30 yaşındayım ama hiç sevgilim olmadı sizce geç mi kaldım evlilik işleri için?

Tipim 10/7 fiziğim 10/8 subayım. Karşı cinsten biriyle karşılıklı oturup kahve bile içmedim babam şehit annemi kanserden 24 yaşında kaybettim ve tek çocuğum. Aslında kimya mühendisiyim ama daha sonradan subay oldum.

İnternet üzerinden kimseleri bulamıyorum.
30 yaşındayım ama hiç sevgilim olmadı sizce geç mi kaldım evlilik işleri için?
Cevapla