
Öldürüyorsun bazen beni sevgilim..
nefesimi kesiyorsun artık yaşamıyorum..
Sonra abı hayat çeşmesi gözlerinden şefkatle bakıyorsun
yeniden canlandırıyorsun beni..
Bir insan hem öldürüp hem de yaşatabilir mi bir yüreği..
Çok yorucu bu..
Sen bana iyi geldiğin kadar kötü geliyorsun..
Git artık..
Rahat bırak beni..
Vazgeçmeliyim çünkü senden..
Bazen birisini severiz ama çok severiz lakin bu ilişki boyunca mutlu olduğumuz kadar ondan kaynaklanan bir çok mutsuzlukta yaşarız.. Birinin hem sizi sevmesi hem mutlu etmesi mutlu ettiği kadar mutsuz etmesi de tuhaf olsa da bir çok insan bu durumu yaşamıştır.
İlk başlarda birbirinizi yeterince tanımadığınız için böyle olduğunu düşünür ve zamanla düzeleceğini sanırız ilişkimiz ilerledikçe mutlu olduğumuz kadar mutsuz olduğumuz anlarda olur bunu da aslında idare edebileceğimizi düşünürüz hele gerçekten seviyorsak ve sevildiğimizden eminsek buna katlanmak isteriz..
Lakin zaman geçtikçe yaşanılan her mutsuzluk insan kalbinde küçük bir yara açar ve yaralar büyüdükçe insan bir süre sonra sevginin aslında yaralayıcı olmadığını düşünür lakin hani o kişinin vermiş olduğu mutluluk yaşanmışlıklar vazgeçme konusunda insanı tereddütte düşürür acı veriyorsa da en azından alıştığım kişi bir gün düzelir gibi saçma düşünceler içine girebiliyoruz.. bu bağlamda
Bu vazgeçme anının geldiğini anlamak için ne olması lazım sizce?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer