Benim aynı üni ve aynı sınıfta olduğum bir çocuk vardı sonra takipleştik. Ben kendimi başkası gibi tanıtmıştım. Sonra söyledim ne gerek vardı böyle yapmaya dedi. Ben birkaç ay sonra geçen Ocak ta açıldım. Ama beklentim yoktu zaten olmayacağını benden hoşlanmayacağını tahmin ediyordum. Bana en başında fark etmiştim yazdı ve sonrasında da sevgilim var ve geçen ilk ayımızı kutladık dedi
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bence takıntı yapmışsın
Olabilir ya da gerçekten hoşlanmış olamaz mıyım?
Yanı çok normal böyle hissetmen sen olmayi isterken başka birinin olması insana bunları hissettir
Yani geçen seneki gibi hoşlandım yok ama insan görünce bir kötü oluyor
Yani sindirmesi biraz zaman alır ama araya uzun süre girse de hissin azaldığını düşünsen de öyle gördüğünde o his oluşur çünkü senin tamamlanmak isteğini başkası tamamlamıştır ya o his geçmez
Evet maalesef Ocak ayından ekime kadar bi şey yoktu ta ki okulda gördüm kötü oldu
9 ay az değil aslında ama yinede
Göz görmeyince katlanıyor yürek
Evet öyle oluyor
Peki olayın ardından 9 ay geçse bile aklıma gelmesi normal mi?
Sevginin bitmesi diye bişey yoktur sen o süre zarfında unuttun belki ondan
ama aşk olduğunu sanmıyorum hoşlantı bu kadar yüksek olabilir mi bilemedim
Yani aklından çıkması zaman aldıysa olabilir
şöyle işte ocakta itiraf ettim biz hala takipleşiyorduk sonra işte okul online falan oldu hiç yüzyüze görmedim sonra bana itiraf ettiğim zaman yaptığı açıklama en başından fark etmiştim ve sevgilim var geçen ilk ayımızı kutladık yazdı. Bana garip gelmişti yani sadece sevgilim var dese de olurdu ayrıntıya ne gerek vardı bilemedim belki ona fakeden yazdığım zaman yani başkası gibi tanıttığım zaman konuştuk diye ki normal konuşmaydı flörtle alaksı yoktu o zamanlar yoktu yeni oldu demeye çalıştı ilk ayımızı kutladık derken bilemiyorum ama okul açıldı işte bu hafta ve yüzyüze ilk defa gördüm 8 ay sonra falan o eski heyecanlandığım anlar aklıma geldi ve kötü oldum ama sanaldan yazışma dışında gerçkete hiç konuşmadık hiç yani zaten ilk başka biri gibi tanıttım kendimi sonra gerçeği söyledikten sonra birkaç soru sordum muhabbet olsun diye ama olmadı sonra zaten ocak ayında itiraf ettim onun üzerine en başında fark etmiştim dedi muhtemelen
biraz fazla anlattım ama :))
Belki de sevgili olduğu kızın onu dendiğini düşünmüş bide senin gerçek olacağını düşünup o arada kalmışlık duygusundan öyle davranmış olabilir sonrasında işte bir karar verip onunla devam etmiştir. Yanı o olumsuz olur diye seni düşünmüştür belki
Ama beni seçenek olarak düşünmesi imkansız çünkü itiraf ettiğimde zaten 1 aylık sevgililermiş
ama bu konuşmadan sonra kendisi takipten çıkmadı ta ki ben sevgilisi ile storylerini gördüm gerçekten inandım sevgilisi olduğuna ve birkaç hafta sonra takipten hem çıktım hem de çıkardım. Sence takip meselsini fark etmiş midir ve eğer ettiyse bunu sevgilsi ile fotoğraflarını gördüm diye yaptığımı düşünmüş olabilir mi? Ben çünkü bu nedenden yapmadım belki etkisi olabilir ama şey diye düşündüm hala niye takipleşiyoruz sonuçta ben ona itirafta bulunmuşum
Yani yalan söylemediğini bilemezsin sevgilisi ile denk gelirsen ve söylersen ikinizlede aynı aynda konuşmuş gibi olmasın diye onu uydurmuş olabilir.
Takip meselesi zaten dediğim gibi karşı tarafta kesinlik olmamış olabilir taki story atana kadar. Sen onun artık ne düşündüğü ile niye ilgileniyorsun ki onu düşünmüş ya da bunu düşünmüş çok ta önemli değil bence. Belki de aklında başka fikirler daha vardı maden sevgilisi var niye seninle daha konuşuyor çıkarmıyor
sevgilisi olduğunu öğrendikten sonra hiç mesajlaşmadık ama takipten hiç çıkmadı
O zaman seninle konuşması senin duyguların ona herhangi bir sıkıntı yaratmayacagini düşündüğünden.
yani bilemedim neden çıkarmadığını en sonunda ben çıktım umarım sevgilisiyle hikayelerini gördüm diye sanmamıştır çünkü sadece onunla alakalı değil
sence ne sanmıştır? tabi farkındaysa
Ondan değilde karşılık olmadığını düşündüğü için çıkardı diye düşünmüştür
Sen ne için çıkardın onu anlamayadim
e ben karşılık olmadığını ocak ayında öğrendim ama takibi eylül de çıkarttım
yani artık takip etmenin bir anlamı yok dedim
Yani umudunu o an kestiğini düşünmüştür
Hem sen neden bu kadar onun ne düdüğünü düşünüyorsun
hala okulda sınıfta gördükçe o eski anlarım aklıma geliyor o itirafım falan
hiç yüz yüze konuşmadık ama ben etkilenmiştim
tipinden di ama şimdi pek hoşum agitmiyor doğal olarak ama yine de insan üzülüyor
Olsun insanların bazı şeyleri ne kadar çabuk unuttuğunu ne kadar çabuk önemsemekten vazgeçtiğini kendi çıkarı ya da kendi yararı için neleri göze aldığını neleri gözden çıkarabilecegini düşünsen aklın durur bu kadar takma bence olmuşa ölmüşe çare yok etki edemediğimiz şeyleri çok düşünmenin yararı yok aksine zararı var
evet çok haklısın açıkçası benim deneyimim olmadı bu konuda sadece bu oldu o yüzden ne yapacağımı da şaşırıyorum bazen
Yani doğal ol ekstra bir çaba harcamaya gerek yok ki zaten senin için yararına olmamış bide kendini kasman kötü olur
yararıma niye olmadı
Bu hayatta her şey istemediğimiz gibi olmaz bazen hiç bişey de istediğimiz gibi olmaz. Ama yarar mı zarar mı bilemeyiz bazı şeyleri zaman gösterecek bize
bana yarar oldu herhalde bu olay kısmet değilmiş
benim amacım sevgili olalım değildi zaten amacım ona karşı hislerimi söyleyip kafamdan atmaktı ki çok iyi oldu benim için
Öyle düşünüyorsan çok iyi mantıkende iyi
aynen çok iyi oldu
kendisinin hoşuna gitmiş midir bilemem ama ben rahatladım
Yani çoğu insanın hoşuna gider beğenilmek hoşlanilmak.
Yani rahat eder insan öyle çünkü üzerine düşeni yapmıştır ondan sonrası onun tekelinde değildir
aynen öyle ama sürekli okulda görmek iyi olmuyor gerçi ben bunu göze alarak itiraf etmiştim ama yinede zor hiç yüzüne bakmadım şu ana kadar gerek te yok zaten
Böyle daha çabuk alışırsın
umarım
Ama çok fazla üzerine düşünmek iyi değil.
evet biliyorum
👍
Çok teşekkür ederim tüm yorumların için🙏🏻
Rica ederim