Ailem yüzünden hep geri kaldım hep pasif oldum ne yapabilirim?

İnsanlar cocuklarını o kadar serbest yetistirmis ki herkes cin gibi ben o kadar yapma etme yetistirildigim icin cok pasif kaldım.. bu sene uniye gidicem napıcam ben simdi
Ailem yüzünden hep geri kaldım hep pasif oldum ne yapabilirim?
Cevapla