19 yaşındayım. Hiç sevgilim olmadı. Çünkü hiçbir kıza teklif edemedim açılamadım. Ben normal bir insan mıyım sizce?

Ne düşünüyorsunuz yorum yazın lutfen iyi aksamlar herkese
19 yaşındayım. Hiç sevgilim olmadı. Çünkü hiçbir kıza teklif edemedim açılamadım. Ben normal bir insan mıyım sizce?
Cevapla