29 yasındayım ve bugüne beni seven bana aşık olan bir kız olmadı ve çok mutsuzum, okadar yanlızımki sadece allaha yalvarıyorum hey beni yaratan allahım sen bu kulunu yarattın neden bunu seviçek bi kız önüne çıkarmadın, neden bu kulunu aşk sevgisinden mahrum bıraktım diye yalvarıyorum. bazen düşünüyorum hayatta yaşamamın hiçbir anlamı yok ve benim için en güzel ölümdür, çünkü yaşadığım hergün oluyorum.
Fiziğim 10/9 şekerin tadını unuttum. Çok Uzun yıllardır spor yapıyorum, işim vs de çok iyi. Ama kendimi parçalasam olmadı. Kimse istemedi beni, ilgide göstermedi. Bu zamanda adamlığa bakan kimse yok. Nerede yaş*k düzenbaz var el üstünde.. Yaşama sebebim yok, yaşama amacım yok. Keşke araba çapsa kalp krizi geçirsemde geberip gitsem. Çünkü yeter artık. Aciz gibi
yaşamaktan hergün üzülmekten çok yoruldum. Ölüm tek çare gibi ama sizde sorayım dedim
ne diyorsunuz?
Fiziğim 10/9 şekerin tadını unuttum. Çok Uzun yıllardır spor yapıyorum, işim vs de çok iyi. Ama kendimi parçalasam olmadı. Kimse istemedi beni, ilgide göstermedi. Bu zamanda adamlığa bakan kimse yok. Nerede yaş*k düzenbaz var el üstünde.. Yaşama sebebim yok, yaşama amacım yok. Keşke araba çapsa kalp krizi geçirsemde geberip gitsem. Çünkü yeter artık. Aciz gibi
yaşamaktan hergün üzülmekten çok yoruldum. Ölüm tek çare gibi ama sizde sorayım dedim
ne diyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer