"Dokunmadan sevmek" diye birşey varmı? İnsan dokunmadan da sevebilir mi?


Bu soruya bir sarki ile cevap vereyim abim :)
Çok güzel sever hemde.
Var çünkü neden olmasın
Sevmek için dokunmak gerekmiyor.
Var tabii.
Severiz.
Cevap
31Cevap
Dokunmadan sevmek aşkların en büyüğüdür herkesde bunu başaramaz.
Benim durumum öyle kıyamadım dokunmaya gitti şerefsiz biriyle evlendi bir kızları oldu ama ayrıldıkları zaman bile kıyamıyor dokunmaya çok seviyorum ama son zamanda kız beni kullanmaya başladı ben yardım ettikçe o daha çok şey istemeye başladı bende aptal kıyamıyorum seni seviyorum çok diyorum kızsa ben seni öyle gözle görmüyor diyo. Arkadaşlar çok seviyorum ama benimde bir sabrım var bana bir yol yordam gösterin. Hepinize çok TSK.
zor ama imkansız değildir.
neşesine, hüznüne, heyecanına, öfkesine, tutkusuna, teslimiyetine, aidiyetine uzaktan dokunabilirken de seversin.
bir teni eksik kalır. ona da dokununca zaten yanarsın beraber.
Aşk zaten dokunmadan özlem duygusu ile birlikte yaşanılan kıskanılası bir duygu değil mi? İnsan elinde olmadıklarına aşıktır.
Dokunmak maddeci bir yaklaşım sevmek ise ruhi bir yaklaşımdır. Biri somut diğeri ise soyuttur. Karşılaştırma hatası olmuş bence.
Elbette dokunmadan sevebilirim. Hem daha saf , daha masum, daha samimi bir davranış olur. Şahsiyetli bir davranış olur.
Dokunmadan görmeden sevmek kocaman bir saçmalıktır kendini kandırmaktır psikolojik bir rahatsızlıktır aksini iddaa edenle sabaha kadar tartışırım :)
Sevebilir ama İnsan olarak. Yani aşk anlamında değil
Evet.. Elbette..
Ben 10 yıldır aşığım hayal dünyamdaki hatuna.
bir elimi öbürüyle avutamam dokunacağım sevgim pekişecek 😃
dizilerde çok var 😃
Valla öyle bir devirdeyiz ki değil dokunmadan sevmek, sevmeden dokunuyorlar!
Asıl öyle olması gerekiyor zaten hem böylece anlarsın seni gerçekten sevip sevmediğini insan sevdiğini *er diye bir şey uydurmuş gidiyorlar bence dokunmadan sevilmeli sabredersen senin olur zaten
imkânı yok her aşık birbirini arzular.
Şehvet duygusu hemde daha fazla olur.
var ama ben öyle sevmiyorum yanımda olacak böyle dokuncam ona oyle
Sevdiğime dokunmayacaksam onu Tutku’yla sevmeyeceksem ne anlamı var ki..
Görsel ne kadar berbat dokunasım varsa da dokunmam 😃
"Dokunmadan sevmek" diye bir şey var
Ama benim için yok
Aşk cinsellik değil bence sırf bu yüzden aşk diye bit kavram kalmadı
Öyle bir karakteri varsa sevebilir ama yoksa illa dokunması lazım erkek milleti işte
Kadınların erkeklerden daha arzulu olduğu bir kanun ama.
Tabi ki bence yoğun karşılıklı iki sevgi olduktan sonra tenine dokunmak yerine kalbine dokunması daha iyi
Vardır elbette ama gerçekten sevenlere yaraşır.
- Evet, var.
- Evet, sevebilir.
Evet gerçekten seviyorsan dokunmadan da seversin
Sevdikte noldu ellere koştu
Kadınlar için var ama erkekleri bilemiyorum 🤷♀️
sanmıyorum, zamanla cazibesini kaybeder
Aşkların en güzeli dokunmadan sevebilmek
Bir yere kadar belki, insan sevdiğini arzular
Sever bence ama bazı şeyler aşkı besler
Asıl sevgi odur zaten..
Yola bak hey yawrum :) ne gazlanır orda beee
Sevdim çok sevdim olmadı
🚬🚬
Evet.
Evet aşk bu değil mi zaten
Var ama herkesin harcı değil dokunmadan sevmek.
Dokunmak ne zmandan sevgi oldu ki? 😏
Et ete deycek dokunmadan olurmu ya 😂😂
Bir sürü sevgilisi olanda seviyorum demesin
Sevebilir tabi ki
Asıl sevgi dokunmadan yaşanır
Her yiğidin harcı değildir
Ben sevdim :)
Solumadan nefes alabilir misin?
Karşılık sız sevgidir bu dediğin
Sevebilir hemde daha guzel içten
Yok yalan dolan
Sever
Sevebilir bence
sevebilir ama zor
Tabikide sevebilir
evet reis aynen
Asıl sevmek o bence
Sevebilir
Sevebilir.
Sevebilir
yalan birşey bu.
Allahım nasip et 🙏
Kesinlikle sever.
Sevmeli :)
Severim
Belki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar