Sevgilisi olduğunu bildiğim halde gördükçe bazen kötü oluyorum sizce neden?

Benim aynı üni ve aynı sınıfta olduğum bir çocuk vardı sonra takipleştik. Ben kendimi başkası gibi tanıtmıştım. Sonra söyledim ne gerek vardı böyle yapmaya dedi. Ben birkaç ay sonra geçen Ocak ta açıldım. Ama beklentim yoktu zaten olmayacağını benden hoşlanmayacağını tahmin ediyordum. Bana en başında fark etmiştim yazdı ve sonrasında da sevgilim var ve geçen ilk ayımızı kutladık dedi

Sevgilisi olduğunu bildiğim halde gördükçe bazen kötü oluyorum sizce neden?
Cevapla