Aşk bana uğramıyor artık aşk bir kez mi gelir kimseyi sevemiyorum artık?

Kimseyi sevemiyorum artık. Hayatım hep baskıyla geçti. Çok sevdiğim biri vardı ama kavuşamadım. İçimde bir ukte kaldı. Sevgili dahi olamadım aile baskısından dolayı. Kimseyi sevmiyorum artık. Sevgilin olmayacak ailem dedi başımı ağrıtma benim dedi. Bu yaşıma geldim sevgilim dahi yok hiç olmadı olmayacakta artık
Aşk bana uğramıyor artık aşk bir kez mi gelir kimseyi sevemiyorum artık?
Cevapla