Tipim 10/7 fiziğim 10/8 subayım. Karşı cinsten biriyle karşılıklı oturup kahve bile içmedim babam şehit annemi kanserden 24 yaşında kaybettim ve tek çocuğum. Aslında kimya mühendisiyim ama daha sonradan subay oldum.
İnternet üzerinden kimseleri bulamıyorum.
İnternet üzerinden kimseleri bulamıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kanka hem subaysın, hemde sevgilin olmamış. Valla biraz da sorun sende. Bırak interneti biraz sosyalleş, arkadaş çevresi edin.
Kütahya'daydım Diyarbakıra gönderdiler. 8. anajet üssündeyim (hava kuvvetlerindeyim). Dişi sinek bile yok.
Sürekli içeride değilsin ya sanki.
Anca internetten bulurum ama oyle tindera fotoğraf falan yüklememize izin yok.
Durumuzun ciddiyetini biliyorum benim öz dayımda Albay emeklisi. İnterneti bırak sen gerçek hayattan birini bulmaya bak.
Şöyle anlatayım
1. hafta 6 gün kışladayım 1 gün nöbet
2. hafta 6 gün kışla nöbet yok
3. hafta 6 gün kışladayım 1 gün nöbet
4. Hafta 5 gün kışladayım 1 gün nöbet
Yani ayda 2 gün iznim var şu anda. Hava kuvvetlerinden çok fazla sayıda personel çıkartıldı fetö olaylarından dolayı.
Peki diğer Subay ya da Astsubay arkadaşlarının çevresi yok mu onlar sana vesile olamazmı birine. Böyle arkasaşlarına vesile olan çok insan var.
Yok. Ev arkadaşlarımdan biri İzmir'den bir kızla tanışıp evlendi 2 yıl önce. İnstagramdan buldu. Ben bulamıyorum genelde okumuyorlar.
Ya bak gerçek hayatta ve sanalda bir çok kız arkadaşım var. Hatta sanaldakilerin telefon numaraları bile var. Bu iş sende bitiyor tamamen. Biraz çekingen birisin sanırım.
Asker olduğum için instagramdan yazmakta çekiniyorum. Şikayet ederlerse rütbe almada sorun yaşarım
Güven problemin olabilir ya da ailendeki sevgiyi görebileceğin birini bekliyorsundur kendince
saka mi ya.. subaylarin etrafi sahte sarisin bircok kizla cevrili olur
Arkadaşlarım diğer arkadaşlarının tanıdıkları sayesinde evlendi. Yani düşündüğünüz gibi değil bu durum.
ciddi misin? ne subayisin? benim eski nisanlim subaydi, f16 2. pilotuydu. ve surekli kizlar pesindeydi.
Ben pilot değilim. Keşke olsam ama değilim. Ben ikmal bölümündeyim.
havaci ama yer subayi misin
aslinda hakli da olabilirsin. orduda calisiyorsun. hep erkek genelde. arkadas cevrende bulabilirsin.. ben o bahsettigim kisi komusmuzun ogluydu oyle tanismistim
Aynen öyle
instagramda bak, ortak arkadasiniz olanlara, begendigini ekle.. şu issizlikte seni reddedecek kiz cok cok azdir, havada kaoarlar
Kardeş reddeden kızları bi görebilir miyim acaba çok mu güzellere oynuyon mk
KS kaldırır ama atayım.
Özelden at bana kaldıramaz mk
Hadi yaz mk
https://hizliresim.com/g98FTr
Onlardan biri
Şakamı ya benim etrafım kız kaynıyor üniformaya bayıluorlar
Hocam siz neredesiniz?
İstanbul
Diyarbakır'dayım
Yaşadığın yerden olabilir.. Ama yerinde olsam çevremden evlenmelik kız bakardım.. Burdan asla bir kızla ciddi düşünme dostum bu arada
ben de 24üm hiç sevgilim olmadı bence tam evlilik yaşındasın bulursun birini
Zor bulurum :/
neden
Dişi sinek bile yok ve ben Diyarbakır'dayım.
benim tanıdığım birini sana önerebilirim o da diyarbakırda
Kaç yaşında ve ne mezunu? 20 yaşında birini önerme 10 yaş çok fark
hayır 25 yaşında bence sen instagramını ver bana ben de ona önereyim siz kendi aranızda konuşun olursa olur
İnstagramım yok ama yükleyip haber vericem
tamamdır
Bana gel ❤️❤️😁😁😁😁 (şaka)
Geç kaldın sevgililik için zor
Abi işin zor kızlar pek uğraşmaz tecrübesizle
Sorun sende
Neden öyle düşünüyorsunuz?
Yani liseyi geçtim ünideyken neden olmadı hiç kimya mühendisliği okumuşsun
2 kez reddedildim ünide. Kızların fotosunu atardım ama yasak KS kaldırıyor.
Kızların fotosunu napiyim. d. d. d. dd reddedildiğine göre sen kendininkini at 😂
niye geç kalasın ki
Bu işte gairplik var
demekki çirkinsin
Fotoğrafımı attıklarım ortalamasın dedi.
bide bana at bakalım ;)
Merak ettim seni😅
geç değil dostum