Dokunmadan sevmek mümkün mü. Dokunmadan sevmek nedir bilir misin?

Sizlerden ricam bu oluşturduğum satırların bir hatıra olarak kalmasını sağlamanız.. 28 yaşındayım, 19 yaşımda hayatımın en güzel en değerli oluşumunu tanıdım.. 9. senemizi tamamlamak üzereyiz elifimle.. Kanserle mücadele etmekte.. Sol elinde kist mevcut, kalem, çatal gibi şeyleri kullanamıyor.. Onu yaradan Allah'ın aşkına öyle temiz, öyle güzel öyle yoğun seviyorum ki.. 9 yıldır yemeklerini yediriyorum, duşunu aldırıyorum, sinema sistemi kurdum ayağına kadar gidiyorum her gün filmler izliyoruz.. Anlık kokusuna, tek bir ufacık gülümsemesine canımı vermeye hazırdım yıllardır halada hazırım.. Vücut ağrıları oluyor, kabuslar görüyor, yeri geldiğinde ayağa dahi kalkamıyor. Ben size gerçek sevmeyi anlatıyorum işte.. Dokunmadan, hissederek, bir an olsun onu zihninden kalbinden silmeyerek.. Bana Şair adamım diyor.. Ona ne kadar güzel baktığımı, ne kadar şerefli ve güzel sevdiğimi vurguluyor.. Allah korusun yarın bir gün vücudunda bir özrü olsa ayağının altında bile yaşarım.. Onun aşkı saç diplerinde, ellerinde, gözlerinde, kokusunda, dudaklarında her yerde ve her an benimle.. Ağustosun Zsinde hayatının en büyük en sonuclandırıcı ameliyatını geçirecek.. Doktoruyla konuştuğumda %60 risk olduğunu söyledi.. Yalvarırım dualarınızı eksik etmeyin, canımdanda can olan, bana sevmeyi aşkı öğreten, her şeyden önce bana imkansızın olmadığını öğreten cennet beyazımı kaybetmek istemiyorum.. Bugün yaklaşık saat 6 civarı saçlarını kızıla boyadım kendisi istedi.. Ve ojelerini yaptım herhangi bir şey o kadar yakışıyor ki.. 0 benim hayatımda vazgeçemeyeceğim belkide tek varlık.. Bendeki bir varlık, bendeki benlik, gönlümdeki şenlik.. Biz düğün kararı aldık 24 temmuz 2022 için benim iki gözümün feri masadan kalktığında Allah'ın izni ile yuvam olacak, eşim olacak, herşeyim olacak.. Varsın eli tutmasın, ben kalbimle sarılırım her hücresine.. Bir ömür ben yine ellerimle yedirir, temizliğini sağlarım.. inanıyorum tüm yüreğimle.. 2023 yazında ondan doğacak, onun gibi maviş gözlü, sapsarı saçlı, gamzeli, cennet gülüşlü bir kız çocuğumuzun dünyaya doğacağına gönlümüze doğacağına inanıyorum.. 2 yıl sonrasında bu yoruma gelirsem eğer, kızımızı kucağımıza almış olarak yanıtlayacağım yorumlarınızı sağlıcakla gerçek Aşkla kalın canlar...

Bunlar yeni keşfettiğim bi kanala yapılmış bi yorumdu... Bana gerçekliğini, samimiyetini fazlasıyla hissettirdi. Önceleri hep derdim, insan dokunmadan sevmeyi becerebilir mi diye. Ve bi örnek olmadığı için karşımda hep hayır derdim. İllaki sevenler vardır ama kıyıda köşede işte, sen görmezsin derdim... Kitaplarda hep görürdük ya işte uzaktan uzağa sevenler, canı yansa bin kat canı yananlar, sırf üzülmesin diye susanlar... Tek bi bakışı ile kalbi yavaşlayanlar, sakinleşenler, huzura erenler... Bunlar hep kitaplarda olur derdim. Ama kim bilir, belki de orda sessiz sedasız oturmuş ve onu bekliyordur. Sevdiğini...
Dokunmadan sevmek mümkün mü. Dokunmadan sevmek nedir bilir misin?
Güncellemeler
+1 yıl
Ya ben kimseyi en iyi görüş olarak seçmedim ki. Bi botu anladım da erkeklerden niçin eig seçilmiş onu anlamadım. NOLUYA YAHUUUU 😅
Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım yukarıda bahsettiğim şeyler trol.. Yani kötü düşünmek istemiyorum ama öyle görünüyor. Mümkün değil herhalde dokunmadan sevmek hee? 😅
Dokunmadan sevmek mümkün mü. Dokunmadan sevmek nedir bilir misin?
Cevapla