24 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Bırakın sevgiliyi flörtüm bile olmadı, sizce bu normal mi?

Çok dindar bir aileden geliyorum hafızlık kursuna gittim imam hatip lisesi okudum kızlar erkekler ayrıydı ve hayatım bu çerçevede oldu. Bundan sonra ise bulunduğum ortamlarda kızlar pek yok, sosyal medya da kullanmıyorum çevrem de pek yok bu gibi nedenlerden ötürü 24 yaşında olmama rağmen hiç flörtüm bile olmadı kızlarla mesajlaşmadım nasıl konuşulur telefon numarası falan nasıl istenir pek bilmiyorum buluşmaya nasıl gidilir ne yapılır bilmiyorum. Bazen aklıma geldiğinde gerçekten zoruma gidiyor ama ne diyebilirim ki bu durumdan nasıl çıkılır bunu bile bilmiyorum. Çirkin değilim gerçekten yakışıklıyım sarışınım mavi gözlüyüm tanıdığım hemen hemen herkes çok yakışıklı olduğumu ciddi olarak söylüyor fakat asosyal olduğumdan biraz bakımsızım. Tavsiyeleriniz var mı?

24 yaşındayım, hiç sevgilim olmadı. Bırakın sevgiliyi flörtüm bile olmadı, sizce bu normal mi?
Cevapla