29 yaşındayım ama hiç sevgilim olmadı sizce geç mi kaldım evlilik işleri için?

29 yasındayım ve bugüne beni seven bana aşık olan bir kız olmadı ve çok mutsuzum, okadar yanlızımki sadece allaha yalvarıyorum hey beni yaratan allahım sen bu kulunu yarattın neden bunu seviçek bi kız önüne çıkarmadın, neden bu kulunu aşk sevgisinden mahrum bıraktım diye yalvarıyorum. bazen düşünüyorum hayatta yaşamamın hiçbir anlamı yok ve benim için en güzel ölümdür, çünkü yaşadığım hergün oluyorum.
Fiziğim 10/9 şekerin tadını unuttum. Çok Uzun yıllardır spor yapıyorum, işim vs de çok iyi. Ama kendimi parçalasam olmadı. Kimse istemedi beni, ilgide göstermedi. Bu zamanda adamlığa bakan kimse yok. Nerede yaş*k düzenbaz var el üstünde.. Yaşama sebebim yok, yaşama amacım yok. Keşke araba çapsa kalp krizi geçirsemde geberip gitsem. Çünkü yeter artık. Aciz gibi
yaşamaktan hergün üzülmekten çok yoruldum. Ölüm tek çare gibi ama sizde sorayım dedim
ne diyorsunuz?
29 yaşındayım ama hiç sevgilim olmadı sizce geç mi kaldım evlilik işleri için?
Cevapla