediyodur?
Cevapla