Görüşler için teşekkürler soruyuda beğenebilir misiniz?
Gözlerimi kapatsam yüzünü görür müyüm demek istediğiniz biri var mı?
Görüşler için teşekkürler soruyuda beğenebilir misiniz?

Var da benim görsel olarak hafızam iyi değil 😄
Yaa hiç keyfim yoktu güldürdün valla 😂
@EmirAdakul Allah bozmasın 😄
Teşekkür ederim ☺️
😄
Ayhh keşkee olsaa🤣🤣
Cevap
30Cevap
Bu şarkının meşhur bir sözüdür o. Ama şu an bu şarkıyı armağan edebileceğim kimse yok.
https://youtu.be/RkngGdFd-RQİşte bunu demek istemiyorum artık efendim.. Bırakın göz kapatmayı rüyam da bile rahat bırakmıyor eski eşim..
Gözlerimi kapatsam da sen çıksan karşıma. Gel beni azat et. Kaybolduğum karanlıkta.
Dediğim biri var..
Görüyorum zaten bide onay mı alayım, haberi mi olsundu.
Benim için var ama onun icin oylemiyim bilmiyorum :(
Gözümü kapaliyken de açıkkende görüyorum, acı dan başka bir işe yaramıyor
bella thorne
rihanna
var tabi bi hayalimiz.
Masal gibi biri var hemde ne zaman gözlerimi kapatsam onun o güzel yüzü, bulutlar kadar güzel gözleri gözlerimin önüne gelir.
Bir zamanlar vardı, gerçi yine var koca bir karanlık
Eskiden vardı şu an hala varda eski halime kızıyorum saçma sapan ne hayatımın merkezine koyuyorum olaraktan. Yani şu an yok :D
Çok sevdiğim bir şarkıdır.
Evet var öyle biri
Yorumsuzum perso 👉👈😔
Yorumsuzum perso 👉🏻👈🏻😔
Gözlerimi açsam da sen çıksan karşıma 😏
Gözümü kapatmama gerek yok.
Evet aklımı karıştıran birisi var bu sıra 🤦♂️
Liseli aşkları aştık be
tek gördüğüm longdan bana awp sıkan orspu wertch
Var, özellikleri saçlarına gidesim var
Var beynin kabul etmedigi gönlün sevdigi kişi.
4
Var var
Hayır yok maalesef
@Sinee_
Var..
Eskidendi çok eskiden
Yok öyle biri.
Vardı
öldü
Kimin yok ki..
Şu an yik
Ben unutmaya çalışıyorum yuzunu..
Yok maalesef
Hayır, yok.
O daha da acıtır
Bir zamanlar vardı
Evet.
Ama yok yok yok
Var.
He var
Var evet
Var @Ayhan67
Yok hicte olmadi 😊
Yok.
mesaj atabilir misin
Var tabi
var..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar